Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvan suihkuttamisesta kysymys...

Vierailija
18.02.2006 |

Ensikertalaisäiti taasen kääntyy kaikkitietävien av-siskojen puoleen, älkää naurako mua pihalle...! :)

Meillä vauva 4 kk ja olen ajattelut viedä vauvelin suihkuun, mies kun välillä on monta päivää töissä ja yksin kylvetys on hieman hankalaa...

Tarkoituksena on itse istua jakkaralla vauva sylissä ja siinä miedolla paineella suihkutella mutta mitenkäs pää? Tarvitseeko korvia kovasti varoa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvasi saattaa pelästyä suihkusta mutta toisaalta voi tulla taas iloinen reaktio:)

Vierailija
2/5 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä mielellään vauvaa rinta rintaa vasten, eli itseäsi päin. Turvallisempi pienellä olla uudessa tilanteessa :)

Hauskoja suihkutteluhetkiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tota rintaa vasten -juttua en ois itse tajunnutkaan aatella, kyllä täällä av:llä tiedetään kaikki! :)

- ap

Vierailija
4/5 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylpyammeesta suihkuttamaan vauva näin:

Eli laitoimme sen ÄP:ssä olleen keltaisen solumuovialustan pesuhuoneen lattialle ja vauva makoili siinä ja itse vieressä kyykyssä suihkutteli ensin toisen puolen ja sitten vauva vaan ympäri ja toinen puoli =)

Itseltä kastui vaan jalat..........

Vierailija
5/5 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun huusi ammeessa kuin syötävä. Ihan sylissä pesen välillä suihkulla ja välillä siten,että suoraan hanasta,lapsella hauskaa ja ihmeellistä kun ei saa vesivanaa otettua käteen. Nyt 1.3kk eikä vieläkään tykkää punkasta.