saat tekstarin:"mitä kuuluu?"--- milloin vastaat siihen näin sunnuntai-päivänä?
lähettäjänä mies/naisystävä.
vai vastaatko ollenkaan?
Kommentit (10)
Sitten kun olen lukenut viestin. Jos on kiire niin myöhemmin. Jos henkilöltä jota en eläämääni halua en vastaa ollenkaan.
Jos olet tapailu- tai seurustelusuhteessa vastapuolen kanssa, niin tuohan on ihan tavallinen keskustelunavaus, joka tarkoittaa, etta ko. henkilö ajattelee sinua.
Vai mitä tarkoitat sanomalla"mies/naisystävä"? Jos se on joku sinun baarikännisäätösi, niin en osaa auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tapailu- tai seurustelusuhteessa vastapuolen kanssa, niin tuohan on ihan tavallinen keskustelunavaus, joka tarkoittaa, etta ko. henkilö ajattelee sinua.
Vai mitä tarkoitat sanomalla"mies/naisystävä"? Jos se on joku sinun baarikännisäätösi, niin en osaa auttaa.
ei ole säätö, vaan seurustelukumppani.
ja minua ÄRSYTTÄÄ suunnattomasti, että toinen ei vastaa mitään.-ap
Kaikille ei ole kasvanut puhelin käteen kiinni.
Todennäköisesti vastaisin huomenna. Kännykkä on nytkin jossain, en kiinnitä siihen ihmeemmin huomiota, jos se ei soi.
Kaikki ei tajua vastata ikinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en seurustele sinun kanssasi. Jos mun kumppani olis huolissaan, miksen vastaa, niin hän kyllä soittais perään ja kysyis. Ja jos taas itse en ehtis tekstailla enempää, vastaisin, että nyt on kiire, jutellaan myöhemmin. Joskus ei edes huomaa, että viesti on tullut. Ei tosta nyt sentään tarvi draamaa tehdä, tekstareista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei ole vaan vielä huomannut viestiä, tai on tietoisesti katsomatta puhelinta esim. koska haluaa viettää päivän ihan itsekseen tai on kiireinen. Aika moni ei hirveästi katsele puhelinta viikonloppuisin.
Miksen vastaisi? Vastaisin heti.