Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä rentoutumistapoja sinulla on?

Vierailija
12.03.2016 |

Mitä eri keinoja käytät rentoutumiseen, löytyykö joltain kenties joitain ei niin tavanomaisia keinoja? :) Listataan!

Mä rentoudun parhaiten saunomalla, mutta muita hyviä keinoja mulle ovat esim. kesäisin oma kasvimaa ja puutarhan hoito, talvisin harrastan maalausta :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksulenkki. Jälkikäteen olotila on ihana :) Ja nukkuu paljon paremmin.

Vierailija
2/9 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten värityskirjat. Pidin ensin hullujen hömpötyksenä... Kokeilkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöisenä päivänä kävelen kotini lähellä olevalle  kukkulalle, josta on kohtalaisen hyvä näköala. Riisuudun alastomaksi, istuudun, annan katseen levätä tutussa maisemassa, ajattelen hyvin vähän, vain olen.

Vierailija
4/9 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjojen ja elokuvien katselu! Kuin lähtisi seikkailuun toiseen maailmaan. Rakastan!

Vierailija
5/9 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen vaahtokylpyyn hyvän kylmän juoman kera ja teen kasvonaamion :)

Vierailija
6/9 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön suklaata, teen kasvonaamion, polttelen kynttilöitä. Välillä teen jalkahoidon ja pyydän miestä tai ystävää hieromaan hartioita ja selkää :) Myös kahvakuulalla tehty hartiajumppa rentouttaa yläselkää ja hartioita.

Vierailija
7/9 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/9 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppoudun hyvään kirjaan tai kuuntelen lempimusiikkia. Tai, jos sää on kaunis, lähden metsään kuljeskelemaan...

Vierailija
9/9 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä löytyy. Viimeisin: ostin kaupasta kaksi pullaa, vähintään toisen piti kyllä jäädä huomiselle, mutta söin ne molemmat heti pois. Nautinnolla. Tosin taas on pakko taluttaa itsensä korvasta liikunnan pariin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä