Höh, mies on alkanut valittaa
kun kävelen vessaan vaikka pissalle niin vetäisen jo matkalla pikkarit (ja sukkikset tms.) pakaroiden alapuolelle. Luulisi, että nauttisi näkymistä, mutta oon "ällö". Miten paljas pylly voi miehestä olla ällö??? Ja ihan hoikka, nuori nainen oon, peppua on kehuneet muutkin.
Kommentit (14)
Meillä viisi vee poika tekee tuota, koitan saada tavan pois ennen teini-ikää... Luulisin, että on tulevan tyttöystävän mielestä ällöä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä viisi vee poika tekee tuota, koitan saada tavan pois ennen teini-ikää... Luulisin, että on tulevan tyttöystävän mielestä ällöä.
No saattaishan se sen tuleva poikaystävä tykätäkin.
Toisaalta vähän outoa, että vetelee housut alas jo ennen kuin on päässyt vessaan. Mutta eipä tuo nyt häiritsisi, jos olisit oma emäntä niin luultavasti alkaisi mieli vaeltamaan seksin puolelle. Pääsisit hommiin heti kun vessasta tulisit.
Ap mieti jos sun ukkos menis kakkoselle ja vetäis housut nilkkoihin olkkarissa matkalla vessaan ja se ruskea phyton kurkkisi jo pakaroiden välistä 😁
Hahaha.
Sano että kusi tulee housuihin jos et vedä housuja valmiiksi alemmas.
No onhan tuo nyt ällöä. Se ei tietenkään tarkoita, että sinä olisit ällö.
Herää vain kysymys että miksi? Eikö riitä että ne housut laskee siellä vessassa?
Asia on juuri niin kuin sen sanoit . Kyllä hoikkaa herkkua katselisi vaikka kuinka ja paljon.
Olen kade, myönnän sen.
MIKSI?? Ällöä on se että miehesi miettii mitä sieltä tulee.
Tuosta tulee mielikuva, että aiot kusasta johonkin nurkkaan :D
Vierailija kirjoitti:
Tuosta tulee mielikuva, että aiot kusasta johonkin nurkkaan :D
Miehen seuraava moitinnan aihe? :D
Pistä kuva, niin päätetään sitten onko se ällö vai ei.