Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työtä tekee pariskunta jonka talon hinta 700 000-800 000€?

Vierailija
11.03.2016 |

Millaiset ammatit ja tulot noin kalliin talon omistajilla on?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan yrittäjiä. Helsingissä tuollainen hinta ei ole mitenkään korkea...

Vierailija
2/16 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se työ välttämättä tarkoita minkä arvoisen kodin voit ostaa. Joillain voi olla perintöä, tuottavia sijoituksia, osuuksia yrityksissä jotka tuottaneet hyvin.

Vierailija
4/16 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo muakin kiinnostais tietää..

Vierailija
5/16 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

realisti kirjoitti:

Minkä alan yrittäjiä olette?

Vierailija
6/16 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon verran saa Helsingin hyvillä alueella pulittaa kaikista yli 100m2 kerrostalokämpistä.

Yleensä on myyty joku yksiö/kaksio ja otettu lainaa päälle.

Vierailija
7/16 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri isä ja loistava järjenvalomme, ministeri Stubb, osti velkarahalla tuonhintaisen torpan jostain Espoo-Kauniainen-Westend sektorilta.  Siellä on monella tapaa velat muuttuneet saataviksi.  Olkoon tämä nyt meille kaikille suureksi opiksi ja hyödyksi. Amen.

Vierailija
8/16 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuon hintaluokan asunto Helsingissä jossa tuppaa asunnot yleensäkin olla kalliimpia muhun Suomeen verrattuna. Meillä nykyisen asunnon "pohjana" oli aikoinaan molempien kaksiot, sekä myöhemmin yhteinen rivari, tää nykyinen on ollut lainaton asunto alusta saakka. Meillä molemmilla myös perintöjä ja sijoituksia. Mies on toimitusjohtajana ja itse toimin lääkärinä.

Vierailija
9/16 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on erityislastentarhanopettaja, tulot n. €30K per vuosi

Itse olen nykyisin erityisasiantuntija tietyssä ohjelmistossa. Aloittelin aikoinaan koodarina ja lopetin asiakkaiden palveluksessa tietohallintojohtajana. Nyt yli 15v toimittajan palveluksessa. Tulot ovat olleet yli €150K per vuosi jo kymmenen vuotta.

Mutta pelkillä palkkatuloilla olisi ollut vaikeaa. Nuorina olimme hyvin säästäväisiä ja säästimme sijoituksiin. Yli kymmenen vuotta sijoitukset tuottivat yli €50K per vuosi, nykyisin vähemmän.

Näin on ollut mahdollista hankkia melkein 400m2 asunto pk-seudulta arvoltaan yli €650K.

Vierailija
10/16 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nykyisin erityisasiantuntija tietyssä ohjelmistossa. Aloittelin aikoinaan koodarina ja lopetin asiakkaiden palveluksessa tietohallintojohtajana. Nyt yli 15v toimittajan palveluksessa. Tulot ovat olleet yli €150K per vuosi jo kymmenen vuotta.

Mutta pelkillä palkkatuloilla olisi ollut vaikeaa. Nuorina olimme hyvin säästäväisiä ja säästimme sijoituksiin. Yli kymmenen vuotta sijoitukset tuottivat yli €50K per vuosi, nykyisin vähemmän.

Näin on ollut mahdollista hankkia melkein 400m2 asunto pk-seudulta arvoltaan yli €650K.

400m2 650K€ ts. Vantaalta

Vierailija
11/16 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

realisti kirjoitti:

Minkä alan yrittäjiä olette?

Putkimies ja parturi-kampaaja.

Vierailija
12/16 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme yrittäjiä. Ei mitään suuryritystä, vaan teemme itse samaa työtä kuin meillä töissä olevat duunarit. Minulla yksityinen musiikkikoulu ja miehellä sähköfirma. Asumme Pohjanmaalla, joten tällä alueella saa aika kivan talon tuolla rahalla. Lapsia meillä on 7, joten ihan peruskämppä ei kävisi muutenkaan. Vuositulot meillä yhteensä n. 200 000 netto. Edellisen talon velat oli jo maksettu ostaessasi tämän ja saimme vanhasta talosta melkein kolminkertainen hinnan kuin ostaessamme sen.

Vierailija
13/16 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä n. 650 keurin 180 neliön paritalo-kivitaloasunto hyvällä alueella helsingissä (älä tulkitse väärin, mutta kokoomusta äänestää n. 50% alueen asukkaista. Haluttiin alueelle jossa esimerkiksi ns. sosiaalista asuntotuotantoa ei ole lainkaan).

Pohjalla oli omia säästöjä sekä myyntivoitto edellisestä asuntokaupasta ja lisäksi päälle normitasoa oleva reilun 15 vuoden laina.

Ihan omilla (ja pankin) rahoilla hankittiin. Molemmat akateemisia isoissa pörssiyhtiöissä töissä, ikää 35:n molemmin puolin. Ollaan muutettu alunperin muualta Suomesta Helsinkiin, ja kyllähän asuntojen hintotaso aluksi järkytti..

Vierailija
14/16 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

400m2 650K€ ts. Vantaalta

Hihi, ei, ei Vantaalta. Vaikka ei Vantaassa ole mitään vikaakaan, mutta työmatka olisi hiukan hankala.

Vierailija
15/16 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on toimari, joka istuu useassa hallituksessa ympäri Eurooppaa. Mä teen pienipalkkaista asiantuntijatyötä. Emme asu Helsingissä, vaan keskikokoisessa kaupungissa, jossa talomme on 10 kalleimman joukossa.

Vierailija
16/16 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntijohtaja ja johdon assistentti (silloin kun olin vielä töissä).

Nettotulot n 5000€. Velkaa talosta 234k€ ja lyhenee tonnin kuussa. Talon arvo nyt n 700k€ (235/282m2 + autotallli), pk seudun kehyskunnassa, 22 minuutin ajomatka Helsingin keskustaan.

Omalla rahalla maksettu 170 000 markan perintöä lukuunottamatta. Vähän kerrassaan yksiöstä isompaan muutettu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän