Mistä löytäisin tällaisen miehen?
- Iältään 20-25
- On uskollinen eikä petä
- Älykäs ja sivistynyt
- Akateeminen
- Kiinnostunut yhteiskunnasta ja osaa keskustella muustakin kuin arjen asioista
- Pitää ruuanlaitosta
- Komea, ja vähintään 170cm pitkä
- Musikaalinen
Antakaas joku vinkkiä :) Mielestäni tämä ei ole kovin paha vaatimuslista. N19
Kommentit (50)
Ei Suomesta löydy kuin kourallinen ihmisiä jotka nuo kriteerit täyttää.
Suosittelen suuntaamaan nokan kohti Ruotsia, Englantia tai Australiaa. Siellä on upeita miehiä.
Musikaalisia löytyy alaan liittyvistä piireistä.
No jostain Espoosta/Kauniaisista kotibileistä, etsi semmoista jonka nimi on Henrik tai Nicklas.
Mun isoveli opiskelee lääkiksessä, on musikaalinen (soittaa kitaraa), on komea, mutta vähän lyhyt (178cm pitkä), saa ihmiset nauramaan ja on urheilullinen. Ikää on 22 vuotta. Miten muuten kommentoisin, niin kertoisin hänen olleen minulle erittäin vittumainen ja ylimielinen nuorempana. Nyt suhteemme on kunnossa ja hyvä, mutta silti... Ei siitä ikinä täysin eroon pääse.
No mene ulos ja ala etsiä, tuskin se täältä vauvapalstalta löytyy
Onko paha jos pituus on hieman alle 170cm?
Vierailija kirjoitti:
Onko paha jos pituus on hieman alle 170cm?
Sori, ei pillu kostuta yhtään alle 170cm miehistä.
Ap
Ap Täällä olisi panomies vapaana,en ole musiikillinen,mutta saan sinut kyllä soimaan ja laulamaan,kiinnostaisiko?
pituuttakin yli 180cm.
Löysin poikaystäväni AMK:n opiskelijabileistä. Muut kohdat vaatimuslistasta löytyvätkin, paitsi tuo akateemisuus. Olen erittäin onnellinen, hän on minun aarteeni <3 T: toinen N19
pillutieteentohtori kirjoitti:
Ap Täällä olisi panomies vapaana,en ole musiikillinen,mutta saan sinut kyllä soimaan ja laulamaan,kiinnostaisiko?
pituuttakin yli 180cm.
Jos et ole musikaalinen ja olet vieläpä tuollainen panomies, ei kiinnosta. Haen itselleni uskollista miestä joka ei petä
AP
ps. tuo äsken kirjoitettu pillu kostuu kommenti ei ollut minun kirjoittama
Akateeminen kakskymppinen....hmmm....ehkä sellaiseksi joskus valmistuvan löydät. Jos löydät.
Kokeile jättää syvällinen keskustelija-vaatimus pois alussa ainakin 6-12 kuukaudeksi. Sellaiseen pystyy vain mies, joka ei koe isoa vetovoimaa suhun ja muuten huomaat olrvasi nalkissa miehen kanssa, joka on kiva kämppis, mutta seksiä ei ole tai se on vaivaannuttavan kiusallista...
Jos mies on sekaisin ihastuksesta, hän ei saa sanaa suustaan (mies ei osaa tehdä monta asiaa yhtä aikaa eli sekä katsoa sua että puhua älykkäästi). Vasta siis kovimman alkuhuuman eli puolen vuoden -vuoden päästä alkaa paljastua, millainen keskustelukumppani mies voi olla.
Eli ota mies seksuaalisen kemian perusteella (jos sitä ei ole alussa, sitä ei tule koskaan) ja seuraa min 6 kk päästä, alkaako sillä löytyä jotain korvien välistä. Kun onni potkaisee, saat sekä että!
Nim.. n 43, joka toimin väärin koko nuoruuden ja löysin sen oikean (kuumaa seksiä ja myös yleissivistynyt sielunkumppani) näin
Liian hyvä ollakseen totta
Ellet sitten itse ole jotenki "hyvä saalis" miehelle
En ole komea enkä mahdu ihan ikähaarukkaan, mutta muuten kaikki toteutuu
Vierailija kirjoitti:
- Iältään 20-25
- On uskollinen eikä petä
- Älykäs ja sivistynyt
- Akateeminen
- Kiinnostunut yhteiskunnasta ja osaa keskustella muustakin kuin arjen asioista
- Pitää ruuanlaitosta
- Komea, ja vähintään 170cm pitkä
- MusikaalinenAntakaas joku vinkkiä :) Mielestäni tämä ei ole kovin paha vaatimuslista. N19
Mua rupee aina oksettamaan kun kuulen tämän sanan ''akateeminen''. Onko ne niitä hiiriä mitä tää mun talo on täynnä, niitä mitkä pälyilee peloissaan ja ei osaa tervehtiä. Onko ne niitä kikki hiiriä mitkä ei osaa puolustaa naistaan vaan alkavat näppäillä puhelinta ''joohh pitäs vissii polliisi soittaa paikalle jooohh''
En ole komea, pitkä, akateeminen, kiinnostunut yhteiskunnasta tai musikaalinen ja liian vanhakin olen, mutta muuten olen juuri tuollainen mies!
Yliopistolta