Axl joutuu luopumaan kaikesta. Somelynkkaus tuhoaa koko elämän.
Emma-gaalan ja Voice of Finlandin juontohommat jäivät pois, myös kaikenlaiset muut tapahtumat, viimeisimpänä joutuu luopumaan Unicefin lähettilään työstä. Mitä jää ihmisestä jäljelle, kun KAIKKI viedään?
Onneksi te kaikki somelynkkaajat olette täydellisiä, ette koskaan tee mitään virheitä. Teillä on oikeus tuhota elämä.
Kommentit (354)
Axl, lupasit videon tänään! Monelta se ilmestyy? Pitäisi tehdä duuniakin eikä vaan klikkailla F5:ta netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ura on monelle tosi tärkeä asia. Etenkin siinä menestyneille. Ei tietenkään yhtä tärkeä kuin terveys, mutta sitä harvoin ajattelee silloin, kun se on tallella. Ymmärrän Axlin pelon täysin.
No mites näiden uhrien urat? Eikö niillä ole mitään merkitystä?
Miten niitten urat nyt vahingoittuisi?? Eihän kukaan tiedä ketä ne ees on? Voi kevät, ja tää uhri sana on jo niin huvittava..
Enempi tuntuu olevan riskinä että näistä julkisuustyrkymmät änkeävät itse lehtiin haastateltavaksi tämän varjolla.
Riskinä - kenen muun kuin sinun mielestä? Ja miksi salakuvauksesta ei saisi kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa,mitä tilaa. Ei muuta, kuin boy voyage!
Pätee muuten myös näihin naisiin. Sitä saa mitä tilaa ja aika pitkälti ihan oma moka, kenenkään ei ole mikään pakko pyllistellä randomtyyppien makkareissa eikä ainakaan itkeä sitten jälkeenpäin. Siinä nyt vaan on kaikenlaisia riskejä lähteä jonkun matkaan ja aina välillä ne riskit konkretisoituu. Kyllä sitä ihan itse kaivaa verta nenästään noin holtittomalla (seksi)elämällä.
Eli jos kerran erehtyy lähtemään julkkiksen matkaan baarista, niin ansaitsee menettää yksityisyytensä ja joutua ikuistetuksi jonkun pervon yksityiseen runkkumatskukokoelmaan? Really?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ura on monelle tosi tärkeä asia. Etenkin siinä menestyneille. Ei tietenkään yhtä tärkeä kuin terveys, mutta sitä harvoin ajattelee silloin, kun se on tallella. Ymmärrän Axlin pelon täysin.
Miten niitten urat nyt vahingoittuisi?? Eihän kukaan tiedä ketä ne ees on? Voi kevät, ja tää uhri sana on jo niin huvittava..
Enempi tuntuu olevan riskinä että näistä julkisuustyrkymmät änkeävät itse lehtiin haastateltavaksi tämän varjolla.
Riskinä - kenen muun kuin sinun mielestä? Ja miksi salakuvauksesta ei saisi kertoa?
Jokaisen joka on kyllästynyt samoihin pärstiin vähän väliä lehdissä. Ihmisiin jotka on alkujaan kuuluisia siitä että ovat jotenkin saaneet pärstänsä lehteen ja eivät tunnu tekevän mitään muuta työkseen paitsi tunkevan uudelleen lehtiin tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Kohtuuttomuus johtuu Axlin puolustusvideon sävystä ja hätävalheista. Lehdet tahtoivat kaivaa naiset esiin kertomaan miten se nyt oikein meni.
Lehdet eivät ole kaivaneet ensimmäistäkään naista esiin, johtuen ihan siitä että polizei ei sellaisia henkilötietoja anna lehdille. Kyllä nyt kävi niin että naikkoset tunkivat itse mediaan, viimeisimpänä joku maisa torppa joka ei edes taida tietää onko pannut akslin kaa vai ei hihii.
Miten tää Kasmis liittyy tarinaan? pantavana, panijana , kimppakivaa vai mitä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtuuttomuus johtuu Axlin puolustusvideon sävystä ja hätävalheista. Lehdet tahtoivat kaivaa naiset esiin kertomaan miten se nyt oikein meni.
Lehdet eivät ole kaivaneet ensimmäistäkään naista esiin, johtuen ihan siitä että polizei ei sellaisia henkilötietoja anna lehdille. Kyllä nyt kävi niin että naikkoset tunkivat itse mediaan, viimeisimpänä joku maisa torppa joka ei edes taida tietää onko pannut akslin kaa vai ei hihii.
