Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet hyväksyy oman vanhenemisen, mutta eiv't sitä, miten huonosti naiset vanhenee!

Vierailija
11.03.2016 |

Siksi miehet haluavat feminiinisen ja kauniin 18-24v naisen, vaikka itse olisivat +40v. Naisessa nuoruus on kaikki kaikessa. Sen jo huomasin hyvin, kun samana iltana kävi K18 ja K22 yökerhossa. Ero naisten laadussa kun yöllä ja päivällä. K18 täynnä kauniita naisia, kun taas K22 vilisi jo kulahtaneita naisia.

Vanhempi mies myös omaa jo ominaisuuksia, joita naiset arvostavat. Hyvä itseluottamus, keskustelutaidot ja viisaus.

Nuori 20v mies voi vaikuttaa hyvän itseluottamuksen omaavalta, mutta kun ottaa sen 2-3 kaveri pois ympäriltä, ni paljastuukin aikamoinen vässykkä. Siinä mielessä vanhempi mies eroaa, että hän on myös "alfa" yksinkin ja todellinen "liideri".

LYHYESTI:

- Mies hyväksyy oman vanhenemisen, koska se parantaa monia "arvostettua" ominaisuuksia
- Mies ei hyväksy sitä, että joutuu tyytymään parhaan päivän menettäneisiin naisiin
- Naiselle feminiinisyys, nuoruus ja kauneus kulkee yleensä käsikädessä
- Miestä ei kiinnosta naisen sosiaalisuus, itseluottamus, ammatti jne... Siksi naisen "arvo" ei nouse iän myötä

T: 35v mies

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Jos mies hyväksyis vanhenevansa, se ei aina pakit saatuaan alka inttään kuinka ei oo vanha. Kyllä. 35v mies on vanha kuin taivas parikymppisen silmissä.

Vierailija
2/7 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Onneksi mä en hengaa K18-paikoissa ni ei tarvii kohdata :D Jokaiselle löytyy jotakin ja selkeesti ei olla ihan samaa kohderyhmää, koska luet jotain Return of the Kings- miesasiamiesblogeja tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vietä aikaa sen alle 22-vuotiaan hottiksesi kanssa, joka arvostaa ominaisuuksiasi, vaan trollaat täällä Vauva-lehden palstalla keskellä keväistä päivää?

Vierailija
4/7 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavan upeaa. Kiitos tästä tiedosta

T. N47

Vierailija
5/7 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jo melkein kiinnosti, mut ei ihan.

N40

Vierailija
6/7 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vaan tajua vanhenevansa.

Vierailija
7/7 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas tää sama vajakkiurpo vanhuuskompleksiaan meidän muiden päälle oksentaa! Eikö tälle vois mode jo antaa porttatin, tsiisus! No, ei se keski-iän charmi sit kuitenkaa tainnu  niihin kasitoistasiin IHAN TÄYSIL tehoo, kun täällä taas katkerana messuat =DDDDD Mikset sä vaan OSTA sitä naista ,eli mene huoriin? Nuoria vähävarasia muiduja on paljon ja moni tosiaan myy persettään, ei kiinnostuksesta vanhoihin miehiin, vaan kiinnostuksesta vanhojen miesten rahoihin, naturally. Varmasti irtoo pesää, kun setelitukkua tarjoot. Ei mulla muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä