Mitä rentoutumistapoja sinulla on?
Mitä eri keinoja käytät rentoutumiseen, löytyykö joltain kenties joitain ei niin tavanomaisia keinoja? :) Listataan!
Mä rentoudun parhaiten saunomalla, mutta muita hyviä keinoja mulle ovat esim. kesäisin oma kasvimaa ja puutarhan hoito, talvisin harrastan maalausta :D
Kommentit (9)
Aikuisten värityskirjat. Pidin ensin hullujen hömpötyksenä... Kokeilkaa!
Lämpöisenä päivänä kävelen kotini lähellä olevalle kukkulalle, josta on kohtalaisen hyvä näköala. Riisuudun alastomaksi, istuudun, annan katseen levätä tutussa maisemassa, ajattelen hyvin vähän, vain olen.
Sarjojen ja elokuvien katselu! Kuin lähtisi seikkailuun toiseen maailmaan. Rakastan!
Menen vaahtokylpyyn hyvän kylmän juoman kera ja teen kasvonaamion :)
Syön suklaata, teen kasvonaamion, polttelen kynttilöitä. Välillä teen jalkahoidon ja pyydän miestä tai ystävää hieromaan hartioita ja selkää :) Myös kahvakuulalla tehty hartiajumppa rentouttaa yläselkää ja hartioita.
Uppoudun hyvään kirjaan tai kuuntelen lempimusiikkia. Tai, jos sää on kaunis, lähden metsään kuljeskelemaan...
Niitä löytyy. Viimeisin: ostin kaupasta kaksi pullaa, vähintään toisen piti kyllä jäädä huomiselle, mutta söin ne molemmat heti pois. Nautinnolla. Tosin taas on pakko taluttaa itsensä korvasta liikunnan pariin...
Juoksulenkki. Jälkikäteen olotila on ihana :) Ja nukkuu paljon paremmin.