Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NEUVOLANTÄTI - Jumalasta seuraava

Vierailija
11.03.2016 |

Keitä ovat nämä maagiset totuuden torvet jotka tietävät lapsosten kasvusta ja kehityksestä KAIKEN, ja joiden luokse nuoret äidit ääni jännätyksestä väristen pienokaisensa kädet täristen ojentavat arvioitavaksi?
Pahaa mieltä itketään päiväkausia mieli herkistyneenä neuvolatädin kovista sanoista ja tiuskaisuista vauvelin hoitoon liittyen jos Suuri ja Mahtava Kaikkitietävä Neuvolatäti on sattunut olemaan veemäisellä tuulella .

Neuvolantädit ovat neuvolantätejä.
Ja yhä edelleen vaikka hyvät neuvot ja tiedot ovat aina paikallaan , niin usein miten se lapsen oma ÄITI tietää parhaiten kuinka omaa penskaa hoidetaan .
Siis jäitä hattuun neuvolatädit ja kunnioittakaa lasten äitejä ja käyttäytykää sen mukaisesti ettei enää yhdenkään äidin tarvitse päiväkausia itkeä neuvolakäynnin jälkeen syystä että jäi paska maku teistä.
Hyvä neuvolatäti osaa rohkaista ja AINA löytyy jotain hyvää sanottavaa äidistä joka tosissaan yrittää olla hyvä äiskä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi äitiä tarvitsee kannustaa? Kuinka hakusessa teidän äitiys on, jos tarviitte jonkun ammattilaisen kannustusta "hienosti menee, jatka samaan malliin"?

Itse kävin neuvolassa katsomassa kuinka lasten pituus, paino ja kehitys osuvat normikäyrälle ja hakemassa rokotteet.

Parempi hyvät sanat kuin joku "sää vaihdat noi vaipatkin ihan päin persettä"tyyli.

Mutta kiva että sinä siellä olet niin täydellinen ettet edes kykene ymmärtämään miksi joitakin tarvitsee kannustaa.

Vierailija
22/23 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvolasta on aina saanut apua jos tarvii ja palvelu on ollut loistavaa. Ne ihmiset on siellä sitä varten. 

Vau, missä sä käyt? Mun neuvolasta ei saanut terkalta eikä lääkäriltä apua minun raskausaikana sairasteluihin eikä sitten myöhemmin vauva sairasteluihin. Vaikka suunnilleen rukoillen pyydettiin apua. Yksityiseltä ja Kättäriltä ja Lastenklinikalta saatiin sitten apua hengenvaarallisiin sairauksiin.

Joo, muija kanssa valitti neuvolassa oudoista kivuista ym. (Eka raskaus)

Seuraavana viikonloppuna oli tosi kipeä, ma meni sairaalaan ja samantien sirralla helsinkiin, keskenmeno tulossa ja raskausmyrkytys, keskiviikkona lääkärit päättivät sektioida lapsen että äidin kunnollinen lääkitys voidaan aloittaa.

31+3 1635g poika syntyi 7viikkoa oli sairaalassa, nyt terve 3.5v.

Akka intti vielä ma aamuna vastaan kun komensin sen sairaalaan, kun neuvolassa oli sanottu että on normaalia ja kuuluu raskauteen kivut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvolasta on aina saanut apua jos tarvii ja palvelu on ollut loistavaa. Ne ihmiset on siellä sitä varten. 

Vau, missä sä käyt? Mun neuvolasta ei saanut terkalta eikä lääkäriltä apua minun raskausaikana sairasteluihin eikä sitten myöhemmin vauva sairasteluihin. Vaikka suunnilleen rukoillen pyydettiin apua. Yksityiseltä ja Kättäriltä ja Lastenklinikalta saatiin sitten apua hengenvaarallisiin sairauksiin.

Joo, muija kanssa valitti neuvolassa oudoista kivuista ym. (Eka raskaus)

Seuraavana viikonloppuna oli tosi kipeä, ma meni sairaalaan ja samantien sirralla helsinkiin, keskenmeno tulossa ja raskausmyrkytys, keskiviikkona lääkärit päättivät sektioida lapsen että äidin kunnollinen lääkitys voidaan aloittaa.

31+3 1635g poika syntyi 7viikkoa oli sairaalassa, nyt terve 3.5v.

Akka intti vielä ma aamuna vastaan kun komensin sen sairaalaan, kun neuvolassa oli sanottu että on normaalia ja kuuluu raskauteen kivut.

Siis nyt tuli järkytys. Voi ei.