Millainen siveysvyö miehelle?
Aion lukita mieheni siveysvyöhön, jotta alkaisi tiskaaminen ja siivoaminen onnistumaan. On hänelläkin sitten jotain pelissä, jos jatkaa laiskottelua.
Tarkoitus olisi pitää miestä siveysvyössä 24/7 ja päästää ulos ehkä kerran viikossa, jos on käyttäytynyt hyvin ja tehnyt kotiaskareet. Onko muovinen vai metallinen parempi tuollaiseen käyttöön?
Ajattelin jompaa kumpaa näistä:
http://www.amazon.com/Bondage-Shop4u-Male-Chastity-Belt-Cage/dp/B00BPN2…
http://www.amazon.com/Utimi-Silica-Chastity-Device-Special/dp/B00MBDZLA…
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Noita löytyy ihan Kaalimadosta, ainakin tuota metallista. Jos ei ole valmiiksi lukkoa, niin voihan sellaisen ostaa ja kettingin ja tehdä itse.
Mietin lähinnä materiaaleja. Soveltuuko metallinenkin jatkuvaan käyttöön?
AP
Miten meinasit sen sille laittaa jos ei suostu?
Vierailija kirjoitti:
Yöllä kun mies nukkuu, sitten vain avain johonkin hyvään piiloon. Luulisi, että siivoaminen alkaa maistumaan tuossa kohtaa.
AP
Muovinen on miellyttävämpi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä kun mies nukkuu, sitten vain avain johonkin hyvään piiloon. Luulisi, että siivoaminen alkaa maistumaan tuossa kohtaa.
AP
Ja luulisi että herää siihen ku touhuat sen vehkeellä.
Hyi saasta.. ite miehenä en ikinä alistuis :DD noi on törkeen kivuliaita kuulemma muutenki pitkällä ajalla esim yö stodarit jne.. veikkaan et sitku annat luvan ulkoiluttaa ni ei ainakaan sulle heru kun särkee ja kolottaa.. muutenkin sairasta kontrolloida toisen seksuaalisuutta vedon johonki.. kuten tässä kotitöihin.mut toi lukko on onneksi helppo vaan pihteillä avata :)
Moi. On muuten ihan varma asia, että jos ei ole taju kankaalla vaan nukkuu normaalisti niin kyllä herää☺enkå kyllä usko että tiskaus on edes oikea syy siveysvyön laittamiselle? Mä ainakin käskisin painua vaikka tiskaamaan😂 Mutta kun sanois että nyt loppui pikkumunan runkkaaminen ja pimpin saanti ja kerjääminen, myös vierailta naisilta! Rakas vaimosi ei tästä sen sijaan kärsi, että mietippä sitä nyt kuukausi. Ja kannattaa pysyä kotosalla illat niin olet kärryillä, saattaa olla viimeiset päivät pitkiä kun laskee minuutteja että pääsee kokeilemaan vieläkö kelpaa.
mun vaimo teki kerran noin, kun itselläni on pieni muna. Seisokissa alle 10cm ja ohut. Olin kyllä hölmöillytkin😊 kuukauden siinä kuuntelin ja kattelin sitä rynkytystä, ajattelin että kyllä hävettää edes yrittää tuon jälkeen omaa työntää sisään. Kaiken lisäksi kun lopulta tuli se päivä että saan pillua niin soitin vaimolle että muistaa avaimen. Vaimo siihen,että on jo lähteny töistä ja unohti avaimen. No saat illalla, mut pyydä sisko avaamaan se, kun sillä on vara-avain. Hänen siskonsa on ollu mun päiväuni ja olen antanu ymmärtää että mulla on iso☺ nokkela vaimo nöyryytti siskonsa edessä ja varmisti etten ikinä sekaannu siihen.
Voin suositella, toimii! Meidän suhde muuttui täysin, kun laitoin miehelle vyön. Mies osallistuu kotitöihin ja lastenhoitoon mukisematta ja huomioi minua aivan eri tavalla kuin aiemmin. Saan spontaaneja hellyydenosoituksia, mies hieroo hartioitani ja jalkojani oma-aloitteisesti ja antaa suuseksiä aina iltaisin ennen nukkumaanmenoa.
Metallinen häkki paras. Siinä pystyy pesemään munat ja saa tilattua mittojen mukaan niin istuu hyvin. Ei hierrä eikä varmasti saa pois ilman avaimia
Noita löytyy ihan Kaalimadosta, ainakin tuota metallista. Jos ei ole valmiiksi lukkoa, niin voihan sellaisen ostaa ja kettingin ja tehdä itse.