Onko 11-12 v. tytöillä polkkatukkabuumi?
Meidän tyttö haluaa polkkatukan yhtäkkiä. Kun juuri on ihailtu pitkiä ja lettikampauksia. Lähipiirissä usea on pätkäissyt pitkät paksut kutrinsa napakaksi polkaksi. Onko havaintoa av-mameilla tällaisesta trendistä? En oikein haluaisi tähän ryhtyä vielä...mitä teen?
Kommentit (13)
On buumi, meillä juuri 13v halusi ja leikattiin. Minusta tuon ikäisen pitää voida jo itse päättää hiuksistaan kunhan on siistit.
ns. long bob eli pitkä polkka on ehkä muodikkain malli juuri nyt. kyllä sinä voit antaa 13-vuotiaan jo päättää itse. tukka kasvaa takaisin jos niin haluaa (itse leikkautin 15-vuotiaana enkä sen jälkeen ole koskaan leikannut.. oli niin järkyttävää olla lyhyttukkainen).
Pinppibuumi, värjäävät alkavaa pillukarvoitustaan sateenkaaren väreillä <3
No ei täällä ainakaan. Ehkä pahin painajainen olis että pätkästäs polkaks. Niinku äidillä 40v 😁
Meillä 12v halusi polkan. Ei tosin seuraa muotia, vaan halusi helppohoitoiset hiukset.
Ei kukaan meillä kasvata hiuksia äitiä varten. Kyse on ihan siitä, jos nyt osaat asettua tähän asemaan, että onko tuo nyt varmasti sitä mitä tyttö haluaa. Kun ensin piti olla pitkä tukka ja trendikkäät lettikampaukset... Ja ykskaks polkka. Että katuuko tyttö sitten samantien. SITÄ mietin. Kun eihän se tukka samantien kasva. Huonommin muunneltavissa on polkka myös. Ja muuten, 11-12 -vuotias on kyllä edelleen vielä lapsi. Joten monessa asiassa en antaisikaan itse päättää. -ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan meillä kasvata hiuksia äitiä varten. Kyse on ihan siitä, jos nyt osaat asettua tähän asemaan, että onko tuo nyt varmasti sitä mitä tyttö haluaa. Kun ensin piti olla pitkä tukka ja trendikkäät lettikampaukset... Ja ykskaks polkka. Että katuuko tyttö sitten samantien. SITÄ mietin. Kun eihän se tukka samantien kasva. Huonommin muunneltavissa on polkka myös. Ja muuten, 11-12 -vuotias on kyllä edelleen vielä lapsi. Joten monessa asiassa en antaisikaan itse päättää. -ap
Anna leikkauttaa polkaksi jos kerran haluaa. Jos alkaa kaduttamaan, niin sitten alkaa. Kyllä siitä yli pääsee. Katumisen pelon takia en kieltäisi polkkatukkaa.
Kyllähän se lyhyempi on siistimpi ja helppohoitoisempi, mutta hiuksethan kyllä kasvaa.
Itse en pidä poikasta oikein kellään. Monella kasvonpiirteisiin täysin epäsopiva.
Kyllä nyt on nähtävissä että tänä vuonna yllättävän monelta teinitytöltä on leikattu pitkät hiukset pois. Usein kyse on helppohoitoisuudesta kesää vasten. Toukokuun lopulla saattaa käydä 20 tyttöä viikossa ja kaikilta lähtee yli 15cm hiuksia...
Meidä 9v halusi long bobin viime syksynä ja sellainen leikattiin. Mielestäni kaunis hiusmalli.
Buumista en tiedä, mutta kyllä minun mielestäni 12-vuotias voi itse päättää hiusmallistaan varsinkin kun kyse on ihan tavallisesta leikkauksesta eikä mistään hurjasta irokeesista tai kaljuksi ajamisesta tai neonväristä.