Mistä löytäisin tällaisen miehen?
- Iältään 20-25
- On uskollinen eikä petä
- Älykäs ja sivistynyt
- Akateeminen
- Kiinnostunut yhteiskunnasta ja osaa keskustella muustakin kuin arjen asioista
- Pitää ruuanlaitosta
- Komea, ja vähintään 170cm pitkä
- Musikaalinen
Antakaas joku vinkkiä :) Mielestäni tämä ei ole kovin paha vaatimuslista. N19
Kommentit (50)
Suosittelen tinkimään vaatimuslistasta ja kohtaamaan ihmisen ihmisenä. Olet tosin vielä nuori, vaatimuslista voi lyhentyä vuosien varrella, kunnes nelikymppisenä jäljellä on enää tuo vähintään 170 cm pitkä eikä sekään ole enäö ihan välttämätöntä.
Tuu tänne mun viekkuun kutemaan ap. Jos et soi ennen puolta yötä päästän sinut vapaaksi.
T: Työtön ja ryötön naattija
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tämä ei ole kovin paha vaatimuslista. N19
No ei noita kaikkia vaatimuksia kyllä kovinkaan moni mies täytä, huomaat vielä.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen tinkimään vaatimuslistasta ja kohtaamaan ihmisen ihmisenä. Olet tosin vielä nuori, vaatimuslista voi lyhentyä vuosien varrella, kunnes nelikymppisenä jäljellä on enää tuo vähintään 170 cm pitkä eikä sekään ole enäö ihan välttämätöntä.
Aika huonosti täytyy mennä, jos tuo kriteeri jää viimeiseksi :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Iältään 20-25
- On uskollinen eikä petä
- Älykäs ja sivistynyt
- Akateeminen
- Kiinnostunut yhteiskunnasta ja osaa keskustella muustakin kuin arjen asioista
- Pitää ruuanlaitosta
- Komea, ja vähintään 170cm pitkä
- MusikaalinenAntakaas joku vinkkiä :) Mielestäni tämä ei ole kovin paha vaatimuslista. N19
Mua rupee aina oksettamaan kun kuulen tämän sanan ''akateeminen''. Onko ne niitä hiiriä mitä tää mun talo on täynnä, niitä mitkä pälyilee peloissaan ja ei osaa tervehtiä. Onko ne niitä kikki hiiriä mitkä ei osaa puolustaa naistaan vaan alkavat näppäillä puhelinta ''joohh pitäs vissii polliisi soittaa paikalle jooohh''
Ei ole. Akateeminen tarkoittaa korkeakoulun käynyttä. Se on johdettu sanasta akatemia, joka tarkoittaa korkeakoulua. Akatemia nimi puolestaan on johdettu kreikan sanasta 'Akademeia', joka oli kreikkalaisen filosofi Platonin 300-luvulla eaa. perustama koulu Ateenassa. Tuo koulu taas sai nimensä oliivipuulehdosta, jolla koulu sijaitsi, joka oli nimeltään 'Hekademeia', joka taas oli saanut nimensä tarujen sankarista nimeltä Hekademos (tai Akademos).
Omani löysin ihan baarista 10 v sitten. Jokainen kohta listalla sopii häneen, ikää tosin nyt tietysti yli 30. Tunnen itseni lottovoittajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mua rupee aina oksettamaan kun kuulen tämän sanan ''akateeminen''. Onko ne niitä hiiriä mitä tää mun talo on täynnä, niitä mitkä pälyilee peloissaan ja ei osaa tervehtiä. Onko ne niitä kikki hiiriä mitkä ei osaa puolustaa naistaan vaan alkavat näppäillä puhelinta ''joohh pitäs vissii polliisi soittaa paikalle jooohh''
Onneksi Suomessa on paljon kouluttamattomia juntteja, kyllä sinäkin varmaan sellaisen löydät, sovittekin hyvin yhteen.
Niin, sä siis tykkäät kouluttamattomista ja väkivaltaisista miehistä. Ok.