Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies aikoo jättää minut liikuntaharrastukseni takia

Vierailija
13.03.2016 |

Aloin aktiivisesti harrastamaan liikuntaa vajaa kaksi vuotta sitten. Paino on tippunut normaali BMI:hin, noin 18 kilon verran. Vointi ja vastustuskyky on parantuneet huimasti ja olen tyytyväisempi olooni ja ulkomuotooni.
Miehen mielestä kuitenkin liikuntani on turhaa ja häneltä pois. Pitäisi keskittyä hänen harrastuksiinsa ja tukea niitä. Vain ne ovat tärkeitä. Liikunta kuulemaa on vain pinnallista, itsekästä ja omaan napaan tuijottamista. Hän ei arvosta ollenkaan minkälaisen muutoksen olen keski-ikäistyvässä kehossani saanut aikaiseksi.
Hän itse on syntymälaiha eikä hänen tarvitse harrastaa mitään fyysistä aktiviteettia pysyäkseen hoikkan ja kiinteänä. Minä sen sijaan liikun joka päivä 1-3 tuntia pysyäkseni normaalipainossa ja säilyttääkseni edes tämän lihaskuntoni. Onha se helppoa hänen sanovan että liikunta on silloin turhaa. Ja ruokavalio. Hän itse voi mättää sokeria, rasvaa ja vehnää yllinkyllin ilman että se näkyy missään.
Pitäisikö minun siis lopettaa liikunta miehen mieliksi ja lihoa takaisin? Että saisin hänet pidettyä. Olen jo keski-ikäinen ja pelkäänpä pahoin että saan olla yksin loppuikäni jos yksin jään.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on vain kateellinen kun olet kondiksessa..ei ole kenelläkään oikeutta vaatia toista lopettamaan harrastus. Jos miehesi on niin typerä ja kade uudesta sinusta, anna miehen mennä... ei ole sinun arvoinen.

Vierailija
2/55 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies harrastaa? Miksi tarvii tukea? Onko jotenkin vajaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3 tuntia päivässä on jo kyllä aika paljon...tarvitsetko tosiaan noin paljon liikuntaa? Mitä jos liikkuisitte yhdessä välillä?

Vierailija
4/55 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt töissä 8 h ja siihen päälle joka päivä 1-3 h salilla. Kuka teillä hoitaa lapset?

Vierailija
5/55 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti löydät uuden ja paremman miehen, anna ukon mennä jos on noin pölvästi, mutta älä anna periksi! Sitä saisit katua lopun ikääsi ja muuttua katkeraksi!

Vierailija
6/55 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyt töissä 8 h ja siihen päälle joka päivä 1-3 h salilla. Kuka teillä hoitaa lapset?

Missä luki, että käy salilla ja on lapsia? Liikuntaa on muutakin kuin sali ja mahdollisten lastenkin kanssa voi liikkua. Ja viimeiseksi, jos niitä lapsia on, niin onhan niillä isäkin! Äidinkö ne lapset pitäisi hoitaa? Luultavasti mahdolliset lapset ovat jo sen ikäisiä, etteivät tarvitse vanhempaa kädestä pitämään...

Vierailija
7/55 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies kuolee pian äkilliseen sydäriin. Se sisäpuolinen rasva kun on juuri se, mikä hoikkia miehiä kaataa. Juuri noin, että syövät mitä sattuu, koska ei näy missään - ulospäin. 

Vierailija
8/55 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes on selvästi jotenkin sairaalloisen mustasukkainen susta ja pelkää menettävänsä sut toiselle.

Vierailija
9/55 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jätä liikuntaa. Jätä mies.

Vierailija
10/55 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan normaali mies ei vosi paheksua sitä, että vaimo pitää huolta itsestään sekä fyysisesti että psyykkisesti liikkumalla. Kauanko olette olleet yhdessä? Oletko aina ollut ylipainoinen ja nyt mies pelkää juurikin, että menettää sut?

Vierailija
11/55 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään arvosta himourheilua ja pidän 10+ viikkotunnin sporttaamista melko turhanpäiväisenä juttuna. Missä välissä ehdit lukemaan kirjoja ja katsomaan elokuvia?

Vierailija
12/55 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen sillä toisella puolella. Mieheni harrastaa liikuntaa 3-7h joka päivä. Ja työskentelee pitkää päivää... Minusta olisi toki mukavampaa viettää aikaa yhdessä enemmän, mutta mies on aina liikkunut noin paljon, eli tiesin mitä sain. Kyllä se silti ärsyttää.

