Teeppari, office, lunchtreffit tyttöjen kanssa, bibikset, parasta parsaa, argh!
Kotiutin eilen aivan ihanan rakkausteepparin ennen kuin lähdin tyttöjen kanssa lunchtreffeille The Cocksiin. Parasta parsaa! Tänään pitäisikin sitten taipua officelle naputtelemaan vähän postausta, mutta onneksi illalla on bibikset. Let's do this! Mutta sitä ennen vähän pussailua poikkiksen kanssa ja ehkä pari macaronssia ja siansiemen-granola-viherpippuri-parsakaali-avokadopasta-smoothieta, joka on aivan järjettömän hyvää ja vie makeanhimon tyystin mennessään.
Miksi vitussa bloggarit kirjoittavat noin?
Kommentit (19)
Luet vääriä blogeja. Yksikään seuraamani blogisti ei koskaan ole käyttänyt yhtäkään mainitsemaasi termiä.
Toinen asia, jota en ymmärrä, ovat Pupulandia Jennin papereille kirjoittamat mietelauseet. Esimerkiksi tämänpäiväinen postaus koostuu vain valkoiselle paperille kaunokirjoituksella kirjoitetusta "Oh no, i bought champagne instead milk... again" -tekstistä, joka on varmuuden vuoksi myös suomennettu englantia taitamattomille "Voi ei! Ostin shampaa maidon sijasta... taas". Mitä näistä on tarkoitus saada irti?
Vierailija kirjoitti:
Luet vääriä blogeja. Yksikään seuraamani blogisti ei koskaan ole käyttänyt yhtäkään mainitsemaasi termiä.
Mä luulen, että noiden lifestyleblogien pääasiallinen tehtävä ei ole niinkään "ihanan inspiraation antaminen arkeen", vaan se, että ihmiset, joiden elämästä puuttuu omaa sisältöä, saavat haukkua ja vatvoa niitä. Mäkään en seuraa yhtään sellaista blogia, joissa tuollaisia asioita kirjoitettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Aika kätevää viikon ajatus tulee jo maanantaina, saa lepuuttaa loppuviikon aivojaan. ;)
Minusta tuo mainitsemasi Pupu-Jennin mietelause oli ehkä ensimmäistä kertaa ihan kiva, koska se oli rennon humoristinen (millainen taas bloggaaja itse harvemmin on).
Yleensä ne Jennin mietelauseet ovat olleet ihan karmean väkinäisiä. En minäkään kullä ymmärrä miksi sellaiselle diibadaaballe pitää omistaa joka viikko oma postaus. Noita muka-syvällisiä aforismeja näkee ihan liikaa Facebookissa. Ei niistä tule kuin huonolle tuulelle 😂
Mitä tarkoittaa 'bibikset'?
Ai että mä vihaan 'Parasta parsaa' -sanontaa / -hashtagia.
Oho, Pupulandian esittelytekstin "kolmekymppinen tyttönen" oli vihdoin vaihtunut "kolmekymppiseksi esteetikoksi".
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa 'bibikset'?
Ai että mä vihaan 'Parasta parsaa' -sanontaa / -hashtagia.
bileet
Mua ärsyttää noissa blogeissa sana "dinner", suomenkielinen vastinekin on olemassa...
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää noissa blogeissa sana "dinner", suomenkielinen vastinekin on olemassa...
Ja vielä muodossa dinneri, mennään dinnerille, nyt on vuorossa dinneri.
Mua myös raivostuttaa tuo dinneri niin paljon! Mitä vikaa on illallisessa / päivällisessä? Ja pahinta on, että se on alkanut valua noista tyhjänpäiväisistä blogeista yleiskieleen ainakin täällä Helsingissä. Jos joku pyytää minua dinnerille, niin sanon että ei kiitos, mutta illalliselle voin kyllä lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on teeppari?
t-paita. Niin juntin kuuloinen sana.
Ne bloggarit taitaa puhuakin noin. Fiksut bloggarit ei kirjoita noin.