mitä tuumaisit jos näkisit metsässä ihmisen joka käyttää varpua?
Kommentit (21)
Nakkimakkaraa. Yhden -600-luvun kriitkon mukaan nimittäin malminetsintään voi yhtä hyvin köyttää makkaraa kuin taikavarpua: tärisevät yhtä varmasti ja yhtä epätodennäköisesti oikeassa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä seurailisin sivusilmällä, että onko henkilössä muita huolestuttavia merkkejä akuutista psykoosista... Tai sitten pinkoisin pakoon kuin hirvi...
Et siis tiedä asian tarkoitusta.
Ajattelisin, että hän etsii kaivonpaikkaa. Olisin ilahtunut tavatessani kyseisen ihmisen, kaikkien hullujen joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä seurailisin sivusilmällä, että onko henkilössä muita huolestuttavia merkkejä akuutista psykoosista... Tai sitten pinkoisin pakoon kuin hirvi...
en. Mutta voin laskea yksi plus yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en. Mutta voin laskea yksi plus yksi.
Ei se auta kun et ymmärrä tuon asian tarkoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin, että hän etsii kaivonpaikkaa. Olisin ilahtunut tavatessani kyseisen ihmisen, kaikkien hullujen joukosta.
Ok.
Olen kokeillut tuota ja se varpu taipuu maata kohti. En tiedä mistä johtuu, mutta on aika erikoinen tunne.
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut tuota ja se varpu taipuu maata kohti. En tiedä mistä johtuu, mutta on aika erikoinen tunne.
Niin. En oo vielä kokeillut.
Itse en uskonut aluksi varpuun, eno näytti miten se taipuu, siis sellainen jämäkkä pajusta tehty varpu, halkaisija jotain 20mm. Otettiin kumpikin siitä kiinni, minä vasemmalla kädellä, hän oikealla toisesta haarasta, ei tapahtunut mitään, mutta eno otti vielä minua vasemmasta ranteesta vasemmalla kädellä kiinni niin johan säikähdin kunnolla, varpu ei tärissyt tai vapissut vaan taipui rutisten menosuuntaan yläviistosta alaviistoon kengänkärkiin, ja sitä ei pidätellyt mitenkään, nyrkki valkoisena puristin ja väänsin vastaan mut jatkoi taipumistaan, oikeasti pelottava tilanne koska en ymmärrä mikä sitä pakotti kääntymään lähes puolikkaan ympyrän? Palattiin matkaa hieman takaisin ja taipuminen kääntyi alas, siinä oli kuulema vesisuonen risteys. Kämmeneen tuli nirhaumia ja pajun kuori rullautui osittain irti voimakkaan kiertymisen takia jota en vieläkään ymmärrä miten se on mahdollista, mutta sellainen on koettu eikä se muuksi muutu..
Ajattelisin, että se on Varpun oma asia.
Isä etsi kaivonpaikan mökille tuolla tavalla.
10) siksihän sitä käytetään kun se taipuu.
En osaa niin hyvin selittää miksi.
Ehkä se reagoi näihin säteilylinjoihin ja vesisuoniin.
Ymmärrän tuon tunteesi.
Mä muistan lapsena mummolassa maalla kun joku mies tuli katsomaan varvulla kaivonpaikan, oli mielenkiintoista ja jäi mieleen. Vesisuonista selitti, kaivo laitettiin sitten hänen osoittamaan paikkaan ja hyvin riitti vesi aina.
Kysyisin, mitä on metsässäni tekemässä.
Täytyy kokeilla. Huomenna mettälle.
Kova tyyppi, varpumies. En vittuilisi.
Joo.
Suomessahan ei ole runsaasti pohjavettä eli poraat kaivon mihin vaan niin vettä tulee -kunhan vaan syvyyttä on tarpeeksi.
Jos olet niin tyhmä että uskot kaivonkatsojiin niin todennäköisesti lähdet mukaan verkostomarkkinointiinkin.
Muistaakseni Oulun yliopisto on tutkinut tätä varvun taipumista ja se taipuu huomattavalla prosenttimäärällä oliko jotain 40.-60 prosentilla.
Minulla ei taivu mutta monella sukulaisellani taipuu.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni Oulun yliopisto on tutkinut tätä varvun taipumista ja se taipuu huomattavalla prosenttimäärällä oliko jotain 40.-60 prosentilla.
Minulla ei taivu mutta monella sukulaisellani taipuu.
Taipuu varmasti monella, tosin ei veden kohdalla. James Randihan tätä tutki myös.