Voiko orgasmista lähteä taju?
Kommentit (34)
Eikös aina joskus sanota että nussin tajun kankaalle.
Mulla on pari kertaa lähtenyt taju, kun olen saanut monta orgasmia peräkkäin.
Vierailija kirjoitti:
No, sanotaan, sanotaan, mutta onko siinä perää? Vain nussitaanko sitä vasta sitten kun on taju jo kankaalla.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäistä kertaa elämässäni voin rehellisesti sanoa, että olen kateellinen =D
Fyysinen rasitus voi aiheuttaa pyörtymisen, varsinkin jos on valmiiksi matala verenpaine tai heikko fyysinen tila.
Komppi ysille. Taju ei lähde nautinnosta, mutta jos on heikko kunto ja vaikka liian alhainen verenpaine tai sydämen rytmihäiriö, niin sitten voi mennä taju orgasmistakin. Olisin siitä kyllä itse enemmänkin huolissani kuin ylpeä.
Tuota voisi soveltaa; pannaanko häirikkönaikkonen joidenkin poikien toimesta tajuamaan ettei sen miehen perässä häiriköidä ja leikitä?
Odottelee tulevia ongelmiaan, kassi kädessä?
No siis ensinnäkin itselle on käynyt seuraavanlaisesti: Olen astmaatikko, ja mieheni kanssa harrastamme seksiä pitkistä esileikeistä lähtien. Huohotan koko aktin ajan todella voimakkaasti ja kärsin silloin lievästä hapenpuutteesta. Pari kertaa on käynyt sitten niin, että kliimaksin huipulla itse huohottaminen+iso orgasmi on aiheuttanut pienen tajunnanmenetyksen: silmissä pimenee, näkyy tähitä, korvat humisee lukkoon ja koko ruumis veltostuu. Herään sitten kumminkin tyyliin sekunnin-kahden päästä ja vaikka korvissa tinnittääkin vielä hieman silloin, nesteen juominen ja jalkojen kohollapitäminen helpottaa. Joskus on joutunut kesken kaiken ottamaan astmalääkettä. Ja juu, elikkäs periaatteessa orgasmista (tai ainakin lukuisista peräkkäisistä) voi lähteä taju.
24v BMI 19, lääkkeinä Ventoline ja Flixotide.
Voihan nenä 👃 mitä valheita, mutta hauskoja kyllä jatkakaa olen pelkkänä korvana 👂
Vierailija kirjoitti:
No siis ensinnäkin itselle on käynyt seuraavanlaisesti: Olen astmaatikko, ja mieheni kanssa harrastamme seksiä pitkistä esileikeistä lähtien. Huohotan koko aktin ajan todella voimakkaasti ja kärsin silloin lievästä hapenpuutteesta. Pari kertaa on käynyt sitten niin, että kliimaksin huipulla itse huohottaminen+iso orgasmi on aiheuttanut pienen tajunnanmenetyksen: silmissä pimenee, näkyy tähitä, korvat humisee lukkoon ja koko ruumis veltostuu. Herään sitten kumminkin tyyliin sekunnin-kahden päästä ja vaikka korvissa tinnittääkin vielä hieman silloin, nesteen juominen ja jalkojen kohollapitäminen helpottaa. Joskus on joutunut kesken kaiken ottamaan astmalääkettä. Ja juu, elikkäs periaatteessa orgasmista (tai ainakin lukuisista peräkkäisistä) voi lähteä taju.
24v BMI 19, lääkkeinä Ventoline ja Flixotide.
Saanko mäkin koittaa? T: mies
Rakastaja Nylkynen kirjoitti:
Voihan nenä 👃 mitä valheita, mutta hauskoja kyllä jatkakaa olen pelkkänä korvana 👂
Mitä valheita muka?
Mulla lähti taju kun tyttöystävä ratsasti sylissäni saunassa.onneksi oli kylmää vettä lähellä.pukuhuoneessa vähän ajan päästä homma toimi normaalisti ja pysyin tajuissani.
Kysykää Toimi Kankaanniemeltä. Se tietää.
Taitanee sanonnan tausta liittyä siihen, että nainen saadessaan oikein voimakkaan emätinorgasmin voi olla tilanteessa hetken "tiedottomassa tilassa" ja tätä on ihan tutkittukin eikä siis ole legendaa. Ja on esitetty ajatuksia, että osalla orgasmivaikeudet liittyvät tähän huoleen mahdollisesta hetkellisestä kontrollin menettämisestä joka kuulostaisi kohtuullisen järkeenkäyvältä selitykseltä ainakin korostuneeseen itsekontrollointiin taipuvaisilta ja hyvin estyneiden naisten kohdalla.
Sama kokemus kuin 20. Miesystävä on kokeillut ja sanonut minulle jotain, kun olen "tiedottomassa" tilassa, joka kestää muutaman sekunnin. Selkärankani ja jalat nytkivät silloin tahattomasti. Luulen, että kuulen äänen, mutta en vaan muista mitään jälkeenpäin. Saatan kuulemma jopa vastata, vaikka en muista sitäkään. Nauroi joskus mulle, että silloin voisi saada lupauksia kaikenlaisesta ja joutuisin tilille, jos hän äänittäisi keskustelumme.
Olemme joskus videoineet ja siinä näkyy nytkintä ja kuuluu vain rytmikäs kova sisään- ja uloshengitys, joka lähestyy valitusta. Nuorempana valitin niin kovaan ääneen, että piti pitää radiota päällä, jotta pelastuslaitos ei ryntäisi oven lävitse raamit kaulassa. Joskus kuulemma huusin apuakin, mutta siitä tavasta pääsin, kun miesystävä sanoi, ettei uskalla olla kanssani kerrostaloasunnossa.
Ei tila ole tajuttomuus vaan lähinnä ulkoelämän tiedostamattomuus. Aivoihin ei siirry pysyvästi mitään muuta, kun ne nauttivat orgasmista 100 % teholla.
Kyllä. Ensin pitää määritellä mitä on tajunnan menetys. Yksi ei naisystäväni kysyi aina orgasminsa jälkeen mitä oikein tapahtui. Oli hieman ikävää kun ei muistanut jälkeen päin mitään jos olin lämmitellyt liikaa (aamusta alkaen pieniä vihjailuja jne). Muilla en ole tällaista huomannut. Suonenvetoja, sisälihasten kramppia, liian kovaa puristamista käsillä (mulla mustelmia), nolon kovaa huutamista, hallitsematonta liikkumista tai liian kovia työntöjä, puremista, kuolaamista, hengityksen salpaantumista (ei tajuttomuutta)... noi nyt heti tulee mieleen. Laukeava nainen on maailman hienoin näky. Siksi sitä pitää olla joka kerta useampia jos vain mahdollista.
HÄ? vai ootteko jo tajuttomana siellä?