Tai lehdet odotelleet aseman ulkopuolella. Tai joku Axlin tai naisten kaveri tipannut. Tai toimittajat olleet tietoisia naisista jo ennemmin, mutta uutiskynnys ylittyi vasta nyt.
Tai sitten ihan itse tulleet esiin, kun on alkanut vituttaa Axlin valheet (näin olisin itse tehnyt).
Mahdollisuuksia on monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän ovat asiansa sössineet. Mikä tässä on niin vaikeaa? Vai onko palsta täynnä muijia joiden mielestä on ihan ok paneskella ympäriinsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai lehdet odotelleet aseman ulkopuolella. Tai joku Axlin tai naisten kaveri tipannut. Tai toimittajat olleet tietoisia naisista jo ennemmin, mutta uutiskynnys ylittyi vasta nyt.
Tai sitten ihan itse tulleet esiin, kun on alkanut vituttaa Axlin valheet (näin olisin itse tehnyt).
"Se sano mulle että mä oon ainoo, nyyhkistä. Missä on iltiksen numero..."
Julkkiksena kaikki suhteet on paljon monimutkaisempia koska aina löytyy näitä jotka suhteen päätyttyä tai riidassa lähtevät kostoksi avautumaan jollekin lehdelle yksityisasioistasi. Osa tietty lähtee suhteeseen pelkästään siksi että se antaa mahdollisuuden päästä lehtiin sitten jälkeenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Se sano mulle että mä oon ainoo, nyyhkistä. Missä on iltiksen numero..."
Julkkiksena kaikki suhteet on paljon monimutkaisempia koska aina löytyy näitä jotka suhteen päätyttyä tai riidassa lähtevät kostoksi avautumaan jollekin lehdelle yksityisasioistasi. Osa tietty lähtee suhteeseen pelkästään siksi että se antaa mahdollisuuden päästä lehtiin sitten jälkeenpäin.
Julkkiksen pitää sitten valita suhteensa tarkemmin. Yhden kanssa tapaillessa riski on sata kertaa pienempi kuin sataa tapaillessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän ovat asiansa sössineet. Mikä tässä on niin vaikeaa? Vai onko palsta täynnä muijia joiden mielestä on ihan ok paneskella ympäriinsä?
Eiköhän se Axl tässä ole paneskellut ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa lienee maisatorppia, julkkismiehen perässä kulkevia, jotka suostuvat vaikka seksisuhteeseen vaan että saa edes jonkun palasen julkkiksesta....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa lienee maisatorppia, julkkismiehen perässä kulkevia, jotka suostuvat vaikka seksisuhteeseen vaan että saa edes jonkun palasen julkkiksesta....
Tulis jo se video. En enää jaksa näitä Ylilaudan trollaajia.
Eiks tää Axl itse ollut perustanut jonkun yhdistyksen, jolla auttaa nuoria jotka haluavat tulla julkisuuteen ja työskennellä media-alalla. Toimia niinkuin mentorina ja tutorina, jotta muutkin nousisivat julkisuuteen. Nythän se on onnistunut enemmän kuin hyvin. Nyt 100 nuorta naista nousee julkkikseksi ihan kerta heitolla. Eikö pitäisi olla tyytyväinen eikä valittaa, kun vihdoin saa näistä nuorista julkkiksia?
Eiköhän Axl itse tuhonnut sen kuvaamalla naisia salaa, tiedostaen että tämä on laiton teko. Ja sen jälkeen hypäten uhrin rooliin, ilman että ottaisi teoistaan vastuuta. Samalla lailla sinä nyt kiellät Axlin vastuun teostaan!
Katselet hitaasti edessäsi tapahtuvaa liikenneonnettomuutta. Näet junan tulevan radalla kohti vartioimatonta tasoristeystä ja jonkun autoilijan on silti pakko lähteä koslallaan ajamaan lumisateessa ja sohjossa risteyksen yli. Näet, kuinka auto pysähtyy ja kuski ei saa moottoria käyntiin. Mietit kuinka pahaa jälkeä tästäkin tulee.
Samanlaiset fiilikset tätä videopäästöä odoteltaessa. Jälkeenpäin sitten ihmetellään että kuinka siinä nyt noin kävi. Että tilanne tuli ihan puskista.
Ehkä se jänisti eikä videoa tulekaan:(:(:(
Työ ei ole kaikki ja jos on niin on tehnyt siitä itselleen epäjumalan.