kannattaako kulmien ja ripsien kestovärjäys?
Olen luonnonblondi, jolla ei ole kulmakarvoissa eikä rispsissä käytännössä mitään väriä luonnostaan. Aamuisin on kiire, enkä ehdi meikata. Itseasiassa päivisinkin on niin kiire, että ripsiväri on ollut hukassa jo kuukauden enkä ole ehtinyt etsiä vanhaa tai mennä ostamaan uutta.
Kannattaako kestovärjäys?
Kommentit (6)
Onko jotain, mitä kestoväriä ottaessa kannattaisi erityisesti huomioida? Kuinka kauan väri suunnilleen pysyy? Osaako joku neuvoa hyvää laittopaikkaa Tampereen keskustassa kosken itäpuolella?
Eipä tuollainen mitenkään voi kannattavuuskysymys olla, mutta itsekin melkoisen vaaleana otan välillä ennen lomareissua tai juhlia vähän väriä ja muotoa kulmiin. Ripsissä se ei niinkään näy, kun ovat aika lyhyet.
Oon ripset värjännyt kerran. Ei kauaa pysynyt.. toki ei voi kerran/yhden laittajan kokemuksella vannoa että olisi aina niin.
Minulla on myös vaaleat kulmat ja ripset. Laitan itse n. kerran kuukaudessa, ei tule liian kalliiksi. Paketista riittää pitkään, eihän sitä värisekoitusta (color - & ox creme) käytetä kerralla kovinkaan paljoa.
Esim. Prismasta ja Stockalta löytyy RefectoCil -settejä. Oma suosikkini on musta ja sinimusta (jostain syystä tuo sinimusta väri pysyy pitempään).
Varmaan pysyvyys riippuu myös ihotyypistä, mulla on melkoisen rasvoittuva/öljyinen iho ja mulla ei pysy kuin ihan muutaman päivän kestoväri. Ihon öljy ikäänkuin "liuottaa" koko ajan sitä väriä veks :/
Minä käyn ottamassa kestovärin aina välillä, etenkin loman ajaksi, ja olen aina ollut tyytyväinen investointiin. Inhoan meikkaamista (eikä se toisessa silmässä olevan vamman takia oikein meinaa onnistuakaan) ja yritän päästä siinä mahdollisimman vähällä.