Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri kertoi olevansa raskaana

Vierailija
12.03.2016 |

En saa päästäni pois ajatusta, että hän on ottanut spermaroiskeita sisäänsä. On niin asiallinen kuitenkin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin milläs luokalla nää seksuaalisuus ja lisääntymisasiat nykyään opetetaan? No jokatapauksessa: eikö sulla lapsi hyvä ole lauantai-iltana parempaa tekemistä kuin roikkua av:lla?

Vierailija
22/29 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Miten niin lapsi saa alkunsa jostain seksistä? Hei älkää nyt viittikö. Haikarahan ne tuo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, on kyllä noloa olla raskaana, kun nyt mun kaikki työkaverit tietää, että olen harrastanut seksiä. Voi ei, ja vieläpä ilman ehkäsyä! Ajatella, mun äitikin tietää tästä.

No niinpä! Nyt ne koko ajan supisee kahvipöydässä, että "Ajatella, Merjakin on harrastanut seksiä! Ei siitä uskoisi! Ja ootteko nähneet sen miestä Simoa? Ei siitäkään kyllä uskoisi!" Siellä käy kunnon suhina ja päivittely aina, kun olet paikalla

Olen jo epäillytkin tätä. Aina kun tulen kahvihuoneeseen niin kaikki hiljentyvät ja välttelevät katsettani ja näyttävät tosi kiusaantuneilta. Voisikohan mun esimies lomauttaa minut tai jotain, kun hävettää olla töissä tämmöisenä? Vaikka miten mä kehtaisin tulla enää takaisin? Pitää varmaan itse irtisanoutua, kun eihän kukaan voi ottaa mua enää tosissaan. :(

Joutuisit kuitenkin selvittämään ihmisille miksi irtisanouduit kun tuttavat kuitenkin kyselevät eli ei auta irtisanoutuminen salaamaan asiaa.

Vierailija
24/29 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, on kyllä noloa olla raskaana, kun nyt mun kaikki työkaverit tietää, että olen harrastanut seksiä. Voi ei, ja vieläpä ilman ehkäsyä! Ajatella, mun äitikin tietää tästä.

No niinpä! Nyt ne koko ajan supisee kahvipöydässä, että "Ajatella, Merjakin on harrastanut seksiä! Ei siitä uskoisi! Ja ootteko nähneet sen miestä Simoa? Ei siitäkään kyllä uskoisi!" Siellä käy kunnon suhina ja päivittely aina, kun olet paikalla

Olen jo epäillytkin tätä. Aina kun tulen kahvihuoneeseen niin kaikki hiljentyvät ja välttelevät katsettani ja näyttävät tosi kiusaantuneilta. Voisikohan mun esimies lomauttaa minut tai jotain, kun hävettää olla töissä tämmöisenä? Vaikka miten mä kehtaisin tulla enää takaisin? Pitää varmaan itse irtisanoutua, kun eihän kukaan voi ottaa mua enää tosissaan. :(

Joutuisit kuitenkin selvittämään ihmisille miksi irtisanouduit kun tuttavat kuitenkin kyselevät eli ei auta irtisanoutuminen salaamaan asiaa.

No voihan se valehdella kavaltaneensa firman rahoja tai jotain muuta vähemmän kiusallista.

Vierailija
25/29 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh, ei sitä voi varmasti tietää. Hyvä ystäväni on neitsyt, ja odottaa jo toista lastaan. Hedelmöitysklinikan mukavat lääkärit avustivat.

Unelma-ammatti tollanen hedelmöitysklinikan lääkäri, joka suorittais noita hedelmöitystöimenpiteitä omalla vastaanotollaan privaatisti. Tarttee vissiin hakeutua lääkikseen!

T: M27

Ei kannata käyttää omaa spermaa, voi pian tulla juristille asiaa: https://en.wikipedia.org/wiki/Cecil_Jacobson

Vierailija
26/29 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up7

Vierailija
27/29 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

He

Vierailija
28/29 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hä? Miten niin lapsi saa alkunsa jostain seksistä? Hei älkää nyt viittikö. Haikarahan ne tuo.

Niinpä. Minä ja mieheni jäätiin lapsettomiksi, koska haikarat eivät viihdy näillä seuduilla.

N56

Vierailija
29/29 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatelkaa, millaisten irstailijoiden kanssa mä olen tekemisissä päivittäin, kun oon töissä päiväkodissa. Joka kerta kun ovesta astuu joku aikuinen, mä en voi olla miettimättä, missä asennoissa sekin on seksiä harrastanut, kun on sen hoitoon saapuvan mukulan alkuunpannut. Voi herranjumala mun työ on kamalaa!

Ja miettikää neuvolan terkkareita, ne joutuu jopa niitä syntisiä raskausmahoja kopeloimaan. Siitä kamalasta spermanheittelystä on aikaa reippaasti alle vuosi, joskus vain n. kuukausi, ja nämä naikkoset kehtaavat tulla sinne terkkarin tutkittaviksi, joskus jopa miestensä kanssa.