Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi moni tykkää että hoikka/laiha = hyvännäköinen?

Vierailija
13.03.2016 |

Ei mielestäni pidä paikkaansa lainkaan. Jestas. Hyvännäköisyys tulee kokonaisuudesta erilailla, ja usein hoikka / laiha ihminen on liian "keppimainen" mun silmissä jotta ois hyvännäköinen. Usein heillä ei ole lihaksia lainkaan vaan ...niin luita vaan. Mutta joku timmissä kunnossa oleva nainen (näkyy että treenaa) on mielestäni hyvännäköinen jos kasvot ja kaikki on fine. Ei niin ulkoisesti hyvännäköinen voi yhtäkkiä ollakin hyvännäköinen mun silmissä kun opin tuntemaan sitä ihmistä ja hän on aivan ihana persoona. Sitten ulkonäkökin muuttuu silmissäni. Ihan sama kuin jos joku kuvankaunis on ihan ääliö eikö osaa käytöstapoja lainkaan niin ei hän enää olekaan hyvännököinen mun mielestäni koska luonne pilaa kaiken...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa tykätä eri asioista kuin minä!!!1

Vierailija
2/5 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tykkää laihasta, toinen fitness-pimusta, kolmas vähän isommasta ja neljäs vaikka kääpiöistä. Makuja on erilaisia ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se minua naurattaa kun jotkut oikeasti muodottomat keppinaiset vääntävät selkänsä aivan kiemuralle ja puskevat kaikin voimin lonkkansa sivulle, sitten vetävät vielä vatsaansa sisään ja ottavat alaviistosta kuvan aiphönellaan.

Tuon vääristyneen kuvan itsestään postaavat miehille runkattavaksi ja jotkut vähän yksinkertaiset miehet sitten luulevat että siinä on oikeasti hyvännäköinen ja kurvikas nainen, kun on vielä sadan gramman painoiset irtoripset päässäkin, mitkä peittävät koko liikkuvan luomen.

Unohtamatta sitä meikkivoiteen leipomista naamaan ja duckfacea.

Vierailija
4/5 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se minua naurattaa kun jotkut oikeasti muodottomat keppinaiset vääntävät selkänsä aivan kiemuralle ja puskevat kaikin voimin lonkkansa sivulle, sitten vetävät vielä vatsaansa sisään ja ottavat alaviistosta kuvan aiphönellaan.

Tuon vääristyneen kuvan itsestään postaavat miehille runkattavaksi ja jotkut vähän yksinkertaiset miehet sitten luulevat että siinä on oikeasti hyvännäköinen ja kurvikas nainen, kun on vielä sadan gramman painoiset irtoripset päässäkin, mitkä peittävät koko liikkuvan luomen.

Unohtamatta sitä meikkivoiteen leipomista naamaan ja duckfacea.

HAHA.....just näin

Vierailija
5/5 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en todellakaan koe että laiha on hyvännäköinen. Usein päinvastoin, jos kaunis kasvot ja luurankokeho niin eihän se mitään kaunista ole...yäk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi