Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eivoi olla totta. 46v ja ehkä raskaana toista kertaa vuoden sisään

Vierailija
12.03.2016 |

Tulin viime toukokuussa raskaaksi kondomin hajottua ja tyhmä minä en hakenut jälkiehkäisyä kun kuvittelin ettei enää tässä iässä. Abortin tein ja oli elämäni raskain päätös. Sain sitten Cerazette-pillerit, joita olen syönyt hysteerisen kellontarkasti. Ja nyt kuukautiset myöhässä viikon. En halua tehdä testiä,en halua olla raskaana ja toivottavasti en olekaan vaan kierto heittelee ihan jo iän vuoksi. Vaan kun ahdistaa ihan kauheesti, pelottaa ja hävettää. En halua enää lasta, en pysty tällä iällä. Mitä jos olen, en edes kehtaisi mennä taas lääkäriin, johan ne pitäis mua hulluna. Miten voisi tässä iässä tulla raskaaksi pillereistä huolimatta. Kai se on viikon kuluessa uskallettava testata, miehelle en edes uskalla kertoa, johan se lopettaisi seksin kokonaan. Apua.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se on vain hyväksyttävä, että seksi voi AINA johtaa raskauteen.

Vierailija
2/17 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies käytä kondomia? On se miehenkin vastuulla yhtälailla sinun raskaaksi tulosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten olisi sterilisaatio, jos et halua enää lapsia?

Vierailija
4/17 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisillä vanhuksilla ei enää kuulu olla seksiä!

Vierailija
5/17 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jonossa, vuoden kestää päästä

Vierailija
6/17 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen Nainen 18v kirjoitti:

Tuon ikäisillä vanhuksilla ei enää kuulu olla seksiä!

Just. Ja mikähän mahtaa olla yläikäraja seksille? Sitä paitsi 46-vuotias ei mielestäni kuulu kategoriaan "vanhus".

Terv. nainen 27v

Vierailija
7/17 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, itekin aloin tällä viikolla syömään Cerazettea, ja vituttaa kun hirveesti löytyy juttua että ihmiset tullu raskaaks vaikka syöny sitä!

Vierailija
8/17 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cerazette aiheuttaa monilla kuukautisten poisjäännin. Että ei olisi vaan siitä kyse? Rohkeasti testaamaan, niin saat mielenrauhan.

Vierailija
9/17 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cerazettea syödessä on ihan normaalia että kuukautiset jää pois. Oikeastaan harvinaista jos eivät jää pois, toki aloittaessa tulee sitä tiåutteluvuotoa mutt ku syöny jonku kuukauden niin voi hyvin jäädä pois.

Vierailija
10/17 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää taas se sama provo? Miksi jankkaat samaa asiaa? Onko sulla joku pakkomielle 46-vuotiaihin ja raskauteen? Tai toivot itse raskautta? En jaksa tajuta näitä provoja.

Vierailija
11/17 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvinaista että tulee raskaaksi noiden pillereiden aikana. Jos sulla ei ole ollut mahatautia, jolloin pillerit ei imeydy? Joskus mahatauti voi olla melko huomaamaton, mutta silti vaikuttaa tehoon. Ystävälleni kävi näin :/

Vierailija
12/17 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä noin pitkät jonot on? Itse olisin päässyt raskauden jälkeen 39-vuotiaana heti kun kk-kierto tasaantunut. En sitten tiedä vaikuttaako terveydelliset syyt siihen miten nopeasti pääsee (mulla on vakava raskausmyrkytys)

Vierailija
13/17 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä noin pitkät jonot on? Itse olisin päässyt raskauden jälkeen 39-vuotiaana heti kun kk-kierto tasaantunut. En sitten tiedä vaikuttaako terveydelliset syyt siihen miten nopeasti pääsee (mulla on vakava raskausmyrkytys)

Paikkakunta siis Helsinki ja julkinen terveydenhuolto kyseessä

Vierailija
14/17 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sulle!

Vierailija
15/17 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Pillerimerkki paljastaa, että kyseessä on provo. Jos joku ei tiedä, niin Cerazetten kanssa ovulaatiot ja kuukautiset loppuvat lähes kaikilta. Cerazetten käyttäjä varmasti tietäisi tämän.

Vierailija
16/17 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas 46 v ja raskaana? Tuntuu riittävän yksi uusi aloitus lähes joka päivälle...

Onko näiden provojen tehtailijalla joku kompleksi?

Vierailija
17/17 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Pillerimerkki paljastaa, että kyseessä on provo. Jos joku ei tiedä, niin Cerazetten kanssa ovulaatiot ja kuukautiset loppuvat lähes kaikilta. Cerazetten käyttäjä varmasti tietäisi tämän.

Höpö höpö itsellesi, Cerazette voi pettää myös ilman vatsatauteja..