Kysy 25-vuotiaalta kauniilta naiselta
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat fiksulta t.m42
Voi kiitos!
Ap
Miltä se tuntuu kun tietää että suunnilleen jokainen täysi-ikäinen vastaantuleva mies riisuu sinua katseellaan? Tai puhumattakaan jossain yökerhossa jossa kuola suorastaan valuu miesten suupielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten python-ohjelmointikielellä saa koodattua kahta erilaista ValueErroria??? Pitääkö toinen naamioida muuksi virheeksi? o_O
T. 23v kaunis tyttö :-)
LINDA LIUKAS?! Ah, Linda on ihana ja mielettömän kaunis.
T: Mies 28
Tuskin Linda kyselisi näin yksinkertaisia perusasioita :/
T. se 23v
Vierailija kirjoitti:
Miltä se tuntuu kun tietää että suunnilleen jokainen täysi-ikäinen vastaantuleva mies riisuu sinua katseellaan? Tai puhumattakaan jossain yökerhossa jossa kuola suorastaan valuu miesten suupielestä.
Hyvä kysymys. Tähän törmää kyllä usein... Pahinta on kun vastaan kävelee pariskunta käsikädessä ja miehen silmät nauliintuvat minuun. Muutoin olen tottunut jo... Pukeudun tyylikkäästi niin katseet ovat ihailevia usein, eikä liian limaisia päällepäin. Olen oppinut ottamaan katseet kehuna, joskus ne kyllä häiritsevät. Uimahallissa en aina voi ymmärtää kun näytän siellä mielestäni uitetulta koiralta mutta taitaa se luonnollisuuskin (ilman meikkiä) viehättää :-)
Ap
Pelkäätkö "kauniiden vuosien" loppumista?
Kuvaile vähän että mitkä asiat tekevät susta kauniin?
Vierailija kirjoitti:
Pelkäätkö "kauniiden vuosien" loppumista?
En, koska en usko että todellinen eli sisäinen kauneus häviää. Eletty elämä on myös kaunista. Yritän silti pitää itsestäni huolta vanhempanakin. Äitini esimerkiksi on upea nyt viisikymppisenä, ja niin oli nuorenakin. Ei se ikää katso :-)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile vähän että mitkä asiat tekevät susta kauniin?
Fyysisistä ominaisuuksista minulla on (isot) mantelinmuotoiset silmät, söpö nenä, täyteläiset huulet, sydämenmuotoiset kasvot. Kroppa sopusuhtainen, hoikka mutta aika muodokas (tissit ja peppu). Olen pitkä ja pitkät hiukset.
Sisäisesti omaan suuren sydämen, olen avoin ja hyväksyvä ja ymmärtäväinen erilaisuuksia kohtaan. Olen myös aina valmiina auttamaan.
Olemus ja terve itsevarmuus (ei ylimielisyys vaikka itseäni kauniiksi sanonkin) huokuu myös ulospäin.
Ap
Onko sulla liian suuret luulot itsestäsi? Lähinnä "kauneudestasi"?
Vierailija kirjoitti:
Kävitkö amiksen vai lukion?
Lukion.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla liian suuret luulot itsestäsi? Lähinnä "kauneudestasi"?
En usko. Lähinnä siihen vasta alan heräilemään vaikka aina tiennytkin että olen ihan viehättävä.
Ap
Kuullostat aika tylsältä ja omahyväseltä vaikka yritätkin tuoda esiin jotain sydämmellisyyttä. Ei mee läpi. Kutsu kateelliseksi mutta en ole ikinä arvostanut tai arvostellut ihmisiä ulkonäön mukaan.
Sitäpaitsi sitä voi olla monella tapaa kaunis. Jokaisen tulisi tiedostaa itsessään oma kauneutensa. Oli se sitten ominaisuus tai kokonaisuus ulkonäössä tai luonteessa.
Me suomalaiset olemme turhan vaatimattomia :)
Ap
Pidätkö itseäsi kavereitasi kauniinpana?
Vierailija kirjoitti:
Kuullostat aika tylsältä ja omahyväseltä vaikka yritätkin tuoda esiin jotain sydämmellisyyttä. Ei mee läpi. Kutsu kateelliseksi mutta en ole ikinä arvostanut tai arvostellut ihmisiä ulkonäön mukaan.
En minäkään arvostele ihmisiä sen mukaan. Ymmärrän toki että vaikea uskoa hyvyyden ja kauneuden olevan samassa paketissa :) Ihanaa kevättä sulle! Jätä liika katkeruus ja epäusko niin elämästä tulee antoisampaa :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö itseäsi kavereitasi kauniinpana?
Riippuu. Tunnen kyllä paljon ihmisiä ketkä ovat mielestäni minua kauniimpia. Lähimmistä ystävistä ajattelen että jokainen on omalla tavallaan kaunis, mutta klassisilla mittareilla joistain voin sanoa että kai sitten olen kauniimpi. Yksi parhaista ystävistäni on mielestäni kauniimpi kuin minä kyllä. Kauneutta on niin erilaista :)
Ap
Tunnetko ansaitsevasi huomiota enemmän vain sen takia, että olet kaunis?
Jotta voitte vaikka ennakkoluulojannekin hieman lieventää, mikäli on jotain katkeruutta esimerkiksi kauniita naisia kohtaan ;-)
Ap