Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te joiden hiuksia kehutaan niin millaiset hiuksenne ovat ja miten sen teette?

Vierailija
11.03.2016 |

Onko geeneistä, hoidoista, väristä vai leikkauksesta kiinni.

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ohutta hiusta, mutta sitä on paljon. Kiiltävää ja hienoa siis. Värjäämätön, luonnonvaalea. Tasapitkä, ulottuu olkapäille. Geenejä lähinnä siis ja sopiva leikkaus.

Vierailija
2/89 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todella paksut, karkeat ja pitkät hiukset. Kuulen monesti kiitosta luonnollisuudesta ja hiusten kiillosta, enkä tee mitään ihmeellistä. Pesen muutaman päivän välein, otsatukan joka päivä. En käytä muita hiustuotteita kuin ne mitä pesemiseen menee (shampoo ja joskus hoitoaine). Paljon tekee se ettei koskaan suorista tai kiharra, tosin toki hiusten laatu vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenikarvat, kasvavat nopeasti, ovat pitkät, luonnonlaineikkaat, paksunpuoleiset ja karheat, niin ja pitkät.

Vierailija
4/89 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ohutta hiusta, mutta sitä on paljon. Kiiltävää ja hienoa siis. Värjäämätön, luonnonvaalea. Tasapitkä, ulottuu olkapäille. Geenejä lähinnä siis ja sopiva leikkaus.

onko sulla suora hiuslaatu? Kuulostaa samalta mitä ap:llä on. Ohuet hiukset mutta paljon. Nyt pitkät, mietin vain mitä tälle tekisi.

Vierailija
5/89 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin ne pitkänä, lasimaiset, paksut, runsaat, tumman ruskeat luonnostaan. Pesin 2-3 x viikossa normishampoilla, luoja sen teki, en minä.

Näin lyhyinä ei enää kehu kukaan, mutta en jaksanut pitkää, raskasta tukkaani enää.

Vierailija
6/89 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään. Menetin n 25-vuotiaana lääkityksen vuoksi noin puolet hiuksistani ja pidin monta vuotta lyhyttä tukkaa, jota värjäsin, jotta se näyttäisi edes joltain. Allergisoiduin hiusväreille ja myöhemmin myös shampoiden sulfaateille.

Hoitotasapainon löydyttyä tukkani kasvoi takaisin entistä paksumpana ja on nyt vyötäisille, käsittelemätön ja kiiltävä. Vähemmän kemikaaleja ja käsittelyä on vähentänyt hiustenlähtöä hurjasti.

Vierailija
7/89 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaikesta..

Mulla on keskipaksu vyötärölle ylettyvä tukka.

Luonnostaan se on perinteinen maantienharmaa, mutta värjätty hyvin luonnollisella balaiage-tyylillä (ei kerrosvanukas ombre) eli latva on vaalea ja tyvi yhtä tumma kuin oma hius, mutta sävy parempi.

Hoidan tukkaa hyvin, pidän pesuväliä mahd. pitkänä, käytän hoitavia tuotteita, hiusnaamioita, hiusöljyjä ym.

Varmaan se freesi luonnollisuus on mun valtti. Nukun yöllä tukka löysällä nutturalla pehmeällä ponnarilla, jolloin se aamulla on kuohkea ja taipuisa, ei yhtään littana.

Vierailija
8/89 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeneistä ja viitseliäisyydestä, puhtaudesta.

Tukka on pähkinänruskea, melko ohutta, mutta tuuheaa ja taipuisaa. Olen aina pitänyt pitkiä hiuksia muutamaa kokeilua lukuunottamatta, vaikka "ikääkin on jo 45". Pesen tukkaa, käytän aika vähän mitään muotoilutuotteita. Mutta teen mielelläni kampauksia, koristelen niitä. Kaipa ne kiinnittävät positiivista huomiota.

Auki olevan tukan kiharran yleensä loiville kiharoille, se on nätti niin.

Vierailija
9/89 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kaikesta..

Mulla on keskipaksu vyötärölle ylettyvä tukka.

Luonnostaan se on perinteinen maantienharmaa, mutta värjätty hyvin luonnollisella balaiage-tyylillä (ei kerrosvanukas ombre) eli latva on vaalea ja tyvi yhtä tumma kuin oma hius, mutta sävy parempi.

Hoidan tukkaa hyvin, pidän pesuväliä mahd. pitkänä, käytän hoitavia tuotteita, hiusnaamioita, hiusöljyjä ym.

Varmaan se freesi luonnollisuus on mun valtti. Nukun yöllä tukka löysällä nutturalla pehmeällä ponnarilla, jolloin se aamulla on kuohkea ja taipuisa, ei yhtään littana.

Hiukseni ovat siis lähinnä tätä: http://therighthairstyles.com/wp-content/uploads/balayage-hair-colors/6… Pidän hiuksistani todella paljon ja mielestäni ne ovatkin paras ulkoinen asia mussa. Hyvä kampaaja tekee paljon jos geenit ei oo sattunu kohilleen!

Vierailija
10/89 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset ulottuvat suunnilleen hartioille, latvoissa hyvin kevyt ja miltei huomaaamaton kerrostus. Hiukset ovat suht paksut ja aika suorat. Väri on oma 7-8-asteinen kultaisella vivahteella. Pesen markettisampoolla, hoitoaine vaihtelee markettituotteista luonnonkosmetiikkaan ja kampaamotuotteisiin. Joka pesun jälkeen laitan vielä jätettävää hoitoainetta.

Vierailija
11/89 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkät (ristiselkään asti), todella paksut pähkinänruskeat (värjätyt) hiukset. En tee näille mitään erityistä. Käytän markettishampoita ja hoitoaineita ja laitan suihkun jälkeen muotovaahtoa. Käyn kampaajalla tasaisin väliajoin värjäämässä ja napsimassa kuivat latvat pois, niin hiukset näyttävät parempikuntoisilta.

Vierailija
12/89 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut aina pitkät hiukset, nyt puoleen selkään, väri semmoinen tumman ruskea, vähän mahonki, oma väri, lopetin värjäämisen noin 2 v sitten. Ja voi että mitä se on hiuksilleni tehnyt. Upea kiilto, jopa kauniimpi oma väri eikä hiuksia lähde puoleksikaan siitä mitä aiemmin. Paksut hiukset, varmasti paljon geeneistä, olen puoliksi italialainen, sekin vaikuttaa :)

Vierailija
13/89 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noin puoleenselkään ylettyvät omalla värillä(mustan ruskea). Tosi paksu pehko on ja laineikas. Hiukset on karkeat. Työni takia joudun pesemään noin 1-2x päivässä (huoh...) hiukseni. Käytän vain laadukkaita kampaamo shamppoita ja sillon tällön hoitoainetta ja hiusnaamiota. Merkeissä suosin kerastasea. Hiuksissa ehoton juttu on minusta ja mitä ihmisten kans on puhuttu, niin puhtaus ja luonnollisuus.

Vierailija
14/89 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin karhea, paksu, hieman taipuisa hiuslaatu. Kun ulottui puoleen selkään, kaikki aina kehuivat ja halusivat hipelöidä. Pesin sen ehkä 2krt/vko enkä tehnyt hiuksille oikeastaan mitään. Shampoo, hoitoaine ja joskus hiusöljyä latvoihin.

Nytemmin kun lyhensin tukkani, ei kehuja samalla tavalla tule. Ihan positiivista ettei myöskään niitä hipelöijiä. On tämä niin paljon helpompi ja kevyempi. Nykyään ei tarvitse enää edes joka päivä harjata.

Vierailija
15/89 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan kehuja siitä että hiukseni ovat niin hyväkuntoiset, vaikka ikää on jo 55v. salaisuus on siinä että ei värjää ja käsittele + geenit (liukkaat kiiltävät (vaikkakin lättänät) hiukset). 

Vierailija
16/89 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikilla kehuja saaneilla siis pitkät hiukset? Uskonn kyllä, että ainakin miehet pitävät niistä enemmän kuin poikamaisesta asennetukasta.

Vierailija
17/89 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on noin puoleenselkään ylettyvät omalla värillä(mustan ruskea). Tosi paksu pehko on ja laineikas. Hiukset on karkeat. Työni takia joudun pesemään noin 1-2x päivässä (huoh...) hiukseni. Käytän vain laadukkaita kampaamo shamppoita ja sillon tällön hoitoainetta ja hiusnaamiota. Merkeissä suosin kerastasea. Hiuksissa ehoton juttu on minusta ja mitä ihmisten kans on puhuttu, niin puhtaus ja luonnollisuus.

Niin ja "halppis"shamppoota käytän sillon tällön, kun pesukertoja tulee niin paljon.. sillon dermosilin..

Vierailija
18/89 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveät. Kiharat ja kuohkeat. Näyttävät paksuilta kun ovat niin vallattomat. Ovat myös karheat. Jos en harjaa vuorokauteen ovat takkuja täynnä. Oma väri maantie mutta värjätty kullanvaaleiksi. Käytän hiusöljyä ja teen superhoidon kerran kahdessa viikossa (ainakin). Laadukkaat shampoo ja hoitoaine. Muuten nämä näyttäisivät hirveälle.

Kehuja satelee mitä en ihan ymmärrä.

Vierailija
19/89 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pari kertaa on kehuttu tuntemattomien toimesta, läheiset on niin tottuneet että lähinnä jossain sukujuhlissa saan kuulla kommenttia. Mulla on käsittelemätön semmonen "maantienharmaa", mutta eri valossa aina vähän eri värinen ja myöskin latvoista vähän vaaleampi. Itseasiassa juuri tämä väri on se mistä saan eniten ihastelevia kommentteja, siksi ihmettelenkin aina kun jossain morkataan tätä perussuomalaista väriä. Ainakin pitkissä hiuksissa sävy pääsee oikeuksiinsa hienosti. Tukkani on myös paksu ja melko kiiltävä, että tottakai sekin varmasti vaikuttaa. En tee juuri muuta kuin pesu 2x viikossa sulfaatittomalla shampoolla ja siihen perään silikoniton hoitoaine. Joskus laitan latvoihin 100% arganöljyä. En ikinä lämpökäsittele hiuksia, sillä on varmasti suuri vaikutus siihen että tukkani on niin hyvässä kunnossa.

Vierailija
20/89 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit. Tukka luonnonvaalea, paksu hiuslaatu, kasvaa nopeasti, on luonnostaan kevyesti laineilla. En tee sille juuri mitään, en kuivaa, ei muotoilutuotteita. Käyn säännöllisesti kampaajalla tasoittamassa latvat. Ei juuri väliä millä pesen, uimahallissa vedän ihan sillä vartalopesuaineella ja annan kuivua. Teen aika usein kampauksia, muutama perusnuttura, lettikampaus ja ponnari eri variaatioilla ja se on siinä. Saan usein kehuja tukasta. Sinkkuna pidin hartiamittaisena, mutta nyt parisuhteessa olen antanut kasvaa pitkäksi kun mies on niin kuumana mun tukkaan :)