Kumpi pahempi: seksin salakuvaaminen vai puolison meilin/puhelun lukeminen säännöllisesti salaa?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä, mulla on ihan lupa tonkia puolison puhelinta tai meiliä jos haluan.
Ikävä että joillakin teillä on näin, en haluaisi että toisen kumppani lukisi minun yksityisasioita tai arkaluontoisia juttuja jotka ei ole tarkoitettu hänelle.
Olisi hyvä, että kertoisitte näistä sopimuksistanne jotta ulkopuoliset ei keskustele mistään hek. kohtaisista asioista joita ei ole tarkoitettu teidän nähtäväksi tai kuultavaksi.
Ei se meistä oo ikävää, meillä ei ole mitään yksityisasioita. Ollaan toisillemme avoimia.
Toistenkin asioista? Onko minun ystäväni henkilökohtaiset ja intiimit asiat tarkoitettu myös aviomieheni luettaviksi? Minusta ei. Minulla ei ole mitään salattavaa aviomieheltäni, mutta se koskee vain minun asioitani, ei sellaisia, jotka ovat minulle uskottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä että joillakin teillä on näin, en haluaisi että toisen kumppani lukisi minun yksityisasioita tai arkaluontoisia juttuja jotka ei ole tarkoitettu hänelle.
Olisi hyvä, että kertoisitte näistä sopimuksistanne jotta ulkopuoliset ei keskustele mistään hek. kohtaisista asioista joita ei ole tarkoitettu teidän nähtäväksi tai kuultavaksi.
Ei se meistä oo ikävää, meillä ei ole mitään yksityisasioita. Ollaan toisillemme avoimia.
Ei vaan minulle ja muille se on ikävää, että sinä luet asioita joita ei ole tarkoitettu sinulle. Ymmärrätkö, minä lakkaisin kirjoittamasta sinun miehelle jos saisin tietää tälläisestä diilistä. Periaatteessa miehesi pettää luottamuksen muille antamalla sinun lukea noita viestejä, raukkamaista ja epärehellistä, tuollainen mies luultavasti poistuisi minun ystävistä välittömästi, en arvosta tuollaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköpostin ja känykän voi suojata salasanalla tms., oma moka, jos jättää suojaama ta
Tässä tiivistyy av-mamman moraali.
Ei, vaan siinä, että urkkii kumppanin sähköposteja jne.
Mitä edes mainitsemisen arvoista on seksin salakuvaamisessa, kun kerta molemmat (?useammat) on asiaan suostunut? Jollei nauhoitetta siis levitetä kenellekään! Se tirkistelijä on jo harjoittanut seksiä. Kaikki on jo tiedossa.
Mekin kuvattiin sulassa sovussa sessiot ssss:n kanssa. Ihan normaalia.
@ Fat Pride
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä tonkisit? Kai mieskin tonkii sinun meilit? Ja av-viestit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan minulle ja muille se on ikävää, että sinä luet asioita joita ei ole tarkoitettu sinulle. Ymmärrätkö, minä lakkaisin kirjoittamasta sinun miehelle jos saisin tietää tälläisestä diilistä. Periaatteessa miehesi pettää luottamuksen muille antamalla sinun lukea noita viestejä, raukkamaista ja epärehellistä, tuollainen mies luultavasti poistuisi minun ystävistä välittömästi, en arvosta tuollaisia ihmisiä.
Sama juttu. Jos tulisi ongelmia parisuhteessa tai miettisin kolmannen osapuolen asioita, en takuulla kertoisi niistä mitään ihmiselle, jonka tidtäisin jakavan ne oman puolisonsa kanssa tosta vaan. Ei mitään luottoa, ei ystävyyttä.
Jos mietin omalle kohdalleni niin meilin/kännykän lukeminen. Pahimmillaan siellä on esimerkiksi ystävieni avautumisia jotka ovat tarkoitettu vain minun silmilleni ja koen kyllä pettäneeni luottamuksen pahasti, jos joku muu ne näkee. Esimerkiksi eräs ystäväni kertoi minulle ensimmäisenä vakavasta sairaudestaan ja se ystävyys olisi mennyttä, jos joku olisi sen puhelimestani etsinyt ja kuuluttanut koko maailmalle.
Ja tietysti puhelin täytyy salasanasuojata, mutta en ehkä menisi niin pitkälle että laittaisin tuplavarmuuslukitukset kotona puolison takia. Puhelin tunnistaa, missä olen: jos kodin ulkopuolella, tuplalukitus ja jos kotona, tavallinen koodi.
Jos ei halua muiden tonkivan puhelintaan.