Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaveri haukkui

Vierailija
12.03.2016 |

Olen hieman pyöreä, 170 cm ja 75kg. Mielestäni en mikään läski silti.

Mieheni kertoi että hänen ja kavereidensa ryhmäkeskustelussa yksi kaveri oli sanonut minua todella isoksi naiseksi. :-( tuli paha mieli. Miten reagoisitte? Mies kertoi ja hyvä niin, hänelle en ole vihainen. Eikö olekin kurjia tuollaiset ystävät? Ko.kaveri mielestäni onain ollut lapsellinen...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäkokoinen tämä sinua haukkunut kaveri on?

Itseasiassa minua lyhyempi mies, en tiedä vaikuttaako? -ap

No arvatenkin. Jos se haukkuja on ite tommonen alle 170 cm niin onhan se nyt aika pieni mies. Ja sen mielestä kaikki itseä pidemmät on tietysti isoja. Varsinkin jos se on itse vielä joku 60-kiloinen hintelä pulkannaru.

Vierailija
22/29 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hieman pyöreä"? HIEMAN?

Ok. Alan ymmärtämään termin "läskidenialismi". Ei millään pahalla, mut kato peiliin.

T.170/60

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksin mukaan ap:lla ei ole ylipainoa kuin korkeintaan kaksi kiloa. Sekin voi olla harhaa, jos muodot kohillaan tai lihaksia. Missään nimessä ei isokokoinen tai läski. Jos tarkoittikin pitkää vaan?

Vierailija
24/29 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan ole iso! Mä olen melkein samanpituinen ja -painoinen ja olen ihan normaalikokoinen ja

-näköinen.

Meillä oli pari vuotta sitten samantapainen homma,mutta haukkuminen ei liittynyt ulkonäkööni. Silloin mieheni päätti, että hän ei halua olla sellaisen ihmisen ystävä, joka ei hyväksy hänen vaimoaan. Joten mies lopetti yhteydenpidon tähän haukkujaan omasta halustaan.

Ei kaikista tarvii tykätä, mutta kyllä pitäisi aikuisten pystyä tulemaan toimeen keskenään. Ehkä hän oppi tästä jotain, kun ei ole enää ystävää.

Vierailija
25/29 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuuden välttelyä tuo on, olet läski niin kauan kun painat ton verran. Se on fakta, ei siitä voi suuttua.

Ja sinä olet ruma niin kauan kuin näytät tuolta ja käyttäydyt noin. ;)

Aplle tiedoksi, älä ota itseesi!

Lihavuus on rumaa ihan yleisen käsityksen mukaan, ei vain mun mielestä. Hyviä uutisia silti, siihen voi itse vaikuttaa!!

Myös rumasti puhuminen joka tekee ihmisestä ruman on yleisen käsityksen mukaan rumaa. Hyviä uutisia silti, siihen voit Sinäkin vaikuttaa itse! ;)

Miten se on rumasti puhumista jos sanoo asian niin kun se on? Sehän on tosi asia, vaikka kuinka kieltäsi niin silti on.

En ole tämä, jonka kanssa vänkäät, mutta on tiettyjä asioita, joita ei tarvitse sanoa ollenkaan. Siinä osoittaa vain itse olevansa totaalinen moukka.

Onhan se palvelus ap:lle jos luulee olevansa pyöreä. Ei häntä kukaan alunperin olisi läskiksi tai isoksi sanonut jos hän ei sitä olisi. Miten se on muiden vika? Se on hänen valinta. Ehkä haluaa uskotella itselleen muuta, mutta aina niitä kommentteja tulee kuulemaan. Jos hän olisi sinut asian kanssa, hän ei välittäisi vaikka joku sanoisi häntä läskiksi. Hän ei selvästikään sitä ole.

En ole kukaan aiemmista kommentoijista, mutta oletko tosiaan niin yksinkertainen, ettet tajua ettei normaalissa, fiksujen ihmisten välisessä kanssakäymisessä arvostella toisten ulkonaköä?

Ihan sama, vaikka naapurin Sirpa olisi norsun kokoinen tai Pentti alamittainen sintti, niin ei ole sinun eikä kenenkään muunkaan asia mennä siitä huutelemaan.

Ymmärrätkö nyt?

En ymmärrä. Itehän se tuli tänne asiaa kysymään ja ilmoitti mittansa. Miksi tuli jos ei halua kuulla? Pitäisikö hänelle nyt valehdella niin kun jotku täällä, että et ole lihava, olet hoikka. Sittenkö olisi hyvä mieli? Valehdella saa, mutta totuutta ei saa kertoa. Mikä logiikka!

No jos totuutta haluat... Olet ilkeä, tyhmänpuoleinen moukka jolla ei ole hajua alkeellisimmista käytöstavoista. Älä sitten suutu, tämä on vaan totuus.

Vierailija
26/29 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä miehesi kertoi sinulle? En ymmärrä. Mikä hänen motiivisa oli? Pahoittaa mielesi, entä muuta?

Vierailija
27/29 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hieman pyöreä"? HIEMAN?

Ok. Alan ymmärtämään termin "läskidenialismi". Ei millään pahalla, mut kato peiliin.

T.170/60

Oo. 15kg. Mistä sinä tiedät paljonko aplla lihasta? Oletko itse joku kukkakeppilauta?

Vierailija
28/29 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä miehesi kertoi sinulle? En ymmärrä. Mikä hänen motiivisa oli? Pahoittaa mielesi, entä muuta?

Tästä on pari viikkoa kun tapahtui ja mies oli tätä ennen käynyt muutaman kerran viikossa ko. ystävänsä kanssa pelaamassa. Tapahtuneen jälkeen ei enää muka huvittanut eikä jaksanut mennä pelamaan vaikka tykkäsi kovasti ennen. Ja näin sain tietää miksi välit kaveriin viilentyneet.

-ap

Vierailija
29/29 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä