Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet, jos yleisesti vihattu/parjattu ihminen kyläyhteisössäsi hakeutuu seuraasi?

Vierailija
11.03.2016 |

Asuinalueellani asuu nainen, jota yleisesti parjataan ja inhotaan hänen elintapojensa vuoksi. Nainen tosiaan näyttää siltä, ettei ole tästä maailmastakaan, mutta minulle hän on ollut aina kiltti, avulias ja mukava.
Jätänkö tämän tuttavuuden naapurien mielipiteiden vuoksi vai annanko mahdollisuuden että tutustutaan?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko sun oikeesti kysyä tota?

Vierailija
2/18 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tollanen parjattu. Turhaan näät vaivaa tutustua muhun. En kuitenkaan kuittaus suhun niin et uskaltaisin avautua. Sen jälkeen sä alat syyttämään mua tylsyydestä ja värittömyydestä. Kyl se on niin et kerran mustamaalattu on aina mustamaalattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla asuinalueella on vastaava nainen. Kun menin terveyskeskukseen, selvisi että nainen on lääkäri, hullu tiedemies-tyyppiä. Ihan jees ja mukava. Älä välitä juoruilevista kotikotkista, joiden elämänsisältö on muiden solvaaminen ja omakehu ilman syytä. Mitä nämä elintavat muuten oli?

Vierailija
4/18 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin että saan seuraa, jos toinen parjattu juttelisi mulle.

Vierailija
5/18 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu vähän onko outo ja vihattu kissojen potkija vai outo ja vihattu siksi koska on erilainen. Itte päätän keiden kanssa kaveeraan, ei siihen vaikuta mikään yleinen suhtautuminen. Kenen aikuisen tarttee ees miettiä tommosta? Vai ootko 13 wee?

Vierailija
6/18 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juurikaan tekemisissä kyläyhteisöni jäsenten kanssa, joten en tiedä että kukaan ihminen olisi täällä parjattu. Teoriassa suhtaudun kaikkiin ihmisiin asiallisesti, mutta jos tiedän että kyseessä on ihminen, joka esim lavertelee someen kaikki asiansa, niin sellaisen ihmisen seurassa olisin hyvin varautunut ja varovainen.

Vierailija
7/18 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia nuo väitetyt elintavat ovat? Ihmiset voivat joutua juorujen ja parjauksen kohteeksi myös ilman syytä. 

Tutustu, ota selvää ja päätä itse :)

Vierailija
8/18 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nainen on hyvin omalaatuinen, omaa tosi vahvat mielipiteet esim politiikasta.  Muu kyläyhteisö karsastaa tätä naista mielipiteidensä vuoksi, minäkään en ole samaa mieltä, mutta tykkään tuosta naisesta muuten. Tiedän että tulen olemaan hyljeksitty jos alan kaveraamaan tuon naisen kanssa.

-ap

Vierailija
9/18 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut parjattu omassa kaupungissani. Syykin on minulle suoraan kerrottu tuntemattomien ihmisten toimesta: olen kristitty, konservatiivista arvomaailmaani ei hyväksytä.

Moni ei tiedä, että suvaitsevuutta peräänkuuluttavat ovat ihan yhtä lailla suvaitsemattomia kuin kaikki muutkin – kohde vain on eri.

Ap:lle: jos parjattu nainen haluaa tutustua sinuun ja itse haluat tutustua häneen, älä todellakaan anna hänen juoruilevien naapureidensa estää sinua. Parjaajat ovat todennäköisesti vähemmistössä asuinyhteisössänne; valtaosa lienee vain... normaalin välinpitämättömiä ;)

Vierailija
10/18 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvä tyyppi, koska mietit asiaa.

Vierailija
11/18 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nainen on hyvin omalaatuinen, omaa tosi vahvat mielipiteet esim politiikasta.  Muu kyläyhteisö karsastaa tätä naista mielipiteidensä vuoksi, minäkään en ole samaa mieltä, mutta tykkään tuosta naisesta muuten. Tiedän että tulen olemaan hyljeksitty jos alan kaveraamaan tuon naisen kanssa.

-ap

Aloitusviestissä ap sanoi, että naista parjataan hänen "elintapojensa" takia, nyt naista parjataankin hänen poliittisten mielipiteidensä takia. Hmm...

Vierailija
12/18 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä valikoit ihmiset joiden kanssa oot tekemisissä sen perusteella mitä niistä juoruillaan? Ehkä kannattaa pysytellä sitten siellä juorujoukossa. Kuka aikuinen laittaa kaverisuhteille niin paljon arvoa että muiden mielipiteet vaikuttaa siihen kenen kaveri voi olla?

Vierailija
13/18 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä semmonen ihminen on luuseri, joka ei kehtaa olla kaveri jonkun kanssa jonka kanssa haluais olla, koska pelkää itsekin joutuvansa huonoon valoon. Ehkä se friikki voisi opettaa ap:ta myös seisomaan OMIEN mielipiteidensä takana.

Vierailija
14/18 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin surmasi satakielen. Lue se :)

Vierailija
15/18 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä valikoit ihmiset joiden kanssa oot tekemisissä sen perusteella mitä niistä juoruillaan? Ehkä kannattaa pysytellä sitten siellä juorujoukossa. Kuka aikuinen laittaa kaverisuhteille niin paljon arvoa että muiden mielipiteet vaikuttaa siihen kenen kaveri voi olla?

Siis tarkoitan että minusta melkein kenen tahansa kanssa voi olla ainakin jonkintasoinen kaveruussuhde, ihan riippumatta muiden mielipiteistä tai siitä miten erilainen tyyppi on tai miten erilaisia mielipiteitä sillä on kuin itsellä.

Vierailija
16/18 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Aloitusviestissä ap sanoi, että naista parjataan hänen "elintapojensa" takia, nyt naista parjataankin hänen poliittisten mielipiteidensä takia. Hmm...

Tämä nainen on siis poliittisesti tosi aktiivinen ja yhteisössä myös näyttää sen. "Elintavoilla" tarkoitin siis poliittista aktiivisuutta. On siis sanotaanko kylähullu poliitikko, neuroottinen sellainen. Ja hyvin väheksytty tässä yhteisössä. Mukava ihminen mielipiteistään huolimatta.

-ap

Vierailija
17/18 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä hittoa sä sitten mietit mitä toiset ajattelee jos sinusta se nainen on mukava?

Minäkin asun pienessä kylässä ja ihmiset jauhaa toisistaan paskaa minkä ehtivät. Tutustu ensin ITSE ja tuomitse sitten! On minun mottoni.

Nämä pikkukylän ämmät ja vaarit otan lähinnä kapeakatseisina moukkina jotka eivät näe ympärilleen.

Vierailija
18/18 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukylissä on hienojakin persoonia. Tuollaisten ahdamielisten ja pahansuopien junttien mielipiteillä ei ole mitään arvoa. Ei kannata välittää niistä yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi