Li Andersson kysyi Sipilältä omistuksia. "Neiti" Sipilä loukkaantui
Kepussa on Rehnin lisäksi toinenkin neiti joka alkaa nakella niskojaan kun kysymys on epämiellyttävä ja johon ei halua vastata.
Kommentit (28)
Joo toi neidittely ei näin v. 2016 oikein uppoa.
Ihme kun ap ei käskenyt hamekankaita ostamaan!
T. Neiti
Li heitti hyvän pointin. Toki vassarit repesi ja marisemalla pilasi koko jutun. Mutta silti ok.
No ei kai Rehti-Juha mielellään omistuksistaan puhu kun on järkännyt niin ettei tarvi miljoonaomaisuudestaan veroja maksella..tiiättehän tään kepulaisen suoraselkäisyyden ja kristillisen tasajaon? Ensteksi mulle niin paljon kuin tarvin ja haluan ja verottajalle maksan jos jaksan. Takinkääntäjä-Putlerinkamu-Ollista nyt ei viitsi edes puhua. Miten nää keput kestää epärehellisyyttään edes itse?
Suomen huonoin pääministeri. Päättyisi jo tämä hallituskausi niin pääsisimme eroon SSS-jengistä, maksoi mitä maksoi niin kalliimmaksi ei voi enää tulla.
Aikamoinen loukkaus kaikkia meitä neitejä kohtaan neiditellä jotain juhasipilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Suomen huonoin pääministeri. Päättyisi jo tämä hallituskausi niin pääsisimme eroon SSS-jengistä, maksoi mitä maksoi niin kalliimmaksi ei voi enää tulla.
Älä maalaa piruja seinälle. Ahon ja kataisen jälkeen oli mahdotonta uskoa että löytyy vielä huonompi. Vatulaattori on kuin sairas parodia mutta ikävä kyllä totta. Eikä tarvi kaukaa hakea huonompaa, onhan sss koplassa hammaskeiju.
mitä LIn akkakin veroista ymmärtää kun on itse työntämässä SUOMALAISTEN vero rahat MATUJEN PERSEESEEN saatanan vasemmisto anarkisti menis tämäkin viher/vassari oikeisiin töihin (!)
Ja neiti on sitten pahakin haukkumasana? Miksi lietsot naisvihaa ja vähättelyä?
taikaseinä kirjoitti:
mitä LIn akkakin veroista ymmärtää kun on itse työntämässä SUOMALAISTEN vero rahat MATUJEN PERSEESEEN saatanan vasemmisto anarkisti menis tämäkin viher/vassari oikeisiin töihin (!)
Tässä esimerkki siitä miten vaikeaa on puhua asiasta. Tiedä sitten onko älyssä vai missä vika, mutta jos vain haukkuminen sujuu ilman muuta sisältöä niin ei voi kovin vakavasti ottaa...
taikaseinä kirjoitti:
Jos Lin pitäisi mennä oikeisiin töihin, niin mites nämä muut kansanedustajat?
Li on tyypillinen muiden rahoilla loisiva vasuri. Suuta on kuin varikselka persettä, mutta euroakaan ei ole koskaan tienannut yhteiseen kassaan, ainoastaan syönyt sieltä. Suu vaahdossa kuitenkin arvostelee sitä kansanosaa joka työllään hänenkin köörinsä ruokkii.
Luetelkaas tänne vasemmistolaisina tai demareina tunnettuja työnantajia ja yrittäjiä. Siis niitä jotka veroillaan maksaa sekä Lin että Sipilän palkan. Mun isä tai naapuri ei tälle listalle kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
taikaseinä kirjoitti:
Jos Lin pitäisi mennä oikeisiin töihin, niin mites nämä muut kansanedustajat?
Aika moni kansanedustaja ja ministeri on ollutkin ihan oikeissa töissä, siis töissä yksityisellä sektorilla. Kummasti vaan he ovat useimmiten muita kuin vasureita, demareita ja vihreitä. Mistähän se voisi johtua?
Vierailija kirjoitti:
Li on tyypillinen muiden rahoilla loisiva vasuri. Suuta on kuin varikselka persettä, mutta euroakaan ei ole koskaan tienannut yhteiseen kassaan, ainoastaan syönyt sieltä. Suu vaahdossa kuitenkin arvostelee sitä kansanosaa joka työllään hänenkin köörinsä ruokkii.
Luetelkaas tänne vasemmistolaisina tai demareina tunnettuja työnantajia ja yrittäjiä. Siis niitä jotka veroillaan maksaa sekä Lin että Sipilän palkan. Mun isä tai naapuri ei tälle listalle kelpaa.
En tiedä isojen yrittäjien poliittista kantaa, mutta ainakin demareissa on paljonkin pieniä ja keskisuuria yrittäjiä. Itseasiassa kaikki yrittäjät, joita tunnen ovat demareita... Kokoomus kun ei todellakaan ole yrittäjän asialla. Ei ainakaan suomalaisen yrittäjän. Isot monikansalliset yritkset sitten onkin ihan eri asia.
Onko Sipilä ja sen fyrkat sellainen juttu, jota ei voi ihmetellä? Kun hän nyt kuitenkin päättää muitten elintasosta.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrät ehkä, että hyvinvointia rakentavat yhdessä sekä työnantajat että työntekijät? Vasemmistolaisia on enemmän työntekijöiden puolella. Kummatkin osapuolet pyrkivät ajamaan omaa etuaan, mikä on luonnollista ja hyväksyttävää. Pointtini siis on, että eivät ne työnantajatkaan tulostaan voi yksin, ilman työntekijöitä tehdä. Molemmat tarvitsevat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
taikaseinä kirjoitti:
Tässä esimerkki siitä miten vaikeaa on puhua asiasta. Tiedä sitten onko älyssä vai missä vika, mutta jos vain haukkuminen sujuu ilman muuta sisältöä niin ei voi kovin vakavasti ottaa...
En kirjoittanut tuota viestiä, mutta ymmärrän oikein hyvin kirjoittajan turhautumisen.
Vasemmisto mitätöi ja puree lakkaamatta kättä joka vasemmistonkin viime kädessä ruoassa pitää. Jos itse avoimesti halveksisin työllistäviä ihmisiä kuten Li halveksii Sipilää, en kehtaisi nostaa julkiselta sektorilta palkkaa tai vastaanottaa tulonsiirtoja, sillä jokainen julkisen palkka- tai tukieuro on tienattu yksityisellä sektorilla. Miten vasemmistolaiset kehtaavat?
Li itse taas duunamassa sissikampanjaansa av-palstalla. Niin läpinäkyvää.
Vihervasssari tietysti tekee tämän ilmaiseksi suomen suurimmalla keskustelupalstalla.
Eikö tästä jo puhuttu aikaisemminkin, Li?
Kysymys: kuinka helvetin tyhmä pitää ihmisen olla, että pitää jotain pankin täysin normaalia rahastosijoitukseen verrattavaa sijoitustuotetta veronkiertona?
Vastaus: Vasemmistoliiton kannattaja tai edustaja
Taidat olla naisvihaaja, jos pidät neidiksi kutsumista pilkkaavana.