Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo tilanne kotitesti plussaa veritesti 4

12.03.2016 |

hei laitan vähän taustatietoja.
Minulla on pieni ongelma, olemme mieheni kanssa vuoden yrittäneet saada lapsen alkuun mutta ei ole onnistunut. Itselläni on aikaisemmasta avoliitosta 6 vuotias poika. Olemme 30/31 vuotiaita.
Ensimmäisen testin tein kun kuukautiset olivat noin 4 päivää myöhässä. Testiin tuli testausajan lopussa hailakka viiva. Siitä alkoi armoton testaaminen. Tein usean testin , noin 6-7 kpl. Eri merkkejä ja kaikkiin tuli plussa. viiva vahvitui joka päivä ja tuli näkyviin joka päivä vain nopeammin.
Olin epäuskoinen raskauteen ja vihdoin kaikkien testien jälkeen aloin uskomaan raskauteen. viikkoja olisi pitänyt sillä hetkellä olla 6
Maanantaina tein testin varmistaakseni vielä positiivisen tuloksen ennen kun varaan neuvolaa. Testi oli positiivinen. Tiistaina alkoi tiputtel vuoto ( oli vähäistä ja niukkaa) keskiviikkona tuli enemmän mutta ei niin runsaasti kun kuukautisten aikaa. niukkaa siis, kipuja ei minkäänlaisia. Tortaina tiputtelu jatkui niukkana, mutta sain muutamia kouristuksia jotka menivät ohi hetkessä. vuoto oli edelleen vähäistä. Torstaina menin päivystyksen kautta ultraan varmistaakseni että ei ole kohdunulkoinen vaikka olinkin jo aika varma että jos olen ollut raskaana niin kesken on mennyt. Ultrassa ei näkynyt mitään. Lääkäri sanoi että ei sulje raskauden mahdollisuutta vielä pois koska limakalvot olivat paksut. Jäimme odottamaan veritestin tulosta. Tulos tuli jä lääkäri oli ihmeissään, se oli 4
Veritestin mukaan en koskaa edes olisi voinnut olla raskaana ja ei ole mahdollista että vielä edellisenä päivänä kotitesti olisi näyttänyt plussaa. Olin itsekkin ihmeissäni. Tuli olo että lääkärit luulivat minun valehdelleen testistä. testi oli apteekin oma (sininen pakkaus) jonka olin edellisenä iltana tehyt. Usean sellaisen olen tehnyt enkä koskaan ole siihen saannut viivaa kun kerran hailakan esikoipojasta. Menin kotiin ja tein varmistukseksi vielä yhden testin siltä varalta kun tuintui jo että olin itse tulossa hulluksi.
Testi oli positiivinen testausajalla.

onko kenelläkään ollut tälläistä ? en ainakaan googlesta löytänyt.
verenvuoto on loppunut lähes kokonaan. normaalisti kuukautiset ovat runsaat/kivuliaan koko 7 päivää
kiitos kun jaksoit lukea

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä lisäyksenä 

lääkärin mukaan en koskaan olekkaan ollut raskaana

ja raskaustestit virtsasta näyttää edelleen plussaa 

Vierailija
2/4 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla kemiallinen raskaus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku outo kemiallinen reaktio. Testaako veritestit ja pissatestit samaa hormoonia? Onkohan mahdollista että sitä on virtsassa eri määrä kuin veressä? Luulenpa joka tapauksessa että ainakaan enää et ole raskaana.

Vierailija
4/4 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä testaa samaa istukkah.kumpikin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme