Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin että haluan sektion

Vierailija
12.03.2016 |

Jep.

Pelkopoli jo varattu, en ole mitenkään tyytyväinen valintaani, mutta tuntuu että kahdesta pahasta pienempi pakko pttaa.

Mulla on krooninen suolistosairaus ollut jo vuosia. Nyt pärjään sen kanssa, nutta en uskalla edes ajatella millaista elämä olisi jos repeän vaikka peräsuoleen Asti. En varmaankaan jaksaisi elää, kun tän taudin kanssa on muutenkin hankalaa.

No onneksi raskaus vasta puolivälissä, niin aikaa perustella kantani lääkäreille. Muilla kokemuksia sektioista?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuen sinua. Jos meille lapsia suodaan, niin toivon itsekin sektiota. Olen aina pelännyt synnytystä, enkä voi uskoa synnyttäväni. Sektio tuntuu paremmalta tavalta, siinä tilanne on jotenkin paremmin hallinnassa.

Vierailija
2/4 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvinaista revetä peräsuoleen asti, n. 1% mahdollisuus. Hyvä kuitenkin, jos olet päätöksesi tehnyt ja siihen tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkin kätilöliiton sivuja.

3-4 asteen repeämiä tulee yli 8%synnytyksistä. Eli melkein joka kymmenes!

Ap

Vierailija
4/4 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sun toivetta kuunnellaan ja toteutetaan. Mä aloin puhumaan sektiosta, niin tuli täystyrmäys kätilöltä asiaan. Loppujen lopuksi mentiin sektioon, kun paikat eivät avautuneet kaiken yrittämisen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän