Haluaisitko työpaikallesi sosiaalivammaisen joka ei koskaan puhu sulle mitään?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Olen ite just tommonen ja työkaverina toinen samanlainen. Yhteistyö sujuu hienosti vaikkei puhuta mitään. Kumpikin hoitaa osuutensa mitäpä siinä tarttee kummempia kuulumisia läpi käydä.
Unelmatilanne! Kateeksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ei puhuisi minulle mitään eikä muillekkaan niin olisi ok. Jos puhuisi muille mutta ei minulle, niin pitäisin tyyppiä kiusaajana.
Ja mulla siis on yksi tälläinen miespuolinen työkaveri. Kamalan vaikeata kysyä mitään, kun tyyppi katsoo vain vihamielisesti ohi. Moni työasia jää hoitamatta, kun tämä mies ei vastaa edes sähköpostiin. Koen asian ihan oikeasti tahallisena kiusaamisena.
Näitä riittää. Esimiehenä tällainen on jokseenkin hankala... Aina miehiä.
Asiakaspalvelussa kun ollaan niin toivottavaa olisi että edes asiakkaille puhuisi luontevasti. Työkavereille ei ole pakko kokoajan kälttää, mutta ihmettelisin kyllä miksi sosiaalivammainen olisi hakeutunut asiakaspalvelutyöhön.
Itse en vielä ole ollut niin mielenkiintoisessa työssä, ettei siihen kaipaisi mitään sosiaalista kanssakäymistä työkavereiden kanssa. Ihan helvetin tylsäähän töissä olisi jos työkaverit olisivat hiljaisia! Onneksi eivät ole.
Fiksu kun ei halua sulle puhua, ulosantisi paljastaa että fiksu valitsee seuransa muista fiksuista joihin et selvästikään kuulu
Sopisi loistavasti. Itse kun olen lähinnä napit korvissa, kuuntelen mieluummin musiikkia kuin toisten kivuista ja kolotuksista, perhe-elämästä tai koirista.
Työasiat toki puhutaan mutta muuten voidaan olla mun puolesta hiljaa ja tehdä töitä
kyllä mulle kelpais ihan hyvin "sosiaalivammainen" vaitelias työkaveri
Työntekijänä ja työkaverinahan tällainen tyyppi olisi lähellä ideaalia. Työpaikalle mennään tekemään töitä, ei seurustelemaan.
Valitettavasti tällaiset tyypit eivät nykymaailmassa juurikaan enää työnhaussa menesty. Rekrytoinnin avainsanoja ovat avoimuus, sosiaalisuus, interaktiivisuus, eivätkä niinkään ahkeruus, keskittymiskyky tai tunnollisuus.
Ehdottomasti. Nää juoruilijat on helvetin raskaita ihmisiä.
Olen ite just tommonen ja työkaverina toinen samanlainen. Yhteistyö sujuu hienosti vaikkei puhuta mitään. Kumpikin hoitaa osuutensa mitäpä siinä tarttee kummempia kuulumisia läpi käydä.