Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintaliivit ja koon mittaus

Vicks
11.03.2016 |

Olenko ainoa, jolta jäävät "asiantuntevan myyjän suosittelemat" ja mittaamat rintaliivit pitämättä? Nykyäänhän tästä mittaamisesta puhutaan paljon ja suositellaan, mutta mulla kyllä melkein jäävät pitämättä. Olen erittäin tarkka siitä, että liivien tulee istua hyvin, mikään ei saa tursuta, pullahdella, painaa tai kiristää, eikä ihoon saa jäädä painaumia. Kokeilen aina vaikka kymmenet liivit löytääkseni sellaiset, jotka sekä tuntuvat että näyttävät hyvältä, ja ehkä se on b/c-kuppisen "luksusta", ettei tarvitse sovitella G/H-kokoista varustusta liiveihin. Joka tapauksessa, itse päädyn lähes aina ympärysmittaan 80. Olen viimeisen vuoden aikana mittauttanut itseki pariinkin otteeseen eri liikkeissä, ja kummassakin myyjä haluaa ehdottomasti myydä mulle 70-75 senttiset ja isommalla kupilla tietenkin. Mutta niin se vain on, että kyllä multa jäävät pitämättä liivit, jotka tekevät selkä-ja kainalomakkarat ja ovat ihan helvetillisen kireät..,

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva :)

Vierailija
2/4 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikoiden tuki tulee siitä ympäryksestä. Sen tulee olla riittävän tiukka. Pienitissisillä se ei ole niin tarkkaa, mutta jos on isot tissit on tarpeeksi tiukka ympärys ihan ehdoton että rinnat saavat kunnon tuen.

Vierailija
4/4 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mulle on myyjät osanneet ihan oikean kokoiset liivit myydä...mistähän sää liivejäs ostelet...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän