Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudot jäljet jaloissa (kuva)

Vierailija
11.03.2016 |

Ärsyttää tollaset sinertävät kuviot jaloissa... Oon 20. Mitä noi on ja miten vois ehkäistä ja hävittää? Näyttää niin rumalta :( kuva reidestä http://aijaa.com/gF0FJ0

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on liikaa läskiä ja selluliittiä, laihduta nyt hyvä ihminen! Toi on alkavaa ns. appelsiini-ihoa, joka on läskeille tyypillistä.

Vierailija
2/13 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 53kg ja pituutta 163cm. T ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät ihan raidalliselta. Olet seepra:)

Vierailija
4/13 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näittäisi siltä, että sinulla on ollut housut joista kuvio on painunut jalkoihin. "Raidat" ovat niin säännölliset, että eivät ole mitään selluliittiraitoja nähneetkään..

Rasvaa jalkoja huolella ja käytä väljiä housuja aina kun voit, ainakin kotona...

Vierailija
5/13 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on liikaa läskiä ja selluliittiä, laihduta nyt hyvä ihminen! Toi on alkavaa ns. appelsiini-ihoa, joka on läskeille tyypillistä.

No ei kyllä ole, vaan pinnassa näkyviä verisuonia. En tiedä, voivatko myöhemmin muuttua suonikohjuiksi.

Vierailija
6/13 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytitkö jotain (kuviollisia) tiukkoja vaatekappaleita juuri ennen kuvanottoa ?           ( esim. jotkut paksummat kuviosukkikset tiukkojen farkkujen alla ?)

Vierailija
7/13 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi toinen kuvio tossa päällä on päiväpeitteestä.. Huolissani oon noista värillisistä kuvioista, ei säännöllistä.. Ehkä verisuonia ? Ap

Vierailija
8/13 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta näyttää ihan normaalilta? Varmaan riippuu vähän ihotyypistäkin. Itselläkin on tuollaista enkä kyllä ole siihen koskaan kiinnittänyt mitään huomiota ennen kuin näin tuon kuvasi. Ehkä jotain pintaverisuonia? Minusta tuntuu että jos on hiukan viileää iho on laikukkaampi.

Vierailija
9/13 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo joulukinkku.

Vierailija
10/13 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee ainakin tollasta usein suihkun jälkeen tai kylmästä sisään tullessa. Usein just raajoihin. Tollasta täplikästä puna/violetti-kelta/valkosta pantterikuvioo :D Mun mielestä suht monilla näkee tollasta just jossain kylpylöissä tai avantouinnissä tms, varmaan jotenkin liittyy vaan siihen lämpötilavaihteluun.

Ite ainakin ihan perusterve aina ollu ja toi 'ongelma' ollu niin pienestä kun muistan eikä sitä oo kukaan koskaan kommentoinu, eli tuskinpa mitään vaarallista :D

Vierailija
11/13 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin 10 kirjoittaja jatkaa vielä että itseasiassa tälläkin hetkellä käsissä ja ranteissa näkyy vähän muttei selvästi, huoneilma täällä on aika viileä. Nostin hihaa (aika lämmin collegepaita) ja siitä mistä hiha alkaa niin paidan sisällä ihonsävy on ihan tasainen :)

Vierailija
12/13 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pintaverisuonia ja niistä pääsee eroon sitten kun jalassa ei kierrä veri, eli se on amputoitu tai olet kuollut. 

Pidä housuja jalassa julkisilla paikoilla?

Vierailija
13/13 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut noita aina. Olen nyt 55 v, eli eivät ole vaarallisia tai eivät ainakaan kovin nopeasti tapa. :)

Liittyy kai lämpötilan vaihteluihin, suihkussa joskus reidet niin kirjavat ettei mitään rajaa. Oletettavasti enemmänkin tämmöisten hyvin vaaleaihoisten ongelma, kuultaa verisuonet herkästi läpi.