rumimmat julkkikset
joo, ollut varmaan vastaavia ketjuja mutta ei kai se haittaa. olen katsonut Big Bang Theorya ja Pennyn eli Kaley Cuocon ulkonäkö hämmästyttää. mielestäni hänen kasvonsa ovat kertakaikkisesti epämiellyttävät (puhumattakaan hänen olemattomista taidoistaan ja karismastaan) ja ihmettelen, miten joku niin ruma on päässyt jenkkien televisioon :D en yksinkertaisesti ymmärrä, kuinka kukaan voi pitää hänen kasvonpiirteitään viehttävinä. mielestäni hänen kasvonsa ovat epäsopusuhtaiset ja jotenkin vain rumat.
toinen on Stubb. en vaan kestä.
ketkä ovat teidän lempparirumiluksenne? :D
Kommentit (87)
Dannydevito on mielestäni aika tavallisen näköinen, on vain lyhyt ja lihava, hänelle ei lihavuus sovi.
Minusta Rowan Atkinson on aika epämiellyttävä ja "oikeissa elokuvissa" ei yhtään toimi.
Demi Mooren kaikki tytöt on suht järkyttävän näkösiä. Jos kuvia katsoo heistä, niin minkäänlainen kampaus tai pukeutumis tyyli ei tunnu sopivan heille tai näyttävän hyvältä heidän päällä. Huono tuuri käyny ressukoilla.
Miten mä en muistanut näitä. Aki Linnanahde ja Tuomas Enbuske. Mietin silloin kun olivat samassa ohjelmassa, ettei noin rumia ja karismattomia, pitäisi päästää telkkuun. Tuon tasoiset naiset eivät pääis ikinä esiintymään. Enbuske ei oo niin paha, mutta Linnanahde. On kuin kalju porsas.
En tiedä, meneekö tämä nyt kategoriaan julkkikset, koska kyseessä on suomalainen bloggaaja, mutta mun mielestä ruma on Alexa (toivon, että hän ei lue tätä, koska en halua loukata häntä). En kertakaikkiaan pysty lukemaan sitä blogia bloggaajan naaman takia.
Ron Perlman
Rick Hoffman
Cate Blanchett
Jack Nicholson
Juice Leskinen
Badding Somerjoki
Kristen Dunst. En tiedä onko varsinaisesti ruma mutta se naama ärsyttää joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Sami Hedberg ehdottomasti mun lempparirumilus. Siitä tulee aina mieleen Disneyn Aladdinin Henki ja aina alkaa hymyilyttää =)
Ja muutenkin ihan idiootti. En millään käsitä, että ihmiset maksavat nähdäkseen hänet ja kuullakseen hänen umpitymiä juttujaan.
Ihmeellinen on maailma! 😳
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, meneekö tämä nyt kategoriaan julkkikset, koska kyseessä on suomalainen bloggaaja, mutta mun mielestä ruma on Alexa (toivon, että hän ei lue tätä, koska en halua loukata häntä). En kertakaikkiaan pysty lukemaan sitä blogia bloggaajan naaman takia.
Milä hänen kasvoissaan on mielestäsi epämiellyttävää?
Jenni Vartiainen, hyi helvotto mikä nukke face
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen naama on valahtanut, ihan kun olisi sulanut
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen, hyi helvotto mikä nukke face
Tämä on sanottu tässä(kin) ketjussa jo useita kertoja. HYI HYI YÖKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Amerikan julkkiksista ainakaan Uma Thurmanin ja Kirsten Dunstin kauneuden hehkutusta en ymmärrä, omaan silmään ovat rumia.
Suomalaisista esim juuri tuo bloggaaja alexa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki :( Iso ruman muotoinen nenä, kummallisen muotoiset, roikkuvat posket, omituiset huulet (vai pitääkö se suutaan vain kuvissa töröllään), silmät liian lähellä toisiaan ja ne ihan liian tummiksi ja paksuiksi meikatut kulmakarvat.
Mikael Gabriel. Ulkoinen ja sisäinen kauneus yhtä kaunista kuin mädäntynyt paska.
Huvittaa, kun ihmiset kommentoivat täällä julkkiksia, jotka eivät oikeasti ole rumaa nähneetkään :)
Tori Spelling.