Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää mies joka ei ryyppää ja hengaa baareissa?

Vierailija
13.03.2016 |

Tuntuu olevan niin hankalaa löytää 'kunnollista' miestä, kun kaikki ryyppää viikonloput. Itse en baareissa käy ja alkoholia käytän kohtuudella, kännejä en juo. Tuntuu ettei samanlaisia löydy edes :( ja oon 26v.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään. Baareista löytää baareilijoita, ne kunnolliset miehet ovat joko varattuja tai sitten kotona, joten mitenkä tutustut.

Ei ne vielä 26-vuotiaana ole. Omanikin oli sinkku 30-vuotiaaksi asti. Omani löysin työpaikalta (emme kuitenkaan työskennelleet samassa firmassa). Hänet olisi voinut tavata myös kuntosalilla, extremelajien parista, kahvilasta hakemassa pikaisesti kahvia, ruokakaupasta, huoltoasemalta tankkaamasta. 

Vierailija
22/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vähän katsellut puolisoehdokasta lavatansseista. Vielä ei oo tärpännyt, mutta siellä ei ainakaan niitä baarikärpäsiä tapaa joten sinänsä jo parempi mesta edes yrittää etsiä. Ihan sama löytyykö tansseistakaan, mutta baarista ainakaan ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista löysin. :D Ihan oikeasti. Oli siellä kutsuttuna kun kaverinsa oli päässyt kyseiseen paikkaan töihin, mutta mies ei juo lähes ollenkaan eikä siis käy baareissakaan yleensä.

Ehkäpä voisit koittaa jotain harrastusta, kenties liikunnallista jonka kanssa ei säännöllinen ryyppäys sovi.

Vierailija
24/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu olevan niin hankalaa löytää 'kunnollista' miestä, kun kaikki ryyppää viikonloput. Itse en baareissa käy ja alkoholia käytän kohtuudella, kännejä en juo. Tuntuu ettei samanlaisia löydy edes :( ja oon 26v.

Et baareista. On niitä varmasti paljon, mutta kelpaavatko sinulle? Onko sulla tarkat pituus vaatimukset, oletko parin sentin nussija? Pitääkö olla statusta ja mammonaa mitä näytellä muille? Moni näistä kunnon miehistä on valinnut jo kunniallisen tien, MGTOW.

Onko tää MGTOW joku "en saanut naista joten nyt yritän kusettaa itelleni että en ois halunnukaan" -juttu?

AP:lle: itse löysin oman mieheni netistä. Erään pelin parista. Hän ei käytä alkoholia juuri lainkaan, ehkä pari kertaa vuodessa, eikä myöskään käy baareissa.

Vierailija
25/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut olisi tänään voinut löytää hiihtoladulta. Eilen aamulla minut olisi voinut löytää kinaamasta taloyhtiöni mankelin kanssa. (Kuinka rakastankaan yksin lakanoiden viikkaamista ja mankelointia). Myöhemmin  olin reilun tunnin kirjastossa, jonka jälkeen olin kolme varttia lempi kahvilassani, josta tulin tulin lähikaupan kautta kotiin... 

Vierailija
26/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et baareista. On niitä varmasti paljon, mutta kelpaavatko sinulle? Onko sulla tarkat pituus vaatimukset, oletko parin sentin nussija? Pitääkö olla statusta ja mammonaa mitä näytellä muille? Moni näistä kunnon miehistä on valinnut jo kunniallisen tien, MGTOW.

Onko tää MGTOW joku "en saanut naista joten nyt yritän kusettaa itelleni että en ois halunnukaan" -juttu?

AP:lle: itse löysin oman mieheni netistä. Erään pelin parista. Hän ei käytä alkoholia juuri lainkaan, ehkä pari kertaa vuodessa, eikä myöskään käy baareissa.

Mä saisin naisen heti jos haluisin mennä baariin, mutta olen valinnut absolutistin elämän ja kehonrakennuksen. Ennen kun join paljon ja kävin baareissa mulla oli paljon naisia, mutta elämä oli tyhjää se oli illuusio. En mä ole naisia kieltänyt elämästäni, en vain jaksa alistua pinnalliseen deitti kulttuurin. En mä treenaa mun kehoa naisten vuoksi, vaan itseni vuoksi, oman hyvinvoinnin vuoksi. Suurinosa naisista on aika ilkeitä loppupeleissä, se selviää kun kuuntelee heidän seurassa puheenaiheita, en tarvitse tällaisia naisia elämääni. Ei kaikki MGTOW:it ole jotain neitsyt nörttejä.

Vierailija
27/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joku elämäntapatyötön peräkammarinpoika. Semmonen joka pelaa vaan kotona aina, eikä ikinä käy missään.

Vierailija
28/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin yhteisen harrastuksen kautta. Ei juo kuin muutaman kerran vuodessa ja baareissa ei olla käyty aikoihin. 

Vierailija
29/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Axl.

Vierailija
30/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovin moni 26-vuotias ei enää säännöllisesti harrasta tuollaista. 

