Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirpputoreilla veitsiä lojuu ilman minkäänlaista suojausta myyntipöydillä

kirpparilla kävijä
12.03.2016 |

Olen viime aikoina yhdellä isolla kirpputorilla Turussa käydessäni huomannut erilaisia isoja keittiöveitsiä lojuvan myyntipöydillä myynnissä ilman mitää suojausta kaiken muun tavaran joukossa. Olen kummastellut tätä, mielestäni se ei ole ihan ok. Joku hullu voisi sellaisen siitä päänsä pimahtaessa ottaa ja lyödä sillä jotakuta tai sitten joku lapsi ottaa sen ja satuttaa sillä itsensä tai jotakuta toista. Tai sitten esim. se voi tippua aikuiselta tai nuorelta pöytää penkoessa maahan ja matkalla maahan se osuukin jotakuta jalkaan. Kirpputoreilla on usein, ainakin tällä ko. kirppiksellä, jossa itse olen käynyt, sellaisia lukollisia lasisia kaappeja, joissa on jotain arvotavaraa ja sen sellaista myynnissä, joskus olen siellä nähnyt puukkojakin tai miekkoja, niin miksei nämä veitset voisi turvallisuus syistä viedä sinne myyntiin? Mitä olette mieltä tällaisesta - onko ok pitää veitsiä kirpparilla myynnissä ilman mitään pakkausta tai suojausta myyntipöydällä kaiken muun irtotavaran ja vaatteen seassa? Pitäisikö tällaisesta antaa kirpparin henkilökunnalle palautetta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen siis monella eri myyntipöydällä nähnyt näitä veitiä tällä tavalla ilman suojaa myynnissä, eli se tuntuu olevan nykyään ihan yleinen ilmiö. Aijemmin en ole tällaista huomannut ja olen usein käynyt eri kirpputoreja penkomassa jo kuuden vuoden ajan.

Vierailija
2/12 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koskaan kirpparilla mitään sattunut? Tuskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä ole koskaan millään suojattu. Mitään pahaa ei voi tapahtua, olemmehan Suomessa emmekä missään jenkkilässä! Ikeassa veitset suojattiin vasta sen päänkatkaisun jälkeen mutta ei niin nyt voi käydä Suomessa :)

Vierailija
4/12 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla niitä kaupoissa on.

t. kaupassa töissä ollut

Vierailija
5/12 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetin kukkahattutäti. :'D Hankkisit elämän!!!!!!!

Vierailija
6/12 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/12 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetin kukkahattutäti. :'D Hankkisit elämän!!!!!!!

Tuntu pahalta tämä kommentti. Kukkahattutäti nimitys on hyvin tyhmä, mitätöivä ja halventava, sellaista ei tarvitse kenenkään sietää. T: Ap

En mielestäni ylireagoi. Olen omassa kodissanikin tottunut käyttäytymään veisten kanssa varovasti. En anna niiden lojua ihan missä tahansa.

Vierailija
8/12 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. kaupassa töissä ollut

Eikös ne kaupoissa ole aina jonkin sortin pakkauksissa?

Vierailija
9/12 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuuhan tuolla kaduilla autojakin ilman minkäänlaista suojausta.

Vierailija
10/12 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. kaupassa töissä ollut

Eikös ne kaupoissa ole aina jonkin sortin pakkauksissa?

joo, jotkut kalliimmat fiskarssit on, mutta eivät kaikki halvat

Vierailija
11/12 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seuraavaksi kävelykypärä pakolliseksi. Joka päivä kun voi pihalla pudota tiiliskivi tai vaikka meteoriitti päähän, kaatumisista nyt puhumattakaan.

Vierailija
12/12 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Ehkä typerintä mitä olen vähään aikaan lukenut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi