Emma Gaala
Kisakatsomo pystyyn, kohta se alkaa! Ja kanava siis Nelonen.
Kommentit (313)
Miksi noin monotoninen räppääjä kahmii palkintoja? Levy-yhtiökö noita sille ostaa?
Vierailija kirjoitti:
Ketä noi palkintojenjakajat oli??
Radiokanava Loopin juontajia.
Vierailija kirjoitti:
Olli sentään laulaa oikeasti eikä playbackina kuten pari edellistä.
Olisi ehkä kannattanut Ollinkin vetää playbackina...
Miten tämä voi muka olla suora lähetys, kun ainakin kolme palkintoa on jaettu putkeen ja selvästi nauhoitettu ennalta?
Kuka toi rilipää on jolla on sivulta siilitukka ja päältä valkoisia masentuneita piikkejä? Kuin muinaismuisto 90-luvulta, jotenki vekkuli.
Ja eeeih, Cheek ei ole paikalla! Olisi voinut luulla että koko party perutaan jos Cheek ei pääse paikalle.
Mä vihaan tätä hyvä ystäväni Tuula-mainosta!!!
Siis mitä tuossa oikein tapahtui? Hevisaurus sai palkinnon ja joku etnoalbumi? Täh?
Vierailija kirjoitti:
Ja eeeih, Cheek ei ole paikalla! Olisi voinut luulla että koko party perutaan jos Cheek ei pääse paikalle.
Mä ihan oikeesti vähän ihmettelin Cheekin Snapchattia katellessani, että eikö se oikeesti aio mennä gaalaan paikalle.
Näin Paperi T:n alkuvuodesta, kyllähän häntä mieluummin kuuntelee kuin ketään muuta noista ehdolla olleista. Muutaman piirun verran diipimpää shittiä.
Siis nuo muutamat "einiintärkeät" palkinnot on jaettu jo ennen kun suoralähetys alkoi ja niistä näyttivät pikakoosteen nyt lähetyksessä.
Eiiih pissaliisa syömässä netflix-sarjoja purkista.
Ei tätä biisiä! Oon saanu ihan liiallisen yliannostuksen tästä.
Mietin just et eikö tää biisi muka ole vuotta vanhempi...
Ai kun kiva miten selkeästi tässä ilmaistaan se, miten vähän jotain etno- ja jazzartisteja arvostetaan. Mahdollisimman äkkiä pystit käteen, ei niitä toisia ehdokkaita tarvitse edes mainita.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tuossa oikein tapahtui? Hevisaurus sai palkinnon ja joku etnoalbumi? Täh?
Näytettiin palkinnot, jotka oltiin jaettu ennen lähetyksen alkua.
Hyvä Paperi T!