Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SIIS KUVITELKAA, mun yks kaveri ei ole koskaan

Vierailija
18.02.2006 |

ottanut suihin! Se on seurustellut kolmen jätkän kans ja tämän nykyisen kans jo vuoden verran, eikä siis ole kertaakaan ottanut suihin.

Kuulemma se on jo ajatuksena niin iljettävää... Onko ihan normaalia vai onko tällasia naisia enemmänkin? Ei ehkä ole ihme että aiemmat suhteet on kaatunut, ihme että nykyinen on noinkin kauan pysynyt...

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tosin seurustellutkaan ja kaikki suhteet yhden illan juttuja ja vain muutama mies ollut niin " jalo" , että käyttänyt kortsua. Testeissä ravaa monta kertaa vuodessa ja onnekas on ollut :-/ Minkäs teet...

Vierailija
2/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva multa on saanut imettyä mällit alle puolessa tunnissa.

pääasia, että pillun kanssa ei pihtailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut jos pitempään on jo ollut jonkun kans niin kyllä ainakin mun mielestä myös suuseksi kuuluu asiaan. En sitten kysynyt kaverilta kuitenkaan että nuoleeko mies mielellään kaveriani. No kukin tyylillään... -ap

Vierailija
4/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaiken __pitää__ sopia kaikille?????

Tätä nykyajan normitusta.

Kohta jo huudellaan (uskokaa vaan, meidän lapset 10 vuoden päästä tällä tai muulla palstalla):

SIIS kuvitelkaa, mun yks kaveri ei oo koskaan antanu naida p..seen.

Miksi kaikkien pitää tykätä kaikesta samasta kuin toiset?

Vierailija
5/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tarkoitus ollut mitenkään väheksyä tai mollata kaveriani, mua vaan ihmetytti ja ajattelin että onkohan muita jotka eivät ota suihin seurustelusuhteessa. -ap

Vierailija
6/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ota suihin suihkussa. Silloin kalu on puhdas ja mielyttävän makuinen. Lisäksi jos alkaa oksettaa, ei haittaa vaikka oksentaisi. Kuolan valuminenkaan ei ole haitaksi.

- Ota muna suuhun vasta kun se on kokonaan kova. Löysää munaa on kauhea imeä...

- Älä ota loppuun asti suihin. Mies voi vetää loppuajan käteen.

Vierailija
7/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieltymyksiä myös, me ei voida edes KUVITELLA mitä kaikkea hassua, kamalaa, jännittävää, tylsää, kuvottavaa, yksinkertaista tai muuta pariskunnat tekee.

minusta se on kaikkein alkeellisinta alkaa ihmetellä niitä juttuja vaan hyväksyä se että meitä on tosi moneen junaan ja siksi ihmiset hakee toisiaan.

tosi rakkaus ei katso pelkkää suihinottoa ja jos se siitä on kiinni ja kaikki muu natsaa niin kyllä se mies sitä pyytää. onhan niillä miehilläkin tahto.

Vierailija
8/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ei haittaa vaikka oksentaisi" -Mitä ihmettä ihminen saa siitä (seksuaalisesti) jos ottaa suihin ja OKSENTAA???!!! ...Ja millainen on sen miehen moraali, joka antaa/pakottaa naisensa ottamaan suihin, vaikka sitten oksennuksen kera...

-SAIRASTA- :(

Vierailija
9/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun äijän elämä kaatuu siihen ettei ole suihinottoa parisuhteessa, niin siitä sitten vaan!

Vierailija
10/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

´...nainen nauttisi siitä, jos mies antaisi suuseksiä ja oksenatis samalla! :D

Vierailija
11/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sinä!! Hyvä tulla nettipalstoille revittelemään teidän kahdenkeskisillä keskuteluilla! Hyvä ystävä totisesti olet!!!

Vierailija
12/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tullut iskettyä monet miehet itseni, ei alapääni tai suuni takia. Musta naista halventavaa.. Seksi luonnollisen ihastumisen jatkona ok, mut kauhean noloa, jos itse olisin vain pelkkä panopuu..YÖKS! Vähän itsekunnioitusta naiset!

Vierailija
13/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvettiäkö se sinulle ap. kuuluu mitä toiset tekee tai jättää tekemättä?

Vierailija
14/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään olevani noin epänormaali. Taidan jättää mieheni huomenna niin hän ei ehdi tehdä sitä minulle.

Vierailija
15/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteiden määräkin. Mutta, asia on henkilökohtainen eikä muille kuulu. Kuten esimerkiksi tänne palstalle.

Vierailija
16/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jostakin syystä, saatuani lapsia, niin ajatuskin iljettää. mä en vaan millään siedä ajatusta että pussaisin lapsiani samalla suulla missä oon pitäny miehen kalua. ja ihan sama että onko suihkunpuhdas ja vaikka mitä, mä en vaan pysty. yäk. niin, ja muuten, sama mies ollu jo yli yhdeksän vuotta.

Vierailija
17/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta asiaan eli suihinottamiseen... Olisi mielenkiintoista tietää, että te naiset, jotka ette sitä suostu tekemään, tai teette, mutta ette mielellänne: oletteko muutenkin tiukkapipoisia, niuhoja? Nautitteko seksistä, saatteko vaivatta orgasmin?

Vierailija
18/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itse ollakkin se niuhojen niuho.Mulla ei oo tarvetta ainakaan miettiä mitä kaverit sängyssä tekee

Vierailija
19/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nautin seksistä mutta en mielelläni ota suihin. Ottaisin jos mies vaatisi, mutta en mäkään mieheltä vaadi sellaista mitä hän ei mielellään tee.

En koe olevani ahdasmielinen vaan olen hyväksynyt asian (nyt) että mulla on ylikehittynyt oksetusreaktio :-))

varmaan se menisi harjoittelulla ohi, mutta koska ei ole tullut kynnyskysymkseksi, niin en ole harjoitellut.

Niin, herää tähän päivään, voi olla seksuaalinen muullakin tavalla kuin __sinun__ tavallasi.

Vierailija
20/50 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä vähemmän muita avuja, sen parempi pitää olla sängyssä saadakseen miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi