Ilmoittauduin opiskelemaan -en ole kiinnostunut enää. Perumismahdollisuus?
Osaisiko joku auttaa, jolla olisi omakohtaista kokemusta?
Olen siis sitovasti ilmoittanut itseni tässä kuussa alkaneeseen koulutukseen, jota oli jo yksi koulutuspäivä.
Koulutuksen järjestäjältä tuli tietoja koulutuksen sisällöstä etc, mikä ei vastannut ollenkaan sitä, mitä ajattelin sen olevan. Olin ehkä niin naiivi, että kuvittelin sen olevan jotain muuta.
Koulutus on omakustanteista ja maksaa aika paljon. Onko minulla mitään mahdollisuutta perua koulutukseen menoa ja saada rahat -tai ainakin osa- takaisin?
Kommentit (12)
No mitä sä' olet allekirjoiittanut?
Voit varmasti perua, mutta rahojasi et enää näe...
Mun mielestä hieman jopa kurjaa ruveta niitä anomaan takaisin, kun et vaan tykännytkään.
Allekirjoitin jo pari kk sitten kaavakkeen, jossa oli kurssin hinta ja se, kuinka monessa erässä haluaa maksaa sen.
Eli sitovaahan se oli :(
ap
Juu, kyllä minäkin luottaisin random av:laisten mielipiteeseen tuntemattoman koulun käytäntöjen suhteen mieluummin kuin kysyisin tätä suoraan koulusta...
Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Täältähän sitä kannattaa kysyä...
Voi kuule, olen saanut todella moniin kysymyksiini täältä vastauksen viimeisten 16 vuoden aikana (tai miten kauan tää palsta nyt onkaan ollut elossa)
ap
No onko pitkä kurssi, kannattaisiko vaan käydä se loppuun? Ei kai siitä haittaakaan ole?
Mikä siinä on pielessä, miksi tulit katumapäälle?
Usein kursseilla (sisällön muokkauksessa) otetaan vastaan myös opiskelijoiden toiveita, voisiko tästä olla apua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältähän sitä kannattaa kysyä...
Voi kuule, olen saanut todella moniin kysymyksiini täältä vastauksen viimeisten 16 vuoden aikana (tai miten kauan tää palsta nyt onkaan ollut elossa)
ap
Ymmärrät kai että nämä ovat koulukohtaisia, ei kai ukaan voi täällä luetella kaikkien koulujen tietoja erikseen? Tai jollain onnenkantamoisella puhua juuri nimenomaan sen sinun nimettömän koulusi tämänhetkisten ohjeiden mukaan?
Veikataan sitten mutulla. Koulusi on yksityinen, joku "opisto" tai vastaava. Se on perustettu rahastusta varten ja oppisisältö on "vähän jotain sinne päin". Et saa rahojasi takaisin.
Jos tuollaista kysyy, niin kannattaa mainita edes se koulu, niin jollain saattaa olla kokemusta. Nyt kaikki voi vain arvailla
Koulutuksen järjestää Alfa Partners Academy.
ap
Mikä koulutuksen kuvauksessa meni pieleen? Opiston sivuilla on aika laajasti kuvattu kaikki koulutukset, joten mikä muuttui? Muuttivatko he sisältöä eikä se enää vastannut alkuperäistä kuvausta? Vai oliko tämä vain yritys mustamaalata kyseistä puljua?
tuskinpa