Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy 25-vuotiaalta kauniilta naiselta

Vierailija
13.03.2016 |

Ihan mitä vain :-)

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks haluat tuoda esiin olevas kaunis nainen? Kenen silmissä? Koetko sen isoksikin meriitiksi tai sinua eniten määritteleväksi ominaisuudeksi? Pelle xD terveisin ruma mutta pyhä

Jotta voitte vaikka ennakkoluulojannekin hieman lieventää, mikäli on jotain katkeruutta esimerkiksi kauniita naisia kohtaan ;-)

Ap

Vierailija
22/62 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat fiksulta t.m42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat fiksulta t.m42

Voi kiitos!

Ap

Vierailija
24/62 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä se tuntuu kun tietää että suunnilleen jokainen täysi-ikäinen vastaantuleva mies riisuu sinua katseellaan? Tai puhumattakaan jossain yökerhossa jossa kuola suorastaan valuu miesten suupielestä. 

Vierailija
25/62 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten python-ohjelmointikielellä saa koodattua kahta erilaista ValueErroria??? Pitääkö toinen naamioida muuksi virheeksi? o_O

T. 23v kaunis tyttö :-)

LINDA LIUKAS?! Ah, Linda on ihana ja mielettömän kaunis.

T: Mies 28

Tuskin Linda kyselisi näin yksinkertaisia perusasioita :/

T. se 23v

Vierailija
26/62 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä se tuntuu kun tietää että suunnilleen jokainen täysi-ikäinen vastaantuleva mies riisuu sinua katseellaan? Tai puhumattakaan jossain yökerhossa jossa kuola suorastaan valuu miesten suupielestä. 

Hyvä kysymys. Tähän törmää kyllä usein... Pahinta on kun vastaan kävelee pariskunta käsikädessä ja miehen silmät nauliintuvat minuun. Muutoin olen tottunut jo... Pukeudun tyylikkäästi niin katseet ovat ihailevia usein, eikä liian limaisia päällepäin. Olen oppinut ottamaan katseet kehuna, joskus ne kyllä häiritsevät. Uimahallissa en aina voi ymmärtää kun näytän siellä mielestäni uitetulta koiralta mutta taitaa se luonnollisuuskin (ilman meikkiä) viehättää :-)

Ap

Vierailija
27/62 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö "kauniiden vuosien" loppumista?

Vierailija
28/62 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile vähän että mitkä asiat tekevät susta kauniin?

Vierailija
29/62 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäätkö "kauniiden vuosien" loppumista?

En, koska en usko että todellinen eli sisäinen kauneus häviää. Eletty elämä on myös kaunista. Yritän silti pitää itsestäni huolta vanhempanakin. Äitini esimerkiksi on upea nyt viisikymppisenä, ja niin oli nuorenakin. Ei se ikää katso :-)

Ap

Vierailija
30/62 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö amiksen vai lukion?

Vierailija
31/62 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile vähän että mitkä asiat tekevät susta kauniin?

Fyysisistä ominaisuuksista minulla on (isot) mantelinmuotoiset silmät, söpö nenä, täyteläiset huulet, sydämenmuotoiset kasvot. Kroppa sopusuhtainen, hoikka mutta aika muodokas (tissit ja peppu). Olen pitkä ja pitkät hiukset.

Sisäisesti omaan suuren sydämen, olen avoin ja hyväksyvä ja ymmärtäväinen erilaisuuksia kohtaan. Olen myös aina valmiina auttamaan.

Olemus ja terve itsevarmuus (ei ylimielisyys vaikka itseäni kauniiksi sanonkin) huokuu myös ulospäin.

Ap

Vierailija
32/62 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla liian suuret luulot itsestäsi? Lähinnä "kauneudestasi"?

Vierailija
33/62 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävitkö amiksen vai lukion?

Lukion.

Ap

Vierailija
34/62 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla liian suuret luulot itsestäsi? Lähinnä "kauneudestasi"?

En usko. Lähinnä siihen vasta alan heräilemään vaikka aina tiennytkin että olen ihan viehättävä.

Ap

Vierailija
35/62 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostat aika tylsältä ja omahyväseltä vaikka yritätkin tuoda esiin jotain sydämmellisyyttä. Ei mee läpi. Kutsu kateelliseksi mutta en ole ikinä arvostanut tai arvostellut ihmisiä ulkonäön mukaan.

Vierailija
36/62 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi sitä voi olla monella tapaa kaunis. Jokaisen tulisi tiedostaa itsessään oma kauneutensa. Oli se sitten ominaisuus tai kokonaisuus ulkonäössä tai luonteessa.

Me suomalaiset olemme turhan vaatimattomia :)

Ap

Vierailija
37/62 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö itseäsi kavereitasi kauniinpana?

Vierailija
38/62 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostat aika tylsältä ja omahyväseltä vaikka yritätkin tuoda esiin jotain sydämmellisyyttä. Ei mee läpi. Kutsu kateelliseksi mutta en ole ikinä arvostanut tai arvostellut ihmisiä ulkonäön mukaan.

En minäkään arvostele ihmisiä sen mukaan. Ymmärrän toki että vaikea uskoa hyvyyden ja kauneuden olevan samassa paketissa :) Ihanaa kevättä sulle! Jätä liika katkeruus ja epäusko niin elämästä tulee antoisampaa :)

Ap

Vierailija
39/62 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö itseäsi kavereitasi kauniinpana?

Riippuu. Tunnen kyllä paljon ihmisiä ketkä ovat mielestäni minua kauniimpia. Lähimmistä ystävistä ajattelen että jokainen on omalla tavallaan kaunis, mutta klassisilla mittareilla joistain voin sanoa että kai sitten olen kauniimpi. Yksi parhaista ystävistäni on mielestäni kauniimpi kuin minä kyllä. Kauneutta on niin erilaista :)

Ap

Vierailija
40/62 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko ansaitsevasi huomiota enemmän vain sen takia, että olet kaunis?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä