Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen väärin ..

Onko normaalia?
11.03.2016 |

Mies ei halua olla kotona oman perheen kanssa vaikka meillä on yhteinen lapsi 1,5 vuotias.
Ei Ole Saanut Lapseen Vielä Minkäänlaista Suhdetta luotua. Lapsi huutaa kauhuissaan jos mies yrittää ottaa syliin. . On hermostunut lapselle muutaman kerran.
Haluaa oman työpäivän jälkeen mennä omien vanhempien luo kylään sen sijasta että tulisi meidän kanssa kotiin ja tämä on siis joka päivästä. Viettää siellä tunnista kolmeen ja sit tulee kotiin ja ihmettelee kun oon kiukussa.
Vaikka en vaadi kotona mitään kotitöitä tai lapsen hoitoa. Niin ei tule kotiin.
Mitä minun pitäisi tehdä? Olen yrittänyt kaikkea ja mikään ei tunnu tepsivän mies 27 v ja vielä kiinni omissa vanhemmissa.
Pääseekö edes ikinä eroon niistä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinua voi kukaan auttaa. Se oli ihan sinun oma valintasi, kun teit lapsen tuollaisen miehen kanssa. selvähän se, että lapsi vierastaa sellaista ihmistä, jota ei tunne kun niin harvoin näkee.

Mutta eihän sinun ainakaan tarvitse nukkua yksin. Mihin muuhun sinä muka miestä tarvitset, kun eihän hän ole syömässä eikä sotkeamassa sinun luonasi?

Ehkä se auttaisi, jos vaatisit häneltäkin jotain osallistumista omassa kodissaan etkä vain passaisi kuin piispaa pappilassa.

Vierailija
2/3 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika parantaa. Mies sulattelee sitä, ettei ole enää sinun ykköshuomion kohde. Kotiinsa liittyvät siteen viittaavat siihen, ettei hän ole ollut kypsä lähtemään kotoaan, vaan tavallaan sinä olet hänen äitihahmonsa. Kerro miehellesi tilanteesta ja vaadi muutosta. Hyvässä hengessä keskustellen. Kyllä hän aikanaan päästää äidistään irti ja tajuaa sinunkin asemasi suhteessa lapseen. Tutustu myös joskus siihen miksi kolme ihmistä eivät tule keskenään toimeen, jutta parillinen määrä tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tyypillinen mies: ei sillä loppujen lopuks ole eroa onko vanhempien tykönä vai kavereitte kaa vai töissä vai jne. jne. Eli kohtalotovereita riittää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi