Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko työpaikallesi sosiaalivammaisen joka ei koskaan puhu sulle mitään?

Vierailija
11.03.2016 |

Mä en ainakaan haluaisi.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ite just tommonen ja työkaverina toinen samanlainen. Yhteistyö sujuu hienosti vaikkei puhuta mitään. Kumpikin hoitaa osuutensa mitäpä siinä tarttee kummempia kuulumisia läpi käydä.

Vierailija
22/32 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ite just tommonen ja työkaverina toinen samanlainen. Yhteistyö sujuu hienosti vaikkei puhuta mitään. Kumpikin hoitaa osuutensa mitäpä siinä tarttee kummempia kuulumisia läpi käydä.

Unelmatilanne! Kateeksi käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/32 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ei puhuisi minulle mitään eikä muillekkaan niin olisi ok. Jos puhuisi muille mutta ei minulle, niin pitäisin tyyppiä kiusaajana.

Ja mulla siis on yksi tälläinen miespuolinen työkaveri. Kamalan vaikeata kysyä mitään, kun tyyppi katsoo vain vihamielisesti ohi. Moni työasia jää hoitamatta, kun tämä mies ei vastaa edes sähköpostiin. Koen asian ihan oikeasti tahallisena kiusaamisena.

Näitä riittää. Esimiehenä tällainen on jokseenkin hankala... Aina miehiä.  

Vierailija
25/32 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelussa kun ollaan niin toivottavaa olisi että edes asiakkaille puhuisi luontevasti. Työkavereille ei ole pakko kokoajan kälttää, mutta ihmettelisin kyllä miksi sosiaalivammainen olisi hakeutunut asiakaspalvelutyöhön.

Vierailija
26/32 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/32 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vielä ole ollut niin mielenkiintoisessa työssä, ettei siihen kaipaisi mitään sosiaalista kanssakäymistä työkavereiden kanssa. Ihan helvetin tylsäähän töissä olisi jos työkaverit olisivat hiljaisia! Onneksi eivät ole.

Vierailija
28/32 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu kun ei halua sulle puhua, ulosantisi paljastaa että fiksu valitsee seuransa muista fiksuista joihin et selvästikään kuulu

Vierailija
29/32 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisi loistavasti. Itse kun olen lähinnä napit korvissa, kuuntelen mieluummin musiikkia kuin toisten kivuista ja kolotuksista, perhe-elämästä tai koirista.

Työasiat toki puhutaan mutta muuten voidaan olla mun puolesta hiljaa ja tehdä töitä

Vierailija
30/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mulle kelpais ihan hyvin "sosiaalivammainen" vaitelias työkaveri

Vierailija
31/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijänä ja työkaverinahan tällainen tyyppi olisi lähellä ideaalia. Työpaikalle mennään tekemään töitä, ei seurustelemaan.

Valitettavasti tällaiset tyypit eivät nykymaailmassa juurikaan enää työnhaussa menesty. Rekrytoinnin avainsanoja ovat avoimuus, sosiaalisuus, interaktiivisuus, eivätkä niinkään ahkeruus, keskittymiskyky tai tunnollisuus.

Vierailija
32/32 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Nää juoruilijat on helvetin raskaita ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi