Työkaveri kertoi olevansa raskaana
En saa päästäni pois ajatusta, että hän on ottanut spermaroiskeita sisäänsä. On niin asiallinen kuitenkin.
Kommentit (29)
Niinpä, on kyllä noloa olla raskaana, kun nyt mun kaikki työkaverit tietää, että olen harrastanut seksiä. Voi ei, ja vieläpä ilman ehkäsyä! Ajatella, mun äitikin tietää tästä.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, on kyllä noloa olla raskaana, kun nyt mun kaikki työkaverit tietää, että olen harrastanut seksiä. Voi ei, ja vieläpä ilman ehkäsyä! Ajatella, mun äitikin tietää tästä.
Niinpä. En ymmärrä miten ihmiset kehtaavat näyttää naamaansa, kun kaikkien verkkokalvoille värittyy mielikuva irstaasta spermantäyteisestä seksistä. Koita siinä sitten muka puhua fiksuja.
Olette olleet ihanan kiimaisia kun olette nussineet ilman ehkäisyä ja ottaneet spermat pilluunne ja vielä tulleet tiineeksi siitä. Riettaat lutkat!!
Ajattele että Englannin kuningatarkin on ottanut spermat sisäänsä. Ja se on sentään kuningatar.
Äiti Teresallakin on ollut posket ja pillunperukat täynnä Paavin spermaa! Miljoonia pikkupaavia hiipassaan polskimassa pyhimys Äitin sisuksissa vailla ulospääsyä!
Ei kai ne kuninkaalliset sitä nyt noin rahvaanomaisesti tee! Siellä on oma kuninkaallinen hedelmöitystilaisuus, jossa on mukana hovi-kätilö ja hovi-inseminoitsija sekä muuta palvelusväkeä. Tilaisuudessa pidetään lukuisia juhlapuheita, syödään juhla-aterioita, on esityksiä, mm. lapsikuoroja ja hovinarri paikalla. Tilaisuus huipentuu siihen, kun hovi-inseminoitsija työntää kultakärkisellä pipetillä tarkasti valikoidut siittiöt kuningattaren kaikkein pyhinpään. Ettäs tiedätte!
Mua vaivaa, kun joku kuusikymppinen kurttuinen naisihminen töissä mainitsee jotain aviomiehestään. En voi sen jälkeen välttyä mielikuvalta, jossa tuo riippurintainen kurttuinen naisihminen on kontillaan sängyssä lihavan kaljuuntuvan aviomiehen työnnellessä lötköä penistään sisään ja ulos. Että kiitti vaan. Ja entäs kun rumat ihmiset puhuvat kumppaneistaan? Tosi kivoja mielikuvia hei...
Eiks voitas sopia, ettei puhuttais kukaan omista kumppaneistamme, niin välttyvät kaikki ikäviltä mielikuvilta. Ette te niin hotteja ole, että kukaan haluaisi ajatella teitä sängyssä.
No ap, mites se sun hedelmöittyminen on sit tapahtunut? Äitis on sikiintynyt pyhästä hengestä vai?
Vierailija kirjoitti:
No niinpä! Nyt ne koko ajan supisee kahvipöydässä, että "Ajatella, Merjakin on harrastanut seksiä! Ei siitä uskoisi! Ja ootteko nähneet sen miestä Simoa? Ei siitäkään kyllä uskoisi!" Siellä käy kunnon suhina ja päivittely aina, kun olet paikalla
Mun äiti kieltäytyi hoitamasta meidän vauvaa, koska sehän muistuttaa äitiäni siitä, että olen harrastanut seksiä, eikä hän haluaisi oikein uskoa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä! Nyt ne koko ajan supisee kahvipöydässä, että "Ajatella, Merjakin on harrastanut seksiä! Ei siitä uskoisi! Ja ootteko nähneet sen miestä Simoa? Ei siitäkään kyllä uskoisi!" Siellä käy kunnon suhina ja päivittely aina, kun olet paikalla
*kun et ole paikalla
niin mutko janilta roikkuu jo yks jalka ulkona ja se heiluu edessä perspanossa
Vierailija kirjoitti:
No ap, mites se sun hedelmöittyminen on sit tapahtunut? Äitis on sikiintynyt pyhästä hengestä vai?
No seksillä seksillä ja sekin on erittäin kuvottavaa ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo epäillytkin tätä. Aina kun tulen kahvihuoneeseen niin kaikki hiljentyvät ja välttelevät katsettani ja näyttävät tosi kiusaantuneilta. Voisikohan mun esimies lomauttaa minut tai jotain, kun hävettää olla töissä tämmöisenä? Vaikka miten mä kehtaisin tulla enää takaisin? Pitää varmaan itse irtisanoutua, kun eihän kukaan voi ottaa mua enää tosissaan. :(
Höh, ei sitä voi varmasti tietää. Hyvä ystäväni on neitsyt, ja odottaa jo toista lastaan. Hedelmöitysklinikan mukavat lääkärit avustivat.
Vierailija kirjoitti:
Höh, ei sitä voi varmasti tietää. Hyvä ystäväni on neitsyt, ja odottaa jo toista lastaan. Hedelmöitysklinikan mukavat lääkärit avustivat.
Unelma-ammatti tollanen hedelmöitysklinikan lääkäri, joka suorittais noita hedelmöitystöimenpiteitä omalla vastaanotollaan privaatisti. Tarttee vissiin hakeutua lääkikseen!
T: M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo epäillytkin tätä. Aina kun tulen kahvihuoneeseen niin kaikki hiljentyvät ja välttelevät katsettani ja näyttävät tosi kiusaantuneilta. Voisikohan mun esimies lomauttaa minut tai jotain, kun hävettää olla töissä tämmöisenä? Vaikka miten mä kehtaisin tulla enää takaisin? Pitää varmaan itse irtisanoutua, kun eihän kukaan voi ottaa mua enää tosissaan. :(
Mä menin ihan samasta syystä kerran esimiehen juttusille aikeinani irtisanoutua. Esimies sanoi, ettei haluaisi luopua noin hyvästä työntekijästä, vaikka tämä irstaillut onkin. Tarjosi vielä palkankorotusta ja lopuksi paljasti kuiskaten salaisuuden: hänellä itsellään on VIISI lasta, vaikkase onkin tarkoin varjeltu salaisuus. Jäin paikkaan, mutta en enää voi ottaa esimiestäni vakavasti. :(
Johan on ongelmat.