Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko työpaikallesi sosiaalivammaisen joka ei koskaan puhu sulle mitään?

Vierailija
11.03.2016 |

Mä en ainakaan haluaisi.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Ok. Mieluummin puhumaton kuin sellainen, joka on aina suuna ja päänä.

Vierailija
2/32 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaan ettei puhuisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
4/32 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon parempi kuin mun extrovertti työkaverit.

Vierailija
5/32 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, kun ei puhu suomea (eurooppalainen on) ja on muutenkin ujo. Ei onnistu, kun ei saa perusasioita hoidettua. Lisäksi on kamalan hermostunut, rauhaton. En jaksa enää. Avokonttori. 

Vierailija
6/32 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee työnsä, niin sellainenhan on ihan paras! Aikaa ei kulu säätämiseen ja pölöttämiseen.

Vierailija
7/32 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla tuollainen. Luoteeltani olen hyvin introvertti, puhun vain jos minulla on asiaa. Toki vastailen kohteliaasti jos minulle puhutaan :)

Vierailija
8/32 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mieluummin sellaisia kuin näitä pentuja joille keskeisintä on kaveeraaminen ja kaikenlaiset ihmissuhdeväännöt. Nää usein aiheuttaa paljon ilmapiiriongelmia työpaikoilla, ei niinkään ne asiakeskeiset introvertit.

Vierailija
9/32 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama kunhan tekee työnsä ja ei estä mua tekemästä omia töitäni. Menen töihin tekemään töitä, en seurustelemaan. Aivan sama onko työkaveri kuuromykkä, introvertti, asperger vai ei kuhan tekee duuninsa

Vierailija
10/32 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita. Mukavempia kuin ne sosiaalivammaiset, jotka vatvovat jatkuvasti muiden olemista, olemattomuutta ja olemusta myrkyttäen lopulta koko työyhteisön ilmapiirin.

Vierailija
11/32 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tahansa mieluummin vaitelias ja fiksu, kuin karkea, suuna päänä hölöttävä dorka.

Vierailija
12/32 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiitos, jos saisin sen vaihtaa nykyiseen työkaveriin joka ei sitten muuta teekään kuin juoruaa.

Vierailija
13/32 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoona kertaa ennemmin kuin sosiaalivammaisen joka mieluummin lätisee paskaa kuin tekee töitä saatana.

Vierailija
14/32 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeneminen on kultaa. Ei vaan jaksa näitä selittäjiä, jotka aina äänessä.

Vierailija
15/32 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei puhuisi minulle mitään eikä muillekkaan niin olisi ok. Jos puhuisi muille mutta ei minulle, niin pitäisin tyyppiä kiusaajana.

Vierailija
16/32 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siitä mitään haittaa olisi, jos sen kanssa en olisi missään tekemisissä. Jos tulisi meidän tiimiin niin mä varmaan jyräisin sen. :( Teen itse asiantuntijana päätökset enkä kyllä kauheasti mielipiteitä silloin kysele jos ei pysty itseään ilmaisemaan ja osallistumaan pallotteluun. 

Vierailija
17/32 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaitelias ihminen, joka keskittyy huolellisesti töihinsä ja käyttäytyy työpaikalla asiallisesti, ei ole mikään sosiaalivammainen.

Vierailija
18/32 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen ihmisen työnkuvaan ei kuuluisi puhuminen niin tuskin edes huomaisin. Olen isossa työpaikassa, jossa on tuhansia ihmisiä joiden kanssa en ole koskaan puhunut.

Vierailija
19/32 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäni pitää olla sosiaalinen mutta ne hyperaktiiviset työkaverit jotka haluavat olla vähintään bestiksiä myös vapaa-ajalla, ovat... hirveitä. Juu-u, olen alalla jossa tehdään töitä ihmisten kanssa mutta en silti halua työkavereiden kanssa torstaisin sulkapalloon, perjantaisin baanalle, sunnuntaisin krapulagolfiin, maanantaisin sählyyn jne. On kiva tulla hyvin toimeen niin työkavereiden kuin asiakkaidenkin kanssa, mutta minulle pääasia on se että työt sujuu ja asiakkaat ovat tyytyväisiä.

Vierailija
20/32 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ei puhuisi minulle mitään eikä muillekkaan niin olisi ok. Jos puhuisi muille mutta ei minulle, niin pitäisin tyyppiä kiusaajana.

Ja mulla siis on yksi tälläinen miespuolinen työkaveri. Kamalan vaikeata kysyä mitään, kun tyyppi katsoo vain vihamielisesti ohi. Moni työasia jää hoitamatta, kun tämä mies ei vastaa edes sähköpostiin. Koen asian ihan oikeasti tahallisena kiusaamisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan