Naisystävän 17v tytär oli mielessä, kun teimme "sitä". Nyt kaduttaa
Todella kaduttaa, kun himot vei voiton ja ajatus oli hänen tyttäressä. En kehdannut edes katsoa tätä tyttöä tänään, kun hänet näin naisystäväni luona.
Ei ole helppoa olla mies.
T: M 42v
Kommentit (160)
Mitä pahaa tuossa nyt oli. Minäkin ajattelen toisinaan naisystäväni tytärtä, mutta en koe asiaa mitenkään ihmeellisenä niin kauan, kuin ajatukset pysyvät vain ajatuksina.
Kaikki miehet tekee noin, minä en vuosiin ole vaimoa pannessa ajatellut häntä vaan ihan muita ihmisiä. Toinen vaihtoehto olisi pettää.
Ihan normaalia. Odotappa vaan kun alat ajattelemaan sitä niiden koiraa...niin-pä!
Joka naisen painajainen...pervo-Setä päässyt livahtamaan kotiin.
Provo, ei kukaan yli nelikymppinen harrasta seksiä.
Tää o varmasti yleisempää ku naiset luuleekaan ajatella toista seksin aikana
Vierailija kirjoitti:
Meinasit että naiset ei tee sitä? Takaapäin vetäessä voi helposti kuvitella jonkun muun ja miksi luulet, että niitä silmiä tulee pidettyä kiinni..sen takia että tuntuu niin hyvältä, not! Hohhoijaa, Alfauroot täällä taas pistää parastaan.
Älä huoli AP.
Se sun rouvaskin ajattelee aina aktin aikana sitä sun komeaa ja urheilullista frendiä.
Kerto mulle kerran, että on sun kanssa vain sen takia, että pääsee näkemään tätä sun kaveria.
Kyllä ne tulee ennen kesää panemaan, se on aika saletti. Onhan se totta, se sun frendi on aivan törkeen kuuma tapaus ja sinä taasen...no joo...sinä olet sinä.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää. Hyi vittu.
T. 17 v
Miksi se on ällöttävää?
Jaahas, päivän provon vuoro tästä aiheesta.
Nauran jokaiselle joka menee tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasit että naiset ei tee sitä? Takaapäin vetäessä voi helposti kuvitella jonkun muun ja miksi luulet, että niitä silmiä tulee pidettyä kiinni..sen takia että tuntuu niin hyvältä, not! Hohhoijaa, Alfauroot täällä taas pistää parastaan.
Mun mies on hyvännäköinen ja seksikäs, silti ajattelen lähes aina muita seksin aikana. En tosin ketään tuttua, vaan yleensä jotain fantasiaa. Tämä tosin johtuu siitä että kiihotun vain bdsm seksistä mutta mies ei ole siitä kiinnostunut. En tämän vuoksi halua erotakaan joten kompromissina fantasioin seksin aikana sitomisesta, piiskaamisesta yms.
sinulla ei ole mitään syytä hävetä. itse tapailen yksinhuoltajaäitiä jolla on 16-vuotias tytär. tytärtä tulee silmäiltyä ja kun olen äitin kanssa sänkyssä, niin saan lisäpuhtia ajattelemalla tytärtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...not?
"You're not going to want to hear this: 72 percent of women in long-term relationships fantasize about other men they know, finds recent Czech research.
In fact, the longer you’re with her, the more her mind wanders, according to a study from the University of Vermont."
http://www.menshealth.com/sex-women/fantasies-about-other-men
"Almost half of women have admitted to thinking about another man while they were making love with their current partner, according to a new study."
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3108984/Is-female-colleague-f…
En minäkään ajattele mun miestä sängyssä vaan ihan muita. Ei varmaan kukaan ajattel vaikka muuta väittäisikin. Eli relaa ap.
N 41
Ihan luonnollista, että teininaiset kiihottaa miehiä. Feministit tietysti ovat eri mieltä, mutta biologialle ei ihminen mitään voi. Eipä se haittaa, jos nuorta kaunista naista ajattelee. Kunhan et käy tyttöön käsiksi. Paitsi jos tyttö itsekin sitä haluaa, silloinhan se on ok. 16-v. kuitenkin on se suojaikäraja, eli ei mitään väärää jos vähän nusauttaa.
Älä häpeä miehisiä halujasi. Sulla on oikeus sun tunteisiin.