Kyllä musta vaan tuntuu et suurin osa harrastaa.. usein saan kuulla siitä ku en vedä perseitä. Ja kaveripiirini kuitenki pääasiassa 25-30-vuotiaita ja ihan yleistä melkein joka viikonloppu loppu kännääminen.. -ap

Kuulostaapa surulliselta. Jo se, että 25-30-vuotiaana "kännää" joka viikonloppu, on minusta oireellisen kuuloista (eri asia jos juo oluen tai pari, mutta se ei kyllä ole "kännäämistä" minun mielestäni"). Mutta että vielä usein kuittailee kaverille siitä ettei tämä "vedä perseitä"? 

Minä olen 22 enkä tunne oikeastaan ketään joka kännäisi joka viikonloppu. Ja suurin osa kavereistani on sentään kanssaopiskelijoita. 

Meitä tapaa ainakin yhdistystoiminnan parissa, vapaaehtoistöissä, keikoilla, salilla ja ennen kaikkea kavereiden kautta. Itse olen ainakin tutustunut aika isoon osaan nykyisistä kavereistani niin että ollaan tehty jotain porukalla, esimerkiksi grillattu tai menty rannalle, ja kaverit ovat kutsuneet muita mukaan. 

Vierailija
31/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin ap on? Ota mut! En käy baareissa ikinä. xD M24

Vierailija
32/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä saisin naisen heti jos haluisin mennä baariin, mutta olen valinnut absolutistin elämän ja kehonrakennuksen. Ennen kun join paljon ja kävin baareissa mulla oli paljon naisia, mutta elämä oli tyhjää se oli illuusio. En mä ole naisia kieltänyt elämästäni, en vain jaksa alistua pinnalliseen deitti kulttuurin. En mä treenaa mun kehoa naisten vuoksi, vaan itseni vuoksi, oman hyvinvoinnin vuoksi. Suurinosa naisista on aika ilkeitä loppupeleissä, se selviää kun kuuntelee heidän seurassa puheenaiheita, en tarvitse tällaisia naisia elämääni. Ei kaikki MGTOW:it ole jotain neitsyt nörttejä.

Joku vika sinussa on, kun olet sen pillerin niellyt. Suurinosa ihmisistä on aika samanlaisia, oli jalkojen välissä penis tai ei. Ei naiset ole sen ilkeämpiä kuin miehetkään, eivät puukota selkään sen enempää kuin miehetkään, eivätkä puhu muista paskaa sen enempää kuin miehetkään. Olen työskennellyt sekä mies- että naisvaltaisilla aloilla.

Ei minunkaan aviomieheni treenaa kehoaan naisten vuoksi, eikä edes oman hyvinvoinnin vuoksi (eikä muuten kukaan kehonrakentajakaan sitä oman hyvinvointinsa vuoksi tee...) vaan siksi, että tykkää treenata. Mieheni kävi paljon baareissa sinkkuaikoinaan, koska pitää seksistä. Sittemmin sitoutui. 

Voithan sinä valita elää yksin, mutta ihmeellistä syyllistää naisia siitä, että he ovat jotenkin viallisia ja siksi valitset olla yksin.

Vierailija
33/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap on?

Vierailija
34/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisiko introvertti?

Vierailija
35/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein koulutetun ja sivistyneen miehen haluat, niin katsot jostain yliopiston opinto-oppaasta että mihin aikaan ja missä huoneessa järjestetään jollekin tohtoriopiskelijoille seminaareja ja menet sitten lyhyen hameen kanssa keikistelemään sinne ovelle ja jakelemaan numeroasi.

Vierailija
36/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistoista. Ne kännikalat on melkein kaikki amis-  tai AMK-pohjalta.

Vierailija
37/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sori jos loukkasin, en tiedä kyseisestä mgtow-jutusta mitään. Kuulostaa vaan aika oudolta, että joku ehdoin tahdoin valitsisi selibaatti-tyyppisen elämän, varsinkin kun miehille toi seksipuoli tuntuu olevan aika tärkeä. Sulla on kyllä aika ikävä käsitys naisista, ehkä olet törmännyt naisiin vähän väärissä yhteyksissä, kuten just siellä baarissa, sieltä löytää semmosta pintaliitoporukkaa ja monet nuoret naisetkin etsii sieltä nimenomaan vaan seksiä. Ja ehkä sun ulkonäkökin tekee sen, että vaan jotkut tyhjäpää-bimboblondit kiinnostuu susta. Älyllistä seuraa kannattaa etsiä ihan muualta kuin baarista.

Vierailija
38/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisuusalalta. On viikonloput töissä niin ei kerkiä juhlimaan. Siitä vaan pokeja pokailemaan

Vierailija
39/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista olen löytänyt kaksi kappaletta elämäni aikana. Isken silmäni niihin selviin pikkutunneilla ja sympaattisiin miehiin. Ovat yleensä kaveriporukassa ja toimivat kuskeina.

Vierailija
40/42 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideiteistä löysin aikoinaan. Ainoa pahe muut naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän