En aio enää katsoa Voice of Finlandia
En aio enää katsoa Voice of Finlandia. En vain pysty. En ota muuten kantaa tapahtuneeseen.
Kommentit (13)
Jaa-a, kyllä mä aion katsoa ihan niinkuin ennenkin.
No mulle ei juontaja ole koskaan ollut mitenkään oleellisessa asemassa siinä ohjelmassa. Katson sitä musiikin takia, ja sen takia aion jatkaa katsomista.
Voice of Finlanders. Jussi, Kari ja Aki laulaa kilpaa loputtomasti jaksoja ja äänestyksiä sisältävässä formaatissa jossa siis on - joka jaksossa - kolme kilpailijaa ja yksi äänestetään aina pois. Ja ensi perjantaina sama juttu. Voice of Finlanders on formaattiohjelmien groundhog, mainostajien rakastama!
Vempele kirjoitti:
Kyllä mua ainakin on vain alaknut kiihottamaan kun ajattelen Axlia harrastamassa seksiä.
Axel Ala-Knut, muinoin 1500-luvulla suomesta norjaan muuttanut juontajasuosikki. Edelleen voimissaan!
Voihan se vielä vetäytyä juontamasta livet. Vielä on nauhotettuja pari jaksoo jäljellä niin niistä sitä ei saa pyyhittyä pois. Ei toi sen skandaaki viikossa unohdu.
Vierailija kirjoitti:
Juontaakohan se livelähetykset??
Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se vielä vetäytyä juontamasta livet. Vielä on nauhotettuja pari jaksoo jäljellä niin niistä sitä ei saa pyyhittyä pois. Ei toi sen skandaaki viikossa unohdu.
Sen naaman päälle pitää laitta mustapalkki ja hissun dubata sen puheosuudet.
Tuossa ohjelmassahan käytetään liikaa aikaa kaiken turhan jauhamiseen, jolla saadaan ohjelma-aikaa ja itse lauluesityksiin kuluu liian vähän aikaa. Haluaisin kyllä katsoa, mutta vaikka en olekaan mikään oikea ihminen puhumaan oikeasta ja väärästä, koen tekeväni väärin, jos katson loput jaksot. ap.
Kyllä mua ainakin on vain alaknut kiihottamaan kun ajattelen Axlia harrastamassa seksiä.