Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pajunoksien taittamiseen tarvitaan maanomistajan lupa!

Vierailija
12.03.2016 |

Otattehan virpomavitsoja varten pajuja kerätessänne huomioon, että puskien riipiminen toisen mailta ei ole sallittua eikä kuulu jokamiehenoikeuksiin. Oikein täytyi hieraista silmiä kun joku eukko kurvasi tontin laidalle pihdit tanassa ja pokkana kävi kauniisti kissoja pukanneen pajuni kimppuun. Menin vähän yskähtelemään viereen ja lähtihän siitä sitten.

Varmasti löytyy joutomaata, josta voi vitsansa itse kukin käydä riipaisemassa, jos jostain syystä kokee sen tarpeelliseksi. Itse mielelläni katselen kauniisti kissovia pajuja pihassa ja lenkkipolkujen varrella ja kurjaa, kun ne käydään repimässä pois. Sisään en niitä kyllä huolisi.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo ihan unohtanut tämän aloitukseni! Hyvää keskustelua saanut aikaan monelta kantilta. Olen kuin olenkin kaupungista muuttanut, kuten joku taisi epäillä :) Tykkään myös luonnonvaraisista kasveista pihapiirissä. Mutta koska pyrin aina ajattelemaan positiivisesti ja tuntisin itseni hulluksi (ihan aiheesta) jos ikkunassa vahtisin sitä puskaa 24/7, mietin että kun nuo kissat nyt ovat pulleimmillaan niin ehkä hyvä että katoavat jonkun matkaan ennen kuin alkavat kohta pölläytellä sitä siitepölyä. Onhan niitä tässä jo ehtinyt ihailla.

Mukavaa tulevaa palmusunnuntaita kaikille ja onnea matkaan pikku virpojillenne!

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi