Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koko illan itkenyt tuota 3 vuotiasta joka löytyi kuolleena :(

Vierailija
13.03.2016 |

Kovasti voimia kaikille hänen omaisilleen. Aivan järkyttävää. Kyllä kolahti kun itsellänikin on vuoden ikäinen tytär. En halua edes lukea aiheesta, mies vain kertoi että löytyi hukkuneena kun aamulla olin uutisesta miehelle kertonut. Itkettää kokoajan vaikka en heitä tunnekkaan. 3 vuotiaalla kaikki vielä edessä :(

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se koiraki on kuollut?? Koirat osaa uida??

Ei se koira jäiden keskeltä ylös pääse vaikka uida osaakin.

Vierailija
42/47 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin surettaa eläimet enemmän kuin ihmiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kyllä yhtään itketä. Aika moni kuoli eilen, tänään ja moni kuolee huomennakin ja sitä seuraavinkin päivinä.

Vierailija
44/47 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään kuoli maailmassa n. 10 000 lasta. 

Ja huomenna saman verran. 

Perinteinen, empatiakyvyttömän vastaus revitellä kommentissaan tilastoihin vedoten ja täten mitätöiden ap:n reaktion surulliseen uutiseen.

Menepä ulisemaan tuota tilastoa tuon kuolleen 3-vuotiaan lapsen vanhemmille. Mitä hei suremaan yhtikäs ketään kun muillekin tapahtuu samaa!

Niin, kumpi on empatiakykyinen? Se joka itkee tuntematonta lasta koko illan vai se joka tajuaa lapsia kuolevan koko ajan ja ryhtyy Unicefin kuukausilahjoittajaksi että elossa olevat lapset pelastuisivat.

Entä jos tekee molempia?

Vierailija
45/47 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistun tällaisista uutisista. Olen ylisuojelevainen lapsiani kohtaan muutenkin, siksi en yleensä avaa mitään lapsiin liittyviä surullisia uutisia. Kolmevuotias osaa avata ovet, mahdollisesti lukostakin ja voi lähteä omille teilleen ihan hetkessä. Samoin pihasta karkaa todella nopeasti. Kauheinta mitä kukaan vanhempi voi koskaan kohdata.

Vierailija
46/47 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jaksaa täällä inttää siitä miksei itke kaikkia maailman lapsia. Tietenkin tämä nyt itkettää juuri tänään kun tähän tapaukseen osaa samaistua kun osuu lähelle ja pieni lapsi kuten ap:llä. Kukaan ihminen ei voi surra jatkuvasti kaikkea maailmassa. Onko se sinulta pois jos juuri tänään tämän lapsen kohtalo itkettää? Tai onko se niiltä muilta lapsilta jotenkin pois?

Vierailija
47/47 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei itketä. Enhän minä edes tuntenut kyseistä lasta. Sitä paitsi jos jokaista kuollutta lasta alkaisi itkemään, niin saisi itkeä koko ajan. Itkeekö ap esim. kaikkia niitä lapsia, jotka kuolivat hänen viestinsä kirjoittamisen aikana ympäri maailmaa esim. nälkään tai sodan uhreina?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan