Voiko av:lle kirjoittelusta olla jotain hyötyä?
Olen tuhlannut täällä niin helvetisti aikaa jo vuoden ajan, että toivon, että tällä joku plussapuolikin olisi.
Keksitään yhdessä?
Kommentit (7)
Mitä on järjestelmällinen propaganda?
Mä aloitin kotiäitinä olessa 2000, kymmensormijärjestelmä nopeutui, en ollut vuosiin paljon tarvinnut, uudessa työpaikassa olikin kiva kun kirjaaminen oli nopeaa.
En kyllä mainostanut missä sen niin nopeaksi olin treenannut.
Vierailija kirjoitti:
Mä aloitin kotiäitinä olessa 2000, kymmensormijärjestelmä nopeutui, en ollut vuosiin paljon tarvinnut, uudessa työpaikassa olikin kiva kun kirjaaminen oli nopeaa.
En kyllä mainostanut missä sen niin nopeaksi olin treenannut.
Tää on hyvä! Mä aloitin 1997. Paljon hyviä vinkkejä ja neuvoja viisaampi!
No täällä oppii kaiken pimpulista, mitä sieltä voi tulla ja mikä ehkä tärkeintä, mitä sen yläpäässä pahimmillaan liikkuu.
Mua nolottaa kun 7-vuotiaani on alkanut kysyä, olenko taas siellä vauvapalstalla kun näkee mut koneella ja pelkään, että se mainitsee tästä ulkopuolisille :D
Tämä nyt ei kai ole selkeä plussa, koska tästä ei liene hyötyä muualla kuin täällä, mutta ennen mulla ei ollut käsitystä mikä on ot, atm, ap, mitä kaikkia näitä on... Kirjoitusnopeus on mullakin kyllä kasvanut. Luulen, että jollain tavalla myös ajatusten muotoilu kirjallisesti pysyy edes jollain tasolla, vaikka tämä ei vaadi mitään taitoa, oikeita sanajärjestyksiä tai muuta. Nyt koetan päästä pois täältä ja aloittamaan päiväni toimet. Ap
täältä voi bongata kaikenlaista jos on tarkkana.. esimerkiksi ne tärkeät kansalaisaloitteet voi jäädä monelta huomaamatta ellei joku aloita keskustelua niistä täällä :) olen myös oppinut täältä sen ettei koskaan kannata vuokrata asuntoa satolta tai wwo:lta.
On tästä hyötyä. Olen 14 vuoden aikana nauranut paljon, saanut hyviä vinkkejä ja huomannut miten järjestelmällinen propaganda on ujuttautunut säätelemään mielipiteitä.