Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tänään muuralan lidlissä kuultua/nähtyä, miten olisit toiminut?

Vierailija
29.06.2008 |

Olin siis lidlissä vichy varastoa täydentämässä kun sisään tuli suht nuori isä 3lapsen kanssa.Ikähaitari 4-8v. Pienin lapsi kysyi kuka maksaisi hänen jäätelönsä kun omat rahat ovat loppu?- isä tähän huutaa: Saatanan paskakasa nyt se turpa kiinni, helvetti, koko päivä ollut yhtä vittuilua, nyt se saatanan turpa kiinni!- olin täysin äimänä ja jälkeen päin mietin miksi en sanonut isälle mitään, pieni poika oli niin häpeissään ja pahalla mielellä eikä kukaan sanonut sille isälle mitään.. mitä olisi mielestäsi pitänyt tehdä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin lapselle, että mitäs et uskonut kun kielletään. Lasten kanssa on rankkaa, vastuu painaa

Vierailija
2/9 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan raikas ja rehellinen viesti täällä luvattujen hurskastelijoiden palstalla :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla erityisen rankka päivä, ehkä kaikki oli mennyt päin peetä jo aiemmin samana päivänä.

ikäväähän se on katsella pienen lapsen hätää, mutta taustoja ei voi tuosta tilanteesta tietää.

olisin ehkä maksanut sen pojan jätskin, ehkä myös kahden muun, mstä sen tietää vaikkei isillä ole varaa ostaa herkkuja lapsilleen.

Vierailija
4/9 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa paha mieli... Toivon paljon enkeleitä tuollaisen perheen lapsia suojelemaan...

Ja sitten asiaan, sinun OLISI PITÄNYT ottaa mies PUHUTTELUUN. Ei tuollaista käytöstä saa hyväksyä ja sitähän sinä passiivisesti juuri teit. Minä varmaan suuttuisin tosi paljon jos tuollaisen tapahtuman joutuisin todistamaan. Olisi varmaan vaikea olla huutamatta miehelle vaikka lasten läsnäollessa niin ei kannattaisi tehdä jottei he hätääntyisi. Eli järkevintä olisi sanoa miehelle suorat sanat jämäkästi mutta kuitenkin tietyllä tavalla ystävällisesti. Minä varmaan vielä seuraisin miestä autolle jotta saisin rekkarin avulla henkilöllisyyden selville ja tekisin vielä tarkistuskäynnin heidän elämäänsä....

Lyhyesti: LAPSIA HUONOA KOHTELUA EI SAA HYVÄKSYÄ EDES PASSIIVISESTI ELI ETTEI MENNÄ VÄLIIN!

Vierailija
5/9 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/9 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin ehkä maksanut sen pojan jätskin, ehkä myös kahden muun, mstä sen tietää vaikkei isillä ole varaa ostaa herkkuja lapsilleen.

Mikähän se lapsen hätä tuossa oli? Mistä tiedätte mitä mankumista lapsi on pitänyt mahdollisesti koko päivän? Tai tehnyt jotain muuta minkä seurauksena jäätelö on kielletty? 4v osaa kyllä näyttävän itkun.

Joo joo, ei saisi kiroilla ja sitä rataa, mutta että "olisin maksanut pojan jätskin". Just joo. Tuskin olisi iskä suostunut...

Vierailija
7/9 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika oli häpeissään ja hämmentynyt, voi kai sanoa että pojalla oli hätä?

ehkäpä olisin kuitenkin kysynyt että saako maksaa sen jäätelön.

Vierailija
8/9 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta totuus on se että olen jonkun kerran itsekin räjähtänyt lapsille julkisella paikalla.. en nyt edes muista tarkoin tilannetta mutta yhessä vaiheessa kun oli elämässä tosi vaikeeta niin hermostuin pari kertaa vähän pienemmästäkin ja voisin kuvitella että se näytti ulkopuolisesta vähän pahalta.. kuitenkin haluisin ajatella olevani ihan hyvä äiti, koska meillä hellitään paljon, pyydän myös pieniltä lapsiltani anteeksi jos töllöilen ja pidän heistä tosi hyvää huolta... koita ajatella, että ehkä kyseessä oli joku yksittäinen tilanne, oikeesti isä on saattanut saada vaikka potkut tai jotain sinä päivänä.

Vierailija
9/9 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä oli todella agressiivisen ja kireän oloinen joten ajattelin että saan varmaan turpaani jos suuni avaan.. olisi kyllä pitänyt. Kassalla rupesi oikein fyysisesti ahdistamaan kun tajusin tilanteen ja pienen pojan pahan mielen..Jätskin olisin voinutkin maksaa mutta koko revohka katosi jonnekin .

Joo, ja tiedän itsekin että lasten kanssa on rankkaa, mutta se että toinen on paskakasa(4-vuotias lapsi?!) on kamalaa. Ensi kerralla jos joudun tällaista todistamaan puutuun asiaan varmasti.

Olin vain jotenkin niin täysin äimänä että tuollaista oikeasti tapahtuu..

ap