Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla meinaa mennä kuppi nurin kohta

Vierailija
14.03.2016 |

Ärsyttää suunnattomasti kun töissä ne jotka lähtevät ajoissa nuin huutelevat muille että. nyt kotiin. Kyllä kai minä tiedä millasta tylaikaa teen ja jos lähden aikaisin niin joudun paikkaamaan tunnit myöhemmin.

Alkaa olla yhtä piinaa iltapäivä kun aamuvirkut pomppaavat ylös että nyt lähdetään.

Miksi eivät voi lähteä.metelöimättä jos kerran ovat tehneet täyden työajan.

Kyllä jos on liukuma käytössä niin saa tehdö töitä.myöhäänkin.

Ärsyttää sellanen hoputusja hiostus.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärtänyt. 

Vierailija
2/5 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ilon ilmaus ja kokemuksen jakamista samassa tilanteessa olevien kanssa. Ei sen pitäisi sinua haitata, jos olet tyytyväinen omaan valintaasi mennä myöhemmin töihin. Jos et ole tyytyväinen, mene seuraavana aamuna aikaisemmin töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä et ymmärtänyt, kun minua suututtaa se että tullaan sanoo et nyt kotiin, kun tämä " Pertti" on tullut töihin kello 7 niin hän voi tietty lähteä aikaisin, mutta kun minun työaika ei tule täyteen jos lähden samalla kellon lyömällä.

On ihan turha hoputta ihmisiä kun jokaisen vuorokausirytmi on erilainen.

Jos pertti haluaa tulla kello 7 duuniin niin hän voi lähteä muita usuttamatta kotiin tai näyttääkseen että hän voikin lähteä kun tuli aikaisin.

Vierailija
4/5 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ole lapsellinen. :D Etkö sinä tee juuri niinkuin sinulle on hyvä? Ja Pertti tekee myös. Ihan pösilöä tuosta kiukustua. 

Vierailija
5/5 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko vajaa kun et osaa edes kirjoittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi