Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä kuollut näyttää?

Vierailija
12.03.2016 |

Onko pelottavaa, esim työssä nähdä? Vai muistuttaako vain nukkuvaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kuoleman näkeminen ateistille vaikeampaa... kun ei usko että on sielua? En ainakaan oman kuolinvuoteen äärelle ateistia haluaisi, siis sellaista joka luulee että elämä on pelkkä sattumanvarainen materiaalinen tapahtuma. Tämä siis itsekäs näkökulma, ateistille voisi tehdä hyvää todistaa tapahtuma.

Näin ensimmäisen kuolleeni äskettäin. Ruumiilta näytti, vahanukkemaiselta. Se oli järkyttävää siinä mielessä, että lähisukulainen, mutta ei mitenkään pelottavaa.

Vierailija
22/25 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalma haisee imelälle. Voimakkaasti. Mene jonkun vanhan mummon lähelle ja haista. Moni vanha ihminen alkaa haista kalmalle mutta ei vielä niin voimakkaasti jos ei kuolema ole lähellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan kuoleman näkeminen ateistille vaikeampaa... kun ei usko että on sielua? En ainakaan oman kuolinvuoteen äärelle ateistia haluaisi, siis sellaista joka luulee että elämä on pelkkä sattumanvarainen materiaalinen tapahtuma. Tämä siis itsekäs näkökulma, ateistille voisi tehdä hyvää todistaa tapahtuma.

Näin ensimmäisen kuolleeni äskettäin. Ruumiilta näytti, vahanukkemaiselta. Se oli järkyttävää siinä mielessä, että lähisukulainen, mutta ei mitenkään pelottavaa.

Enpä usko että kuolema on ateistille yhtään vaikeampaa kuin muillekaan, vaikka ateistit eivät kuoleman jöälkeiseen elämään tai sielun olemassaoloon uskokaan. Kuolema on vain luonnollinen osa elämänkulkua, sen päätepiste, ei mitään mystistä.  Itse olen useamman sukulaisen kuoleman nähnyt, ja lähinnä ollut helpottunut siitä, että kärsimys ja kivut ovat ohi.

T. Ateisti :)

Vierailija
24/25 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko kuolleelle kuoleman jälkeisiä kouristuksia?

Vierailija
25/25 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kuolleet mitä minä olen nähnyt, ovat näyttäneet elottomilta, värittömiltä ja se kuori on hyvä sana kuvaamaan.

Kun taas vahanukkemaisuus, mitä tarkoitatte sillä?