Kuinka kiusallaan ärsyttää miestä?
Mieheni välillä tahallaan kiusaa mua. Hän leveilee omalla (esimerkiksi elokuva) tietämyksellään ja nauttii kun mä en tiedä. Se on ihan ok eikä voisi vähempää kiinnostaa.
Mutta kertokaa millainen käytös ärsyttää miestä?
En ole nalkuttaja ja olen muutenkin aika helppo. Annan miehen mennä missä menee enkä kyttää hänen tekemisiään. Hän kuitenkin lähes aina haluaa olla mun kanssa mieluummin kun kavereittensa ja haluaa mut mukaan joka puolelle. Ärsyttäisikö miestä jos alkaisin menemään yksin?
Nautin yksin olosta ja esimerkiksi tänään illalla töitten jälkeen ajattelin että voisin käydä jossain ihan yksin. Olen siis 23-vuotias.
Haluaisin vähän ärsyttää miestä ja ottaa etäisyyttä kun hän sanoi viikko sitten ettei halua kanssani naimisiin. Mikä on ihan ok mutta hyvä tilaisuus näyttää että "no en mäkään oo sanonu et haluaisin sun kanssa naimisiin" Tiiättekö?
Pirunsarvet päässä odotan ideoita :P
Tee seksivideo toisen miehen kanssa ja "unohda" se jonnekin näkyvälle paikalle. Kun mies yllättyy niin sanot, että eipä elokuvatietämyksesi tiennyt tästä elokuvasta mitään! Ja räkäiset naurut päälle.