Kielletty rakkaus tänään klo 20
Nelosella. Ensimmäisessä jaksossa Jarkkis ja Miranna, mielipiteitä?
Kommentit (17)
Tulee aiheuttamaan paskamyrskyn AV:lla.
Siis mitä? Joku uusi sarja? Miksi paskamyrskyn?
Vierailija kirjoitti:
Jes! Mulla on ollut ikävä paskamyrskyjä, kun Satuhäät on pilattu ja Toisenlaiset äiditkin on nykyään ihan tylsä.
Näkeekö suorana ruutu.fi
vai joutuuko odottamaan että ilmestyy jälkeenpäin nettitv?
Minulla ei ole televiota.
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö suorana ruutu.fi
vai joutuuko odottamaan että ilmestyy jälkeenpäin nettitv?
Minulla ei ole televiota.
ootko koittanut etsiä vastausta sieltä ruutu.fi sivulta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes! Mulla on ollut ikävä paskamyrskyjä, kun Satuhäät on pilattu ja Toisenlaiset äiditkin on nykyään ihan tylsä.
Satuhäitten traileri lupasi railakasta menoa tälle keväälle.
Ikävä nimi sarjalla. Ei kai rakkaudessa mitään kiellettyä ole, vaikka olis miten outoja ihmisiä.
En tule katsomaan. Ihme mässäilyä. Ykköseltä tulee MOT, paljon järkevämpää katsottavaa, mutta jokainen resurssiensa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
En tule katsomaan. Ihme mässäilyä. Ykköseltä tulee MOT, paljon järkevämpää katsottavaa, mutta jokainen resurssiensa mukaan.
Ei aina jaksa jauhaa pakolaisistakaan.
Kerron mielipiteeni ohjelman jälkeen. Ainakin näin etukäteen ajateltuna ällöttää ja ihmettelen miksi nelonen näyttää ohjelman ja kertoo olevansa pedofilia-suhteen puolella.
Jarkkis on ehkä vähän yksinkertaisen oloinen, ainakin TVOF:ssä ja se voidaan repiä täällä siksi rikki. On myös outoa että keski-ikäinen mies rakastuu 15-vuotiaaseen, kertoo ehkä jotain myös tän miehen henkisestä tasosta.
En malta odottaa..... Aion katsoa joka jakson, mutta tää eka kiinnostaa erityisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kerron mielipiteeni ohjelman jälkeen. Ainakin näin etukäteen ajateltuna ällöttää ja ihmettelen miksi nelonen näyttää ohjelman ja kertoo olevansa pedofilia-suhteen puolella.
Arvasin, että hyvin nopeasti ketjuun tulee kirjoittamaan joku, joka ei tiedä, mitä pedofilia tarkoittaa :-)
Mitäs tästä nyt sitten olisi mieltä? Eniten ihmettelin, eikö psykologilla ollut kenkiä?
Niimpä.Mutta,-sehän sopii kuvaan jollei muutenkaan ymmärrä eikä tiedä asian oikeasta laidasta mitään.
Lol :DDD