13/55 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään arvosta himourheilua ja pidän 10+ viikkotunnin sporttaamista melko turhanpäiväisenä juttuna. Missä välissä ehdit lukemaan kirjoja ja katsomaan elokuvia?

Töissä matkoineen 50t ja liikuntaa 10t, jää vielä viikossa mahdoton määrä tunteja tehdä yht sun toista.

Vierailija
14/55 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen sillä toisella puolella. Mieheni harrastaa liikuntaa 3-7h joka päivä. Ja työskentelee pitkää päivää... Minusta olisi toki mukavampaa viettää aikaa yhdessä enemmän, mutta mies on aina liikkunut noin paljon, eli tiesin mitä sain. Kyllä se silti ärsyttää.

Sun miehes taitaa sitten olla urheilija, jos noin paljon? sanoihan Jani Sievinenkin, että urheilijoiden on pakko olla itsekkäitä, joten kyllä jokaisen, joka sellaisen kanssa alkaa seurustelemaan alun perin pitää myös hyväksyä se asia. Kyllähän se rajoittaa varmasti muuta elämää aika rankasti toki.

Terveisin eukko, joka jätti penkkiurheilijan, jolla meni yhtä kauan tuohon ja vain tuohon töiden lisäksi.

Vierailija
15/55 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä liikuntaa voi harrastaa samalla kun noita mainitsemiasikin, ne eivät automaattisesti sulje toisiaan pois. Itse teen lihaskuntoliikkeitä ja muuta hikijumppaa iltaisin samalla kun katson telkkaria. Lenkillä käydessäni kuuntelen äänikirjoja, salilla en käy mutta sama onnistuisi varmasti sielläkin.

Ap:lle sanoisin että jos mies uhkaa jättää sinut koska panostat terveyteesi ja hyvinvointiisi, niin antaa mennä. Täällä ei olla ikuisesti ja liikunnan avulla pysyt terveenä mahdollisimman pitkään, moisen mörököllin kanssa vain hukkaat aikaa. Ja luulen, että saattaa hyvinkin löytyä ottajia hyväkuntoiselle ja energiselle nelikymppiselle. :)

Vierailija
16/55 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puntarissa on terveys ja parisuhde, valitse terveys.

Näin sanoi mieheni, huippukuntoinen ja hoikka komistus.

Vierailija
17/55 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun miehes taitaa sitten olla urheilija, jos noin paljon? sanoihan Jani Sievinenkin, että urheilijoiden on pakko olla itsekkäitä, joten kyllä jokaisen, joka sellaisen kanssa alkaa seurustelemaan alun perin pitää myös hyväksyä se asia. Kyllähän se rajoittaa varmasti muuta elämää aika rankasti toki.

Terveisin eukko, joka jätti penkkiurheilijan, jolla meni yhtä kauan tuohon ja vain tuohon töiden lisäksi.

Ei ole mikään ammattiurheilija, tykkää vain treenata. Onhan mies toki oikein hyvässä kunnossa, mutta olisi se yhteinen aikakin kivaa. Ongelmana on lisäksi miehen pitkät työtunnit, joten yhteistä aikaa on oikeasti aika vähän. Mutta niin kuin sanottu, samalla tavalla asiat olivat silloin 10v sitten kun tutustuimme, että sinänsä turha valittaa.

Vierailija
18/55 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä luki, että käy salilla ja on lapsia? Liikuntaa on muutakin kuin sali ja mahdollisten lastenkin kanssa voi liikkua. Ja viimeiseksi, jos niitä lapsia on, niin onhan niillä isäkin! Äidinkö ne lapset pitäisi hoitaa? Luultavasti mahdolliset lapset ovat jo sen ikäisiä, etteivät tarvitse vanhempaa kädestä pitämään...

Jos toinen vanhemmista käy lähes joka päivä salilla, niin silloin se toinen vanhempi hoitaa lapset ja lasten harrastukset. Tässä se toinen lienee mies.

Vierailija
19/55 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehesi harrastaa?

Seiso vieressä ja tuijota, kun hän korjaa mopoaan (kyllä, mopoa) ja ojenna hänelle työkaluja samalla ovelasti jumpaten. :D

Et tietenkään tingi liikuntaharrastuksestasi, koska miehesi on sinusta mustasukkainen. 

Vierailija
20/55 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä515 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä matkoineen 50t ja liikuntaa 10t, jää vielä viikossa mahdoton määrä tunteja tehdä yht sun toista.

Sinulle tulee varmmaankin yllätyksenä se, että lapset ovat jo nukkumassa. Puoliso huolehti lasten ruoat, läksyt, harrastukset ja pyykit. Kaikki rullaa